וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: ויקטור ואלדס קרוב לחתימה במונאקו

שוער ברצלונה מסיים חוזה בקיץ הבא ועשוי להצטרף למיליונרים מהנסיכות. השכר המוצע: 10 מיליון יורו לעונה, למשך ארבע שנים

מאז 2002 משחק ויקטור ואלדס בקבוצה הבוגרת של ברצלונה. בכל העשור האחרון הוא שימש כשוער הראשון של האימפריה הקטלאנית, אך בעונה שעברה הודיע כי בכוונתו לעזוב מיד בתום חוזהו בקיץ 2014. מה יהיה היעד הבא? בצרפת טוענים שהשוער יעבור למונאקו.

ויקטור ואלדס שוער ברצלונה. AP
יחבור לאבידל ופלקאו? ויקטור ואלדס/AP

הקבוצה מהנסיכות היא הכוח העולה בכדורגל האירופי, בעיקר הודות לכסף הגדול של האוליגרך דימיטרי ריבולובלב, והיא מוליכה את טבלת הליגה הצרפתית עם 18 נקודות אחרי שמונה מחזורים. למרות העובדה שהשוער דניאל סובאשיץ' ספג עד כה ארבעה שערים בלבד וגם הארגנטינאי סרחיו רומרו הובא כדי לשמש לו גיבוי, מונאקו מעוניינת בשוער מהטופ העולמי ו-ואלדס הוא האופציה האולטימטיבית מבחינתה.

על פי הדיווחים האחרונים בצרפת, השיחות בין המועדון לנציגיו של השוער הקטלאני נמצאות בשלב מתקדם מאוד, והוא צפוי לחתום לארבע שנים. אתר "פוטבול365" הצרפתי הוסיף כי לוואלדס הוצע שכר של 10 מיליון יורו לעונה וכן מענק חתימה גדול ובונוסים נוספים.

מקור המקורב להנהלת מונאקו צוטט כאומר: "זו התחלה טובה, הקבוצה כמעט מוכנה כבר לעונה הבאה. כמה מאנשי המועדון, ביניהם רדאמל פלקאו ושחקנים נוספים, דוחפים לצירופו של ואלדס. גם בלם נוסף יגיע כדי לתגבר את אריק אבידל וריקרדו קרבאליו הוותיקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully