וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פוטרו הדהים את נדאל ועלה לגמר טורניר שנגחאי

הארגנטינאי גבר 6:2 ו-6:4 על הספרדי המדורג 1 בעולם, ויפגוש בגמר את נובאק דג'וקוביץ, שניצח את ג'ו וילפריד צונגה

הפתעה גדולה נרשמה היום (שבת) בטורניר שנגחאי היוקרתי כאשר רפאל נדאל, הספרדי המדורג 1 בעולם, הפסיד בחצי הגמר לחואן מרטין דל פוטרו (5 בעולם) 6:2 ו-6:4 והודח באופן מפתיע למדי. הספרדי נראה עייף מאוד במערכה הראשונה, נשבר פעמיים והפסיד ללא תנאי. גם במערכה השניה נדאל לא הצליח לשבור את דל פוטרו, שבמצב של 4:5 לזכותו, שמר על ההגשה בדרך ל-0:2 במשחק כולו.

במשחק הגמר מצפה לדל פוטרו משוכה לא פחות גבוהה בדמותו של נובאק דג'וקוביץ', הסרבי המצוין שניצח במשחק חצי הגמר השני את ג'ו וילפריד צונגה הצרפתי.

רפאל נדאל טניסאי. GettyImages
פספס הזדמנות לנקום בדג'וקוביץ'. נדאל/GettyImages

כאמור, מוקדם יותר, העפיל נולה לגמר טורניר שנגחאי ועשה צעד נוסף בדרך להגנה על התואר בו זכה בשנה שעברה. הסרבי המצוין פגש את ג'ו וילפריד צונגה וניצח אותו 2:6, 5:7.

המדורג שני בעולם פתח את המשחק בצורה טובה יותר והוביל 0:3 אחרי ששבר את ההגשות של צונגה. אלא שהצרפתי התאושש ושבר בחזרה כדי להקטין ל-3:2. נולה לא ויתר וזכה בשלושת המשחקונים הבאים כדי לסגור את הסיפור עם 2:6 גדול. צונגה היה מרוכז בפתיחת המערכה השנייהו שמר על משחק צמוד עד שהסרבי שוב השיג שבירה שהעלתה אותו ל-2:4. הצרפתי החזיר בשבירה משלו, אבל במצב של 5:6 והגשות של צונגה, דג'וקוביץ' השיג את השבירה האחרונה שסידרה לו את ההופעה בגמר.

הגמר של דג'וקוביץ' יהיה השביעי שלו ב-2013 כשיש לו שני הפסדים (בווימבלדון ובארה"ב). על אדמת סין יש לו אגב רצף של 19 ניצחונות.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
יחפש תואר שני רצוף בסין. דג'וקוביץ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully