וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אחוזת הפאר החדשה של ליאונל מסי

כוכב ברצלונה בונה בית ענק בעיר, "בסגנון מגרש כדורגל". הארכיטקט: "יהיה המקום האידיאלי עבורו להמשך החיים"

ליאונל מסי הגיע מארגנטינה לברצלונה לפני בערך 15 שנים. כמו שזה נראה, הוא הולך להישאר שם עוד הרבה מאוד זמן. בספרד ובארגנטינה התפרסמו היום (חמישי) ידיעות על הבית החדש שבונה לעצמו כוכב הקבוצה הקטאלנית בפרברי העיר, "אחוזה בסגנון מגרש כדורגל", כפי שמכונה המקום.

צפו בארכיטקט מציג את האחוזה (בספרדית):

מסי, שלפני כמעט שנה הפך לאב לראשונה בחייו, לאחר שזוגתו אנטונלה רוקוסו ילדה את בנם טיאגו, מבקש לבנות לעצמו בית הרבה יותר מרווח מזה בו הוא גר כיום, בשכונת הפאר פדראלבס בברצלונה.

השחקן הטוב בעולם מבקש לקבע את חייו בעיר ולשם תיכנון האחוזה המפוארת הוא שכר את הארכיטקט הספרדי המפורסם לואיס דה גארידו, שידוע בבתים האקולוגים שלו ויכולתו לתכנן לעשירי ספרד והעולם כולו, ביניהם הדוגמנית נעמי קמפבל, אחוזות המותאמות להם וכך ביקש לעשות גם מסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום מרווח יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נפגשנו עם מסי, למדנו להכיר אותו ואז החלטנו באיזה סגנון יהיה הבית החדש", סיפר דה גארידו לטלוויזיה הארגנטינאית, "זה יהיה המקום האידיאלי עבורו להמשך החיים. אני חושב שהוא בחר בי לתכנן את הבית כי הסגנון שלי מאוד סמלי. אני מאוד מתרגש מכך שהבית הזה ישקף את האישיות שלו".

האחוזה עצמה תעוצב בסגנון של מגרש כדורגל. הכניסה לבית תהיה מארבעה כיוונים ובמרכזו יהיה אזור המגורים העיקרי, שיכלול שתי קומות ויראה כמו כדורגל ענק. במבט על, חצי מהבית יראה כמו מגרש כדורגל והחצי השני, כמו המגרש של היריבה, כך תיאר זאת דה גארידו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המקום האידיאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שני המאפיינים הכי בולטים במסי הם הדואליות וההתמדה, כוח הרצון שלו. הבית משלב את רגל ימין ואת רגל שמאל, את המים והאדמה. גם העובדה שהוא מספר 10 מיוצגת באחוזה. מסי ביקש זאת", סיכם דה גארידו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצי מגרש ביתי וחצי מגרש של היריבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully