וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 נקודות לעומרי כספי בפתיחת משחקי קדם העונה

הישראלי רשם בכורה פנטסטית ביוסטון כשקלע 16 נקודות ברבע האחרון בהפסד 116:115 לניו אורלינס, ורשם 9 מ-10 מהשדה ב-21 דקות בלבד. דרק רוז חזר בניצחון שיקגו, הלייקרס ניצחו

אחרי שאמש פתחה אוקלהומה סיטי רשמית את משחקי קדם העונה של ה-NBA עם ניצחון בטורקיה על פנרבחצ'ה אולקר, נכנסו הלילה (בין שבת לראשון) שש קבוצות נוספות למעגל משחקי ההכנה. עומרי כספי רשם בכורה לא רשמית נהדרת במדי יוסטון, עם 20 נקודות בהפסד 116:115 לניו אורלינס, דרק רוז חזר אחרי 17 חודשי היעדרות וקלע 13 נקודות בניצחון של שיקגו 76:82 על אינדיאנה, הלייקרס הסתדרו ללא הכוכבים וגברו 95:104 על גולדן סטייט.

צפו בתקציר המשחק באתר ה-NBA

שחקני יוסטון רוקטס עומרי כספי, פטריק בברלי, ג'יימס הארדן. Thomas B. Shea, GettyImages
בכורה חלומית. כספי עם בברלי והארדן/GettyImages, Thomas B. Shea

יוסטון - ניו אורלינס 116:115

עומרי כספי ייחל במשך תקופה ארוכה מאוד לפתוח דף חדש בליגה הטובה בעולם אחרי שנתיים קשות בקליבלנד, והלילה הוא נתן למאמנו החדש קווין מקהייל סיבה טובה לתת לו הזדמנות אמיתית להשתלב ברוטציה של הרוקטס. הפורוורד הישראלי פתח על הספסל ועלה לראשונה שתי דקות לסיום הרבע הראשון, בו הספיק לקלוע שתי נקודות.

התרומה של כספי ברבע השני הסתכמה באיבוד כדור אחד, וברבע השלישי הוא שותף רק בדקה האחרונה, וניצל זאת כדי לקלוע עם הבאזר. הישראלי צבר ביטחון ונשאר על הפרקט ברבע האחרון, בו להט עם 16 נקודות, והעמיד שורה סטטיסטית של 20 נקודות (9 מ-10 מהשדה, כולל 2 מ-3 לשלוש, 0 מ-1 מהקו), 2 ריבאונדים ו-2 איבודים ב-21 דקות, כשההחטאה היחידה שלו היתה בשניות הסיום בשלשה שניסתה להשוות את התוצאה.

דוויט הווארד, שרק אתמול עוד הספיק להתקוטט עם קארים עבדול ג'באר, קלע 19 נקודות (6 מ-11 מהשדה, 7 מ-11 מהקו) וקטף 9 ריבאונדים בבכורה שלו, ג'יימס הארדן הוביל את הקלעים עם 21 נקודות, כשאת ניו אורלינס הוביל אנתוני מורו עם 26 נקודות, ואוסטין ריברס תרם 21.

שחקן יוסטון רוקטס עומרי כספי. Thomas B. Shea, GettyImages
כמעט ניצח את המשחק על הבאזר. כספי/GettyImages, Thomas B. Shea

אינדיאנה - שיקגו 82:76

יותר משנה וחצי מחוץ למגרשים היו הרבה יותר מדי עבור דרק רוז. ה-MVP של עונת 2011, שהחמיץ את כל העונה שעברה בשל פציעה בברכו, לבש שוב את מדי הבולס והיה נראה חד ומוכן לאתגר שלפניו, עם 13 נקודות ב-20 דקות משחק. הרכז המסחרר רשם תצוגה מעודדת עבור אוהדי השוורים, כשהפגין את המהירות המוכרת שלו, כולל חטיפה שהפכה לדאנק אופייני ברבע השלישי, ולא נראה כחושש ממגע פיזי בחדירות לאיזור הצבע.

לעומת זאת, הוא רשם ארבעה איבודים ולא תמיד נראה מסונכרן עם חבריו, וסיים עם 5 מ-12 מהשדה, 3 אסיסטים ו-2 ריבאונדים. טאג' גיבסון הוביל את המנצחים עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים. לואל דנג תרם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים.את הפייסרס הובילו פול ג'ורג' ודייויד ווסט עם 14 נקודות כל אחד.

צפו בתקציר המשחק באתר ה-NBA

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. AP
התגעגענו. דרק רוז/AP

ל.א לייקרס - גולדן סטייט 95:104

ללא קובי בריאנט, שנמצא בטיפולים רפואיים באירופה, ועדיין ללא פאו גאסול וסטיב נאש, הלייקרס רשמו ניצחון ראשון במשחק קדם עונה אחרי כמעט שלוש שנים ועשרה הפסדים רצופים. קסבייר הנרי כיכב עם 29 נקודות, ניק יאנג הוסיף 17, ג'ורדן פארמר חזר למדים הצהובים-סגולים עם 12 נקודות ו-7 אסיסטים, וכריס קיימן רשם דאבל דאבל צנוע של 10 נקודות ו-10 ריבאונדים. אצל הווריורס, קליי תומפסון צלף 26 נקודות, אנדרה איגודלה רשם 15 נקודות בבכורה שלו, סטפן קרי הסתפק ב-5 נקודות ב-15 דקות.

צפו בתקציר המשחק באתר ה-NBA

ניק יאנג שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
הזדמנות להוכיח ללא הכוכבים. ניק יאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully