וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': המושלמות נעצרו, תיקו להפועל כפר סבא

קרית גת סיימה ב-0:0 מול באר יעקב בדרום, גם הפועל הרצליה ומגדל העמק הצפוניות מעדו. נס ציונה מחקה את המינוס

בליגה א' אין יותר קבוצות מושלמות אחרי ארבעה משחקים (מכבי דליית אל כרמל עשויה להיות היחידה, לאחר משחק ההשלמה). מוליכת המחוז הדרומי, עירוני קרית גת, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כשסיימה ב-0:0 במגרשה של באר יעקב. קרית גת עדיין לא ספגה העונה, אך הפעם ראובן עובד וחבריו לא מצאו את הרשת.

מי שנצמדה אל קרית גם עם 10 נקודות היא מ.ס. כפר קאסם, שחזרה מאילת עם ניצחון 0:1 בזכות שער של רוביל סרסור, אקס מכבי פתח תקוה, ארבע דקות לסיום. אילת נותרה על האפס.

עם תשע נקודות במקום השלישי, רק אחת פחות מהמוליכות, ניצבת מכבי באר שבע, שגברה 1:3 על מכבי קרית מלאכי משערים של גל צרויה (37), ניר חזות (82) וליאל זגורי (89). נתנאל בן אבו צימק בפנדל (87).

מכבי שעריים ניצחה 0:3 במגרש האימונים הסינתטי במושבה את הפועל מחנה יהודה ונותרה בלתי מנוצחת במקום הרביעי. קובי בדש (50), עוז ברנדווין (61) ועידו יוסף (63) כבשו לזכות הרחובותים לאחר ההפסקה.

סקציה נס ציונה, שהחלה עם מינוס של תשע נקודות, מחקה את כולו וכעת היא עם נקודה אחת במקום הלפני אחרון, בזכות ניצחון 1:2 בשכונת התקווה על הפועל כפר שלם. שלומי לוי (35) העלה את המארחת ליתרון, אבל מתן בלסטרה בפנדל (37) וגיא גומברג (70) הפכו.

משחקים נוספים:

בית"ר כפר סבא - מכבי קביליו יפו 1:0
ליפו: אלון רבינוביץ' (47)

עמישב פתח תקוה - הפועל מרמורק 0:0

הפועל אזור - עירוני בת ים 0:0

שחקן מכבי פתח תקוה רוביל סרסור. ברני ארדוב
כפר קאסם בצמרת. רוביל סרסור/ברני ארדוב

המוליכה הצפונית הפועל הרצליה איבדה גם היא את המאזן המושלם, עם 1:1 מול מ.ס. כרמיאל צפת. כארם שיבל העלה את המארחת ליתרון בדקה החמישית במשחק שנערך בכפר קנא, אבל גיא כהן הציל נקודה להרצליה עם פנדל בדקה ה-79. קאסם מחמיד הורחק משורות האורחים בתוספת הזמן. לשמחתה של הרצליה, גם הפועל מגדל העמק מעדה עם 0:0 בטבריה וגם לה 10 נקודות.

במפגש בין השלישית לרביעית, הפסידה בית"ר נהריה 2:1 למכבי דליית אל כרמל שחלפה על פניה בטבלה ומחזיקה במאזן של תשע מתשע. עידן דוד (30) וערן סספורטס (41) כבשו לאורחים, דודו אפללו (45) רק צימק.

הפועל כפר סבא קיימה את משחקה השלישי בליגה א' וסיימה ב-0:0 בחוץ מול הפועל בית שאן, אותה מאמן איתן טייב. הירוקים מהשרון עם ארבע נקודות בלבד, במקום העשירי.

משחקים נוספים:

הפועל דליית אל כרמל - הפועל חדרה 4:1
לדליית אל כרמל: דאוד עליסאת (71). לחדרה: סלים עמאש (4), סבי שאולוב (45), שאול אמזלג (83), דור ואנה (85)

אחווה עראבה - מכבי כפר קנא 3:2
לעראבה: אודינקה אזאוצ'ה (72), מועמר קראקרה (80). לכפר קנא: כפרי אזולאי (6), יוחאי אהרוני (30), איאד סלביס (41)

אסי גלבוע - מכבי צור שלום 1:0
לצור שלום: אביב אלון (42)

מ.ס. גבעת אולגה - הפועל קרית אתא 0:0

אוהדי הפועל כפר סבא לאחר הירידה לליגה א'. קובי אליהו
שוב לא ראו ניצחון. אוהדי כפר סבא/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully