וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה לדין על נהמות, השופט נאלץ להרגיע את השחקנים

5.10.2013 / 23:26

אוהדי בני יהודה זעמו אחרי הפסד רביעי רצוף, אוהד התעמת עם דרור קשטן בסיום. המאמן: "באים לכדורגל להוציא אגרסיות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

גובר הלחץ בבני יהודה. היום (שבת) הזהובים ספגו הפסד רביעי ברציפות למכבי פתח תקוה, 4:2, וירדו מתחת לקו האדום. אוהדי בני יהודה המשיכו במחאה שלהם נגד ההנהלה בראשות משה דמאיו ונגד המאמן דרור קשטן, וקראו להם להתפטר ושלחו לעברם קללות. תקרית מכוערת נרשמה בסיום המשחק, כאשר עם יציאתו של המאמן דרור קשטן לעבר רכבו, התקרב אליו אחד מאוהדי הקבוצה וקילל אותו. קשטן ענה לעברו של האוהד: "תתבייש לך, טמבל אחד". מספר מאבטחים שהיו במקום הפרידו בין האוהד למאמן, כמו גם מספר אוהדים של בני יהודה, שהרחיקו את האוהד המקלל ממקום האירוע.

כמו כן, השופט אוראל גרינפלד צפוי להגיש דו"ח חריף על התנהגות הקהל של בני יהודה. גרינפלד ציין בדו"ח שנשמעו נהמות מכיוון יציע בני יהודה לעבר שני שחקנים שחומי העור של מכבי פתח תקוה, זיטו ואוגודה, ואף הגדיל לעשות כשבדקה ה-25 שוחח עם השניים, ביקש להרגיעם ואמר להם לא להתייחס לקריאות. גם קשר בני יהודה לירוי צעירי ביקש להרגיע את שחקני היריבה. כמו כן, גרינפלד ציין כי נזרקה מהיציע כוס לעבר ספסל מכבי פתח תקוה.

משה דמאיו מנכ"ל בני יהודה. קובי אליהו
לא רואים את האור בקצה המנהרה. דמאיו/קובי אליהו

בסיום המשחק נרשמה אווירת נכאים בחדר ההלבשה, כשהשחקנים הרכינו ראש באכזבה על המצב. בהנהלת הקבוצה אין כל כונה לפטר את דרור קשטן, כשגם המאמן עצמו מאמין ביכולתו להוציא את הקבוצה מהמצב ולא מתכוון לעזוב את תפקידו.

קשטן לא נשאר אדיש כלפי תצוגת הנפל של שחקניו במחצית הראשונה והשתולל בחדר ההלבשה במחצית המשחק. המאמן זרק בקבוק על הריצפה וצרח על שחקניו: "אתם לא משחקים, מה זה? תתעוררו ותתחילו להילחם על הכבוד שלכם".

קשטן התייחס ליכולת של שחקניו, והודה: "אנחנו לא טובים. בקבוצה שסופגת כל כך הרבה, אין ספק שמשהו לא עובד. זה לא שספגנו בדקה ה-90. ספגנו ארבעה שערים בבית. אנחנו נראים לא טוב. זו אומנם רק תחילת העונה, אבל אם לא ניקח את עצמנו בידיים, ההידרדרות תימשך. אולי במשחקים היותר קשים נהיה יותר מפוקסים. אנחנו צריכים לתת אוויר לנשימה לעצמנו".

על האווירה הרעה והקללות מהיציעים: "אנחנו עדים לכך בכל המגרשים בארץ, הקהל בא ורוצה להוציא אגרסיה. אנחנו צריכים להתרכז במשימה שלנו. הקהל? זה לא חדש. הרבה מאמנים בעבר כבר התמודדו עם קשיים, ויצאו מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דרור קשטן מאמן בני יהודה. צילום ועריכה: קובי אליהו, קובי אליהו
משהו לא עובד. קשטן/קובי אליהו, צילום ועריכה: קובי אליהו

בבני יהודה שוב היו טענות כלפי שופט המשחק, אוראל גרינפלד ששרק לפנדל מפוקפק לזכותה של מכבי פתח תקוה. "שבוע שני ברציפות שהשופטים שורקים נגדנו שריקות שגומרות לנו את המשחק", אמרו במועדון. "אדום לא מוצדק בבאר שבע ופנדל שלא היה הערב". בכלל, הרוחות בקבוצה סערו בסיום המשחק. השחקנים יצאו מחדר ההלבשה בפנים נפולות. "המצב רע, רע מאוד", אמר שחקן בקבוצה. "יש לנו כל כך הרבה בעיות ואם לא נדע לעצור את המפולת, זה עוד יכול להתדרדר עוד יותר".

השחקן הוסיף: "יש כאן המון שחקנים צעירים שמשחקים בלי בטחון, בעיקר אחרי שאנחנו סופגים וזו בהחלט בעיה. אנחנו לא טובים בהגנה וגם לא בהתקפה. גם הבלאגן בין האוהדים להנהלה לא מוסיף לנו שקט. מדקה שלישית הקהל לא הפסיק לקלל וזה משפיע עלינו לרעה. אנחנו צריכים את האוהדים האלה מאחורינו. הקהל של בני יהודה זה כוח כשהוא מעודד. זה בסדר לקבל את גלבאן בכפיים לפני המשחק, אבל לעודד אותו כל המשחק? חלק מהשחקנים שלנו פשוט לא הבין למה זה קורה, זה הזוי, קשה להבין את זה. אנחנו חייבים להתעורר ולהתחיל לצבור נקודות".

אוהדי בני יהודה עם שלטי מחאה. קובי אליהו
צריכים אותם מאחוריהם. אוהדי בני יהודה/קובי אליהו

איזה לילה עבר על פדרו גלבאן. השחקן ששיחק עד לא מזמן בבני יהודה, חזר אל בלומפילד עם קבוצתו החדשה, מכבי פתח תקוה והוביל אותה ל-2:4 גדול, שהיווה גם את ניצחון הבכורה של הקבוצה העונה.

גלבאן נשאל בסיום איך הרגיש לשחק מול קבוצתו לשעבר ואמר: "זה מרגיש נורמלי, זה הכדורגל. היום הקבוצה שלי היא מכבי ואנחנו צריכים להמשיך". כשנשאל מדוע לא חגג לאחר השערים אמר השחקן: "הייתי חמש עונות בבני יהודה, המועדון נתן לי הרבה מאוד ולא חגגתי כי אם הייתי עושה משהו, זה לא היה יפה". על ניצחון הבכורה של הקבוצה אמר גלבאן: "זו תחושה טובה. עכשיו הקבוצה תעבוד בראש אחר, יש לנו משחק קשה מול מכבי חיפה, ונראה מה יקרה שם".

מאמן מכבי פתח תקוה, משה סיני אמר: "תמיד ידברו על מעמד המאמן וזה בסדר גמור. כשמנצחים יש מסיבה גדולה, וכשמפסידים המאמן סופג את הביקורת. אני חושב שעשינו ניצחון גדול היום. כבר במשחק מול בית"ר ירושלים היה שינוי אצל השחקנים אבל זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה. יש לנו שחקנים שלא בכושר, אבל הקבוצה מתחילה להשתחרר. השחקנים היו ממושמעים הערב, אני שמח בשבילם". על גלבאן אמר סיני: "זה לא יהיה נכון לציין שחקן אחד. גם מלול וקניוק היו טובים, והיינו טובים כקבוצה".

שחקני מכבי פתח תקוה עמנואל אוגודה, פדרו גלבאן חוגגים. קובי אליהו
משהו ישתנה בראש. גלבאן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully