וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אם לא יחול שינוי דרמטי, חיים רביבו מתנתק"

13.10.2013 / 10:10

בבית"ר לא הופתעו מאי הגעתו של חיים רביבו לערב הגאלה: "זה היה באוויר". טביב: "יש לנו סבלנות". ברוכיאן שומר על שתיקה

(צילום ועריכה: קובי אליהו)

בבית"ר ירושלים סיימו אמש (שבת) ערב מוצלח מהצפוי, שכלל הכרזה על ספונסר ראשי למועדון אחרי יותר משנה וחסות בסך מיליון שקל (חברת "אלדד פרי") וכמו כן כמיליון שקל נוספים שגוייסו ממנויי כבוד ותרומות. יחד עם זאת, הנושא המדובר אמש בערב הגאלה היה אי הגעתו של חיים רביבו לאירוע.

גורם בבית"ר הסביר זאת ואמר: "זאת לא הייתה הפתעה. היה נתק מסוים בין טביב ורביבו בשבוע האחרון כתוצאה מחילוקי דעות בנוגע לדרך ההתנהלות, ונצטרך לראות לאן זה יוביל. טביב נפגע עוד יותר מאי הגעתו של חיים, וכרגע, אם לא יחול שינוי דרמטי, חיים רביבו מתנתק מבית"ר ירושלים".

אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים, ואביגדור ליברמן. קובי אליהו
פיצוץ בלתי נמנע. טביב/קובי אליהו

מקורבים לשניים ינסו להפגיש בין הצדדים, אך בכל מקרה, קשה לראות את טביב ורביבו ממשיכים לעבוד יחד. אמש נודע כי רביבו כעס כאשר שמע מהתקשורת שאבירם ברוכיאן הגיע לבית וגן וחתם על חוזהו מבלי ידיעתו, ומעבר לכך, אף לא תמך בהבאתו של קשר אחורי בשלב זה, ועוד מספר חילוקי דעות שהובילו לנתק. בבית"ר חזרו ואמרו כי כמו שהדברים נראים כעת, רביבו לא ימשיך להיות חלק מהמועדון.

אגב, כחיזוק לדברים, יש לציין כי אחרי חזרתו של טביב לארץ, בבית"ר יאיצו את תהליך מינוי מנכ"ל בשבועות הקרובים, וייתכן שאלי טביב ייפגש עם ניר סיביליה בשבוע הקרוב.

טביב עצמו אמר אמש: "אנחנו בכל נקודה נמצאים בתחילת התהליך-ניהולי, שיווקי ומקצועי. אנחנו עושים דברים לטווח ארוך ולא חושבים שבוע קדימה או משחק או שניים קדימה. יש לי אמון גדול בצוות הניהולי והמקצועי שבחרתי ואני יודע שלאורך זמן כולם יראו תוצאות ונכוון לחלק העליון. בלי חשיבה לטווח ארוך ואיזון של התקציב אי אפשר להגיע לשום מקום, רואים מה קרה לקבוצות שתלויות במשחק או שניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חיים רביבו עם ניר ברקת ראש עיריית ירושלים. מור שאולי
ברוכיאן חתם בלי ידיעתו? רביבו/מור שאולי

טביב מחכה להפועל תל אביב

טביב התייחס למשחק הקרוב מול הפועל תל אביב: "בסך הכל זה עוד משחק על שלוש נקודות, וככה אני מתייחס אליו, אבל הקהל מתייחס אחרת. רואים את התכונה והטירוף לקראת המשחק בכל פינה. הערב הזה הוא רק פרומו, הדבר האמיתי עבור כולם זה המשחק נגד הפועל תל אביב, ואני מקווה שהשחקנים ישמחו את מאות אלפי האוהדים שלנו בכל הארץ וישלחו אותם הביתה עם חיוך. אני מאמין שכל הכרטיסים למשחק יימכרו".

עד עתה נמכרו מעל עשרת אלפים כרטיסים למשחק, כאשר בבית"ר מאמינים כי השבוע המכירה תואץ עוד יותר וטדי יגיע לשיא בליגה מבחינת כמות הצופים, ויאכלס כ-27 אלף איש. יש לציין כי בגלל אזורי ההפרדה ונהלי בטיחות ביציע הדרומי, מתוך תכולה של כ-33 אלף מקומות יכולה בית"ר כרגע לאכלס רק כ-27 אלף איש.

דור מלול וניסו קפילוטו, שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מתחממים לקראת "הדרבי". שחקני בית"ר באירוע/קובי אליהו

טטה בנגורה, שנראה מחויך אמש במהלך האירוע, אמר בסיום: "האמת שלא היה לי טוב בטורקיה בשנתיים האחרונות, ופה חזרה לי השמחה. אני עדיין צריך לעשות הרבה עבור המועדון הזה שמאמין בי ורוצה שאעזור לו. שמעתי שהמשחק מול הפועל תל אביב זה כל החיים עבור האוהדים, ואני מתייחס לזה בהתאם. אנחנו מדברים על זה בינינו, השחקנים הזרים, וברור שכולנו ניתן את כל מה שיש לנו, במיוחד שזה יהיה בפעם הראשונה באיצטדיון שלנו, שעד עכשיו רק שמעתי על הטירוף שהולך שם אבל אף פעם לא שיחקתי שם".

היום תוציא בית"ר ויזה לחברו של בנגורה לנבחרת סיירה ליאון, איברהים קארגבו. קארגבו יגיע להתרשמות ב-48 שעות הקרובות, ובשבועיים הקרובים תקבל בית"ר החלטה אם לצרפו לסגל על חשבון אייס קרים.

אבירם ברוכיאן החליט, כמו בצעירותו, לשמור על דממה תקשורתית בתקופה הקרובה. על אף החיבור הברור שלו על בית"ר, אמש ברוכיאן עדיין נראה בשלב ההתאקלמות המחודשת שלו בבית"ר, ומעדיף להיכנס לעניינים שלב אחרי שלב. שחקנים בקבוצה אמרו אמש: "לא משנה מי נמצא כאן, כל האנשי עסקים הירושלמים והסביבה הירושלמית באים קודם כל לברוכיאן. את מה שיש לו אי אפשר לקחת ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully