וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון: "נראה שעומרי כספי נולד מחדש, והפך לנשק"

היכולת של הישראלי בקדם העונה גררה מחמאות בכתבה באתר ה-NBA: "המספרים שלו 'מגוחכים', הוא כל מה שהרוקטס קיוו"

הכושר המצוין של עומרי כספי במשחקי ההכנה של יוסטון מעורר הרבה אופטימיות בשורות הרוקטס. באתר ה-NBA פורסמה הלילה (רביעי) כתבה רחבה על הפורוורד הישראלי, שמביעה אמון ביכולתו להיכנס לנעליים הגדולות של קרלוס דלפינו.

שחקן יוסטון רוקטס עומרי כספי. AP
ימים יגידו אם זה רציני. כספי/AP

"אלו ללא ספק נעליים גדולות למלא", נכתב בכתבה, "אבל לפי משחקי ההכנה, נראה כי כספי יכול לעמוד במשימה. המספרים של הבחור הם מרשימים, אפילו 'מגוחכים'. ב-22 דקות למשחק הוא מעמיד עד עתה ממוצע של 16.7 נקודות ו-7 ריבאונדים וקולע ב-77 אחוז מהשדה, כולל 50 אחוז מעבר לקשת.

"לא ברור מה זה אומר לטווח ארוך, אבל כרגע נראה שהשילוב בין הקבוצה לשחקן הוא כל מה שקיוו שיהיה כשהחתימו אותו בקיץ. הרוקטס עקבו אחרי כספי כבר כמה שנים, והאמינו שהגובה שלו, הקליעה שלו (44 אחוז מהשלוש) והיכולת שלו לרוץ יתאימו לסגנון של חבריו".

כספי עצמו הודה ש"הסגנון של הקבוצה מאוד מתאים לי. רציתי לשחק עבור המאמן מקהייל, וברגע שדווייט הווארד חתם, כבר לא היה לי ספק. אני מרגיש נוח מאוד לשחק עם החבורה הזאת. ההתקפה שלנו מאוד פתוחה, והשחקנים חולקים את הכדור. תמיד הייתי שחקן שרוצה להיות הראשון שרץ קדימה, ולא פוחד ממהלכים. אני מרגיש שמתאים לי מאוד מה שקורה כאן".

על פי הכתבה, "הרוקטס הזיזו את כספי מעמדה של שחקן בכנפיים לעמדת הפורוורד, מה שנותן לו יותר הזדמנויות לנצל את הקליעה, המהירות והריבאונד שלו. התוצאות מדברות בעד עצמן. נראה כאילו הוא נולד מחדש, והפך מרול פלייר שמתקשה, לנשק".

שחקן יוסטון רוקטס עומרי כספי מול שחקן אינדיאנה פייסרס סולומון היל. Mike Young, GettyImages
עמדה חדשה. כספי/GettyImages, Mike Young

כספי עצמו לא מכחיש שהוא שמח על השינוי. "אני אוהב את זה, ונהנה מכל רגע", אמר על המעבר לעמדה 4, "זה ממש מאפשר לי לזרום עם הדברים. אני מקבל את הכדור יותר, ויכול לעשות איתו יותר. שיחקתי רק שלושה משחקים בתפקיד הזה, כך שאני רק רוצה להשתפר ולהתאמן, ולעשות כל מה שהמאמנים יגידו לי ולהישאר צנוע".

על פי הדברים, "בצד ההגנתי יש לכספי עוד הרבה מקום לשיפור", אבל המאמן קווין מקהייל יודע: "הוא משחק נהדר, הוא לוקחריבאונדים בצורה מצוינת, הוא נלחם כל הזמן. אין לנו על מה להתלונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully