וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובטיץ': "היה קשה לשמור על הרמה הזו אחרי הדרבי"

הצעיר של סיטי, שכבש צמד, היה מרוצה מהיכולת ב-0:5 על וויגאן בגביע הליגה. בצ'לסי מודאגים מהפציעות ומעודדים ממאטה

רק ביום ראשון החולף חגגה מנצ'סטר סיטי עם 1:4 ענק בדרבי על חשבון יונייטד. אמש (שלישי), היא התפנתה להכות פעם נוספת, הפעם עם 0:5 קליל בגביע הליגה על וויגאן מהפרמיירשיפ. למי ששכח, הלאטיקס היממו את התכולים בגמר הגביע האחרון, אבל מול הקבוצה החמה של מנואל פלגריני לא היה להם סיכוי.

סטבן יובטיץ', המונטנגרי הצעיר והמצוין, כבש צמד בבכורה הביתית שלו ואמר: "אני שמח מהניצחון והשערים שלי, הקבוצה שיחקה מצוין. אני מקווה שנמשיך בקצב הזה, היה קשה לבוא אחרי הדרבי ולהמשיך לשחק ברמה הזו. יש כאן הרבה שחקנים חדשים ואנחנו צריכים להשאיר כל משחק מאחורינו. יש לנו משחק חוץ חשוב מול אסטון וילה עכשיו, עוד לא ניצחנו בחוץ העונה".

פלגריני המרוצה הוסיף: "אמרתי לשחקנים שבכל משחק צריך לשחק באותה רמה כמו שהצגנו ביום ראשון. אפשר להחליף הרכבים, אבל חשוב שהסגנון, פילוסופית המשחק והאינטנסיביות יישארו זהים".

סיטי, צ'לסי וטוטנהאם עלו שלב בגביע הליגה

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הקבוצה שלו בשבוע מצוין. פלגריני/GettyImages

צ'לסי, שמנסה לצאת מהמשבר שתפס אותה, עברה את סווינדון הקטנה עם 0:2. ז'וזה מוריניו ביצע עשרה שינויים מההרכב שגבר על פולהאם בסוף השבוע וכמיטב המסורת שלו, שלח את עוזרו סטיב הולנד לדבר במסיבת העיתונאים. הולנד עסק ביכולת של חואן מאטה, שסוף כל סוף שיחק וגם היה לא רע: "דיברו הרבה על המצב שלו כי הוא שחקן חשוב ואיכותי. המסר של ז'וזה מהרגע הראשון לשחקני ההתקפה הוא שהם צריכים לתרום למשחק, לא רק מבחינת שערים, אלא גם באופן כללי, בשליטה בכדור והתגוננות. זה לא פשוט לאף אחד מהם, לא רק לחואן". בצ'לסי היו מודאגים מהפציעות של מרקו ואן חינקל ושל ראמירס, שנכנס במקום ההולנדי ונאלץ לנטוש בעצמו.

טוטנהאם הביסה 0:4 את אסטון וילה ומאמן התרנגולים אנדרה וילאש בואש סיכם בקצרה: "השופט החליט החלטה קשה כששרק לפנדל ואני מבין למה פול למברט לא מרוצה מזה. אנחנו מראים רוח לחימה יוצאת מן הכלל העונה, השחקנים מחפשים כל הזמן הזדמנויות לשער. אני הכי מרוצה מכך שהשחקנים ששיחקו הגיבו טוב למתרחש וכיבדו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully