וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל שב למקום הראשון, נגד דג'וקוביץ' בגמר בייג'ינג

הספרדי ניצל פרישה של ברדיך בחצי הגמר, ולמעשה הבטיח חזרה לפסגת הדירוג העולמי. הסרבי ניצח את גאסקה 4:6, 4:6

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
עוד קלאסיקו בגמר. דג'וקוביץ'/רויטרס

תגידו מזל טוב לרפאל נדאל, ששב היום (שבת) לפסגת הדירוג העולמי. הספרדי העפיל לגמר טורניר בייג'ינג (סך פרסים 2.3 מיליון דולר) אחרי שתומאס ברדיך נאלץ לפרוש בפיגור 4:2 במערכה הראשונה בחצי הגמר, והוא יפגוש שם את נובאק דג'וקוביץ', שגבר על המדורג חמישי רישאר גאסקה 4:6, 4:6. ניצחון של הסרבי בגמר הטורניר בו לא הפסיד מעולם יעניק לו זכיה רביעית ברציפות בתואר, אך את המקום הראשון בעולם הוא כבר הפסיד. זה יקרה רשמית ביום שני, כשיתפרסם דירוג ה-ATP.

לנדאל היו שתי תקופות בפסגת הדירוג העולמי ובסך הכול הוא בילה 102 שבועות בטופ. הפעם הראשונה שהוא העפיל למקום הראשון הייתה אי שם ב-18 באוגוסט 2008 אחרי שהוא נישל משם את רוג'ר פדרר. הפעם השנייה הייתה בהמשך הקריירה כשהוא בילה 56 שבועות בטופ עד ה-4 ביולי 2011 אז נובאק דג'וקוביץ' השתלט על המקום הראשון.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
כמה שהוא התגעגע למקום הזה. נדאל/רויטרס

מאז שחזר משבעה חודשי היעדרות בגלל פציעה בברך, רשם נדאל מאזן אימה מרשים של 65 ניצחונות לעומת שלושה הפסדים בלבד העונה. הוא זכה בעשרה תארים מ-12 גמרים, כולל ברולאן גארוס ובאליפות ארצות הברית הפתוחה.

זה יהיה המפגש ה-38 בין נדאל לדג'וקוביץ' (המאזן 15:22 לנדאל), כשהספרדי ניצח בשלושת המפגשים האחרונים (כולל גמר אליפות ארה"ב).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. רויטרס
הישג מצוין. ראוניץ'/רויטרס

גם בטורניר טוקיו (סך פרסים 1.29 מיליון דולר) מגיעים לשלבי ההכרעה, והראשון שהשיג את הכרטיס לגמר הוא מילוש ראוניץ' שמדורג שלישי בטורניר ביפן. הקנדי גבר על איבן דודיג 6:7, 1:6 ויפגוש ביום ראשון את חואן מרטין דל פוטרו שגבר במפגש המקביל על ניקולס אלמגרו 6:7, 6:7 במשחק שנמשך שעה ו-50 דקות.

* סרינה וויליאמס העפילה לגמר טורניר סין בבייג'ינג אחרי שניצחה את אגניישקה רדוואנסקה 2:6, 2:6, ותפגוש את ילנה יאנקוביץ', שניצחה 7:6 (7), 1:6, 1:6 את פטרה קביטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully