וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: חאבייר מסצ'ראנו ייעדר כשבועיים

הקשר האחורי שהוסב לבלם נפצע בניצחון על סוסיאדד, יחמיץ את סלטיק ושני משחקי ליגה לפחות. מסי כועס על התקשורת

הבעיות של ברצלונה בהגנה ידועות לכל, אולם היום (רביעי) הן התעצמו כאשר נודע כי חאבייר מסצ'ראנו ייעדר בין 10 ו-15 ימים מהמגרשים. הקשר האחורי שהוסב לבלם נפצע במהלך הניצחון 1:4 על ריאל סוסיאדד אמש בשריר הירך האחורי, הוחלף, וכעת הוא ייאלץ להחמיץ את משחק ליגת האלופות מול סלטיק, כמו גם את משחקי הליגה הקרובים של האלופה הספרדית, מול אלמריה ו-ויאדוליד. לקאלסיקו מול ריאל מדריד בעוד חודש בדיוק הוא כבר צפוי לחזור. כידוע, בארסה כבר חסרה את ג'ורדי אלבה וקרלס פויול הפצועים.

חאבייר מסצ'ראנו שחקן ברצלונה. רויטרס
חדשות רעות. מסצ'ראנו/רויטרס

ומכאן, נשוב לדברים מעט יותר חיוביים. שישה מחזורים לתוך העונה בליגה הספרדית, וברצלונה עדיין מושלמת. הבלאוגראנה ניצחו אמש (שלישי) את ריאל סוסיאדד 1:4, והשוו את פתיחת העונה הטובה בתולדותיהם עם שישה ניצחונות רצופים בזכות שערים של ניימאר (5), שכבש שער בכורה בליגה, מסי (8), סרג'יו בוסטקס (23) ומארק בארטרה (77) השתתפו בחגיגה הקלילה, אלברטו דה לה בלה רק צימק (64).

"מסי הצליח לצוד את ראול", הייתה הכותרת ב"דפורטיבו אל מונדו" אחרי המשחק, ובספרד מציינים עוד אבן דרך מרשימה לכוכב הארגנטינאי. מספר 10 של ברצלונה חגג מול סוסיאדד את שערו השביעי העונה, העלה את מאזן הכיבושים שלו במדי ברצלונה ל-323 שערים והשתווה לראול בכמות השערים שזה כבש במדי ריאל מדריד. אולם מסי עשה זאת בצורה מרשימה יותר כשכבש את כמות השערים הזאת ב-387 משחקים - ממוצע מדהים של 0.83 שערים למשחק - לעומת ראול שעשה זאת ב-741 משחקים (ממוצע מכובד של 0.43 שערים למשחק).

ליאונל מסי ברצלונה חוגג שער. רויטרס
ממוצע כיבוים מדהים. מסי/רויטרס

בספרד ציינו שמסי לא אהב את החילוף שלו עשר דקות לסיום המשחק, והכוכב הגיב: "לא התכוונתי לעשות מחוות של כעס כשהוחלפתי, אני מודע לזה שיש עיתונאים שמשקרים וממציאים המצאות". אחר כך כתב בדף הפייסבוק שלו: "אף שחקן לא אוהב להיות מוחלף, אבל אנחנו חייבים לקבל את זה כי זה לטובת הקבוצה. מה שאני לא מוכן לקבל זה את השקרים של חלק מכלי התקשורת לגביי".

המאמן חרארדו מרטינו התייחס להחלפתו של מסי במסיבת העיתונאים: "חובה עליי לשמור על מסי, הוא אף פעם לא רוצה לרדת מהמגרש, אבל אני צריך לדאוג לו ולהשגיח שלא ייפצע. אנחנו חייבים להיות במצב אופטימלי בחלק האחרון של העונה. זה קרה גם עם ניימאר ואני אומר זאת בצורה ברורה, אנחנו ניקח דקות מכולם". מרטינו אמר לעיתונאים כי שוחח עם מסי אחרי המשחק. "כל אחד רוצה לסיים 90 דקות, אבל הדקות האלה חשובות ".

על המחצית הראשונה בה ברצלונה כבש שלושה שערים בתוך 18 דקות, אמר מרטינו: "זה היה בלתי רגיל, אלה היו דקות של הנאה. המשחק עצמו לא היה קל, אבל דברים הלכו איך שרצינו".

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. רויטרס
עונה לביקורות בניצחונות. מרטינו/רויטרס

בימים האחרונים מרטינו ספג ביקורת בספרד על כך שהוא כביכול זונח את הטיקי-טאקה המפורסם של ברצלונה, ומנסה להטמיע שיטה חדשה, אולם המאמן דחה זאת וניצל את מסיבת העיתונאים כדי להבהיר שברצלונה שלו משחקת באופן דומה לשנים עברו: "החזקנו בכדור, סוסיאדד לא נגעה בו. הייתי מודאג אם השחקנים לא היו משוכנעים לגבי הרעיונות שלי, אבל אין ספקות בחדר ההלבשה כך שהשאר חסר חשיבות".

"אני שמח מאוד שכבשתי שער ראשון בליגה הספרדית, אבל הכי חשוב שניצחנו", אמר ניימאר לאחר המשחק, "אנחנו משחקים טוב ומשתפרים בכל יום". מרטינו ניצל את ההזדמנות כדי להחמיא לברזילאי בן ה-21: "הוא שחקן יוצא דופן, הוא קבוצתי ונותן מעצמו. הוא השקיע ולא היה צריך לדבר איתו על המצב כשלא כבש".

ניימאר שחקן ברצלונה מול שוער ריאל סוסיאדד קלאודיו בראבו. AP
מרטינו לא מודאג לגביו. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully