וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס חתם בבשיקטאש לעונה

אקס מכבי תל אביב מצטרף לקבוצה הטורקית, שקיצצה משמעותית מתקציבה. קוצ'ה לבוראל החתימה את תומאס קלאטי

דורון פרקינס, זוכרים? הגארד החתולי בן ה-30, שעדיין מתקשה לחזור לעצמו מאז אותה פציעה זכורה וכואבת במדי מכבי תל אביב מול קאחה לבוראל בעונת 2011-2012, מצא לעצמו בית חדש אתמול (ראשון) לאחר שחתם רשמית על חוזה לעונה בבשיקטאש. פרקינס ינסה שוב לשקם את הקריירה ולשפר מחדש את מעמדו, אחרי שרשם חצי עונה מאכזבת באולימפיאקוס, עימה אומנם זכה ביורוליג אך כלל לא שותף ברוב המשחקים.

דורון פרקינס אולימפיאקוס. GettyImages
עדיין משתקם מאותה פציעה במדי מכבי תל אביב. פרקינס/GettyImages

בשיקטאש בעלת המסורת העשירה היא בגדר מנייה בירידה, ובקיץ האחרון קיצצה משמעותית מתקציבה והחתימה שחקנים זולים בהרבה מכפי שהתרגלה. רק לפני שנתיים רשמה עונה חלומית עם זכייה באליפות ובגביע בטורקיה וכן ביורוצ'אלנג', המפעל השלישי בחשיבותו באירופה, אך בעונה שעברה, למשל, הודחה כבר ברבע גמר הפלייאוף הטורקי ולכן לא תשתתף ביורוליג העונה. את הקבוצה מאמן אחמט קאנדמיר המקומי, ובסגל ניתן למצוא לצידו של פרקינס את אקס הפועל גלבוע גליל בראד באקמן או את הצלף כריס לופטון.

פרקינס החל את העונה שעברה בדונייצק האוקראינית, עבר במהלכה לליגה הסינית שם הצטיין במדי פושאן, וסיים אותה עם כמה חודשים מאכזבים באולימפיאקוס. ביורוליג שותף פרקינס רק בחמישה משחקים, בהם קלע 2 נקודות במצטבר והעמיד ממוצעים חלשים של 0.4 נקודות, 0.4 ריבאונדים ו-0.4 אסיסטים.

שחקן נבחרת פולין תומאס קלאטי. AP
בקרוב ביד אליהו. קלאטי/AP

* לבוראל קוצ'ה, יריבתה של מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג, החתימה על חוזה זמני את הקלע הוותיק תומאס קלאטי (1.95, 32), שמגיע מולנסיה. קלאטי בעל האזרחות הפולנית חתם לחודשיים במדי הבאסקים ויצטרף לסגל המתחדש שבנה המאמן סרג'יו סקאריולו. הוא יחליף את הפורוורד ההונגרי אדם האנגה, שנפצע וייעדר בחודשיים הקרובים.

* אלופת צרפת נאנטר החתימה את הקלע האוקראיני סרגיי גלאדיר - אחד מהגורמים המרכזיים בהפתעה הנעימה שחוללה הנבחרת האוקראינית ביורובאסקט האחרון, שם העפילה לרבע הגמר וסיימה במקום השישי. גלאדיר, שהעמיד ביורובאסקט ממוצעים של 12 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק מגיע ממנרסה הספרדית, וינסה לסייע לקבוצה הצרפתית הקטנה לרשום עונת בכורה מוצלחת ביורוליג, שם תשחק בבית א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully