וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ואתלטיקו החליקו, ניצחון לריאל מדריד

הקטלאנים רשמו רק 0:0 מול אוסאסונה, אבל אתלטיקו לא ניצלה זאת והפסידה 1:0 לאספניול. ריאל מדריד ניצחה 0:2 את מלאגה

אחרי שהסתיימה לה פגרת הנבחרות, המחזור התשיעי בליגה הספרדית חזר בסערה, עם ארבעה משחקים בהשתתפות כל הנציגות בליגת האלופות. במשחק שפתח את המחזור ניצחה ריאל מדריד 0:2 את מלאגה. גארת' בייל חזר מהפציעה, קיבל 14 דקות מאנצ'לוטי וסחט פנדל שנוי במחלוקת בדקה ה-90, די מריה ורונאלדו כבשו.

הניצחון של הבלאנקוס צימק את הפער מברצלונה לשלוש נקודות בלבד, לאחר שהקאטלנים איכזבו מאוד וסיימו רק ב-0:0 עם אוסאסונה. המדורגת שניה אתלטיקו מדריד היתה יכולה לנצל את ההחלקה של בארסה ולעלות למקום הראשון, אבל במקום זה חטפה 1:0 מול אספניול בחוץ, שהרס לה את המאזן המושלם והותיר אותה במקום השני. ריאל סוסיאדד יצאה מהתקופה הרעה בבית מול ולנסיה עם 1:2.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם אנחל די מריה. רויטרס
ניצחון חשוב לפני הקלאסיקו. שחקני ריאל חוגגים שער מול מלאגה/רויטרס

ריאל מדריד - מלאגה 0:2

שבוע לפני הקלאסיקו מול ברצלונה, הבלאנקוס היו חייבים ניצחון ביתי מול האנדלוסים והשיגו אותו למרות יכולת מדהימה של שוער מלאגה, ווילי קאבז'רו. הארגנטינאי הדף והדף שוב ושוב את ריאל, אבל שערים של די מריה (46) עם פתיחת המחצית השנייה ושל רונאלדו (90, בפנדל) הבטיחו לבלאנקוס ניצחון חשוב לקראת המפגשים הקשים שמצפים להם מול יובנטוס באירופה וברצלונה בשבת הבאה. גארת' בייל רשם קאמבק במשחק הזה כשנכנס כמחליף בדקה ה-76 וגם היה זה שסחט את הפנדל בדקה ה-90 אחרי שספק נדחף על ידי וולינגטון ברחבה. אנצ'לוטי הפתיע כשפתח בחוד עם אלברו מוראטה הצעיר, במקומו של קארים בנזמה הצרפתי, שאפילו לא התלבש למשחק הזה.

מהלך המשחק:

ריאל פתחה בסערה ורונאלדו כמעט העלה אותה ליתרון אחרי שבע דקות של משחק. הפורוטוגלי קיבל כדור בצד שמאל, העביר לרגל ימין החזקה והדביק כדור אדיר למשקוף. רונאלדו המשיך לסכן את שערה של מלאגה. בדקה ה-14 הוא החמיץ מצב מצוין כשנותר לבדו מול קבאז'רו. אחרי חצי שעה של משחק רונאלדו שוב נשלח לכדור עומק, חדר לרחבה ומצד ימין בעט כדור חזק, אבל השוער הארגנטינאי הדף.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, עלתה ריאל ליתרון אחרי פחות מדקה בתוך המחצית השניה בזכות שער די ביזארי. אנחל די מריה קיבל כדור בצד ימין והרים בשמאל לרחבה. רונאלדו ניסה לנגוח, אבל פספס את הכדור שהטעה את קאבז'רו וחדר פנימה. 0:1 לריאל. הבלאנקוס המשיכו להכתיב את הקצב, אבל רונאלדו סבל מחוסר מזל. בדקה ה-73 הפורטוגלי שוב בחן את קאבז'רו בבעיטה חופשית מצוינת, אבל השוער הדף בקושי את הבעיטה שלו.

בדקה ה-76 רשם גארת' בייל את הקאמבק שלו כשנכנס כמחליף במקומו של אלברו מוראטה. שש דקות לאחר מכן הגיעה ההחמצה הכי גדולה במשחק הזה, וכמובן היא שייכת לרונאלדו. הפורטוגלי קיבל כדור מצד שמאל ונותר לבד מול קאבז'רו, אבל התמהמה, הקפיץ פעם אחת וממטר בעט חלש ואיפשר לשוער להציל. בדקה ה-90 הצליחה סוף סוף ריאל להכפיל את היתרון וזה קרה אחרי פנדל שנוי מאוד במחלוקת. גארת' בייל המחליף חדר לרחבה, וספק רב נדחף על ידי וולינגטון. השופט הורה לפנדל הזוי וממנו בעט רונאלדו פנימה. 0:2 לריאל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מול ויטורינו אנטונס שחקן מלאגה. רויטרס
החמיץ המון אבל גם כבש בסיום. רונאלדו, משמאל/רויטרס

אוסאסונה - ברצלונה 0:0

אחרי פתיחת עונה מושלמת ושמונה ניצחונות רצופים, הקטלאנים הגיעו לפמפלונה כדי לשמור על המאזן המושלם שלהם ולהשוות את שיאה של ריאל, שבוע לפני הקלאסיקו, אבל הם שוב מעדו במגרש שבו איבדו לא מעט נקודות בשנים האחרונות. קרלס פויול רשם קאמבק מרגש אחרי שבעה חודשי היעדרות והנהיג את ההגנה, אבל גם הכניסה של מסי מהספסל בדקה ה-67 לא עזרה לבארסה להשיג את השער המיוחל. כאמור, ביום שבת הבא תחזור בארסה לביתה ותארח את ריאל היריבה המושבעת כשהפער ממנה בפסגה צומק לשלוש נקודות בלבד.

מהלך המשחק:

ברצלונה נראתה לא טוב בפתיחת המשחק הזה ולמעט מספר ניסיונות עקרים של ניימאר, התקשתה להגיע למצבים במחצית הראשונה. ממש סמוך לסיום המחצית הראשונה הגיעה בארסה למצב הכי טוב שלה, כשמארק בארטרה הבלם הגיע ראשון לכדור קרן ונגח מקרוב מעל השער. הקטלאנים ניסו לכבוש מוקדם במחצית השנייה והגיעו למצב טוב בדקה ה-54 אחרי שמונטויה נשלח לעומק ושלח כדור רוחב לניימאר, אבל הברזילאי פספס את הכדור ברגע האחרון.

אחרי שעה של משחק נרשם המצב הטוב ביותר של ברצלונה כשססק פברגאס נשלח לכדור עומק נהדר ומצא עצמו לבד מול אנדראס פרננדס, אבל בעט ברשלנות מעל השער. בדקה ה-67 נכנס המושיע של ברצלונה כשליאונל מסי החליף את צ'אבי. בדקה ה-79 הגיע מסי למצב הראשון שלו כשקיבל כדור כ-20 מטרים משערה של אוסאסונה, אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה והכדור חמק החוצה.

ניימאר שחקן ברצלונה מול לולו שחקן אוסאסונה. AP
התקשה מול ההגנה האגרסיבית של אוסאסונה, ניימאר/AP

אספניול - אתלטיקו מדריד 0:1

כשהיא יודעת שיש לה הזדמנות פז לעלות למקום הראשון בטבלה בעקבות ה-0:0 של ברצלונה מול אוסאסונה, יצאה אתלטיקו למשחק חוץ מול יריבה שהפסידה שלושה משחקים ברציפות, וחזרה עם הפסד כואב שהותיר אותה רק במקום השני. האורחים לחצו את שערו של קאסייה בפתיחה אבל לא הצליחו למצוא את המסגרת. מנגד, אספניול החלה להתעורר אט אט, ובדקה ה-53 היא מצאה את שער הניצחון, ועוד איזה שער ניצחון.

סרחיו גרסיה פרץ באגף השמאלי וניסה להעביר כדור רוחב, אלא שזה לא מצא אף שחקן אספניול ברחבה, והתקרב אל עבר שוערה של האורחים, טיבו קורטואה שהתבלבל ודחק את הכדור לשערו שלו. עד לסיום היתה קרובה דווקא אספניול להכפיל את יתרונה, אבל היא הסתפקה גם בניצחון הקטן-גדול וקפצה זמנית אל המקום החמישי. אתלטיקו לעומת זאת מאבדת את המאזן המושלם אחרי שמונה מחזורים, בתזמון גרוע במיוחד.

ולנסיה - ריאל סוסיאדד 2:1
לולנסיה: דורלן פאבון (90). לסוסיאדד: אנטואין גריזמן (41), רובן פראדו (58)

שחקני אספניול חוגגים מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
יצאו מהמשבר בסטייל. אספניול חוגגת מול אתלטיקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully