וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: שיר צדק צפוי להיעדר כשלושה חודשים

30.9.2013 / 19:56

בלם הנבחרת, שנפצע במשחק מול מכבי תל אביב, סובל ממספר קרעים ברצועות הקרסול. מתן בראשי מועמד להצטרף

one

בעירוני קרית שמונה מודאגים מאוד לאחר שהערב (שני) התברר שקפטן הקבוצה ובלם הנבחרת שיר צדק, עלול להיעדר שלושה חודשים מהמגרשים, זאת בשל מספר קרעים ברצועות הקרסול.

צדק נפצע במשחק מול מכבי תל אביב, והערב נבדק על ידי מומחה שקבע שהוא סובל מאותם קרעים, כשהאבחנה הראשונית היא שהוא ייעדר תקופה של כמה חודשים, ככל הנראה לפחות שלושה. השחקן כבר היום בדיקת MRI כדי לאשר את האבחנה ומחר יתקבלו התוצאות הסופיות. אם אכן יתברר שהוא סובל מאותם קרעים, יבדקו בקבוצה איזה סוג שיקום הוא יעבור.

גאל מרגוליס מכבי תל אביב מול שיר צדק עירוני קרית שמונה. נמרוד סונדרס
ייעדר תקופה ארוכה. שיר צדק/נמרוד סונדרס

מי שמועמד להצטרף בעקבות הפציעה של צדק הוא מתן בראשי. הבלם שהצטיין בעונה שעברה במדי בית"ר ירושלים, סיים חוזה בתום העונה ולא הסתדר איתם כספית, כשהמעמד שלו כשחקן חופשי מאפשר לצרף אותו לקבוצה. בקרית שמונה החלו כבר בגישושים ראשוניים ונראה שאם העניין הכספי יסתדר בראשי ישחק בקרית שמונה.

בראשי היה מבוקש כבר בקיץ האחרון אלא שאז בבית"ר רצו דמי השבחה גבוהים. כעת, לפי גורמים המקורבים לקבוצה נראה שאלי טביב ישחרר את השחקן בחינם או לכל היותר בסכום נמוך. היחסים בין איזי שרצקי לאלי טביב טובים מאוד וההערכה ביניהם עשויה להביא לכך שבראשי אכן ינחת בקבוצה הצפונית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחליף את שיר צדק? מתן בראשי/ברני ארדוב

הפציעה של צדק היא מכה קשה עבור המועדון הצפוני שכן הוא היה אמור להיות מעוז ההגנה. מי שצפוי להחליף אותו לפחות נכון לעכשיו הוא דין מימוני הצעיר שכבר קיבל את המושכות במשחק מול מכבי תל אביב. בקרית שמונה עדיין לא עסקו בנושא אך ייתכן ויחפשו בלם חופשי ולא תחת חוזה, כשנכון לעכשיו לא נראה שיש אחד כזה בשוק שהמועדון יוכל להחתים והם יפקידו ברגליו של מימוני את האחריות.

בקבוצה יבדקו מחר גם את מצבו של ברק בדש ויקוו שהוא יוכל לקחת חלק במשחק מול בני סכנין בשבת. כמו כן, בקרית שמונה יבדקו בימים הקרובים האם להחזיר לאימונים את עדי אלישע ואהוד מערבי, שהושאלו למכבי אום אל פאחם אך לא עברו בבקרת התקציבים. לפי גורמים בקרית שמונה וכן לפי מקורבי השחקנים, השניים חתמו על סיום הסכם בקרית שמונה ולכן בקבוצה אינם מחוייבים להחזיר אותם, אך ייתכן והשניים יפנו כבר בימים הקרובים בבקשה להנהלת קרית שמונה לאפשר להם להתאמן עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully