וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה סיני: "גם שנה שעברה לא קיבלתי פרגון מהקהל"

28.9.2013 / 21:44

מאמן מכבי פתח תקוה התייחס לקריאות של הקהל נגדו בסיום ה-1:1 מול עכו. יובל נעים: "אני מאוד מאוכזב מכך שלא ניצחנו"

מכבי פתח תקוה והפועל עכו הגיעו מאוד לחוצות למפגש התחתית ביניהן במושבה אחרי שפתחו את העונה עם שלושה הפסדים בשלושת מחזורי הפתיחה. הערב (שבת) הצליחו שתי הקבוצות להשיג נקודה ראשונה כשנפרדו ב-1:1. גיא דיין כבש לאורחים בדקה ה-53, אבל פדרו גלבאן השווה (61). למרות הנקודה שהשיגה, הקהל המקומי צעק למאמן מכבי פתח תקוה משה סיני להתפטר לקראת סיום המשחק.

משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
ספק שריקות בוז מהקהל שלו. משה סיני/מגד גוזני

"גם שנה שעברה שהיינו מנצחים וכובשים רביעיות אף פעם לא קיבלתי פרגון מהקהל. אני מכיר את הנפשות הפועלות בכדורגל, אבל אלו האוהדים ואני מכבד אותם". כך אמר בסיום המשחק משה סיני בהתייחס לקריאות של הקהל נגדו.

על המשחק עצמו, אמר: "מה שציפיתי זה לא רלוונטי כרגע, יש לנו נקודה וזה מה שיש. הצלחנו לחזור למשחק במחצית השניה והגענו לכמה הזדמנויות. אפשר להגיד ששיחקנו טוב מאוד מול עכו, אבל צריך זמן להיכנס לכושר".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
הסתפק בנקודה. יובל נעים/מגד גוזני

בצד השני, יובל נעים, מאמן האורחים הביע את אכזבתו מאיבוד שלוש הנקודות: "אני מאוכזב מאוד, אחרי ה-0:1 שהובלנו לא חשבתי שנקבל גול. אין מה לעשות, חבל על הגול שספגנו.

על היכולת של דודו גורש השוער שלו, אמר: "אנחנו בטוחים שבהמשך הדרך דודו גורש יביא נקודות, גורש הוא לא הבעיה שלנו".

על העובדה שפתח תקוה שלטו, אמר: "הם החזיקו יותר בכדור אבל לא הגיעו ליותר מצבים, בכלל סגנון המשחק שלנו הוא לשחק על מתפרצות ולשלוח הרבה שחקנים להתקפה. בארבעת משחקים ששיחקנו עד עכשיו לא היינו פחות טובים מהיריבה. יש לנו קבוצה טובה שתילחם אומנם למטה אבל אני מאמין שתצליח להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully