וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב ניצחה 64:66 את שרלרואה

הצהובים הובילו ביתרון דו ספרתי, הסתבכו בדקות האחרונות ובכל זאת הצליחו לשמור על מאזן מושלם בהכנה. צפו בתקציר

צפו בתקציר המשחק באדיבות עמוד הפייסבוק של שרלואה

מכבי תל אביב סיימה הערב (שלישי) את מחנה האימון שלה בבלגיה עם ניצחון על שרלרואה 64:66. אחרי הניצחון 52:69 על אנטוורפן והמשחקים המוצלחים מול הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון בישראל, הצליחה הקבוצה של דיוויד בלאט לשמור על המאזן המושלם במשחקי ההכנה גם ללא שון ג'יימס שקיבל מנוחה.

הצהובים כבר הובילו ביתרון דו ספרתי אותו ייצרו ברבע השלישי, ובכל זאת הסתבכו ורק בזכות הרבה אופי הצליחו לסיים את המשחק עם ניצחון. דווין סמית' שהיה מהבולטים במכבי תל אביב במחצית הראשונה נפצע, ובקבוצה העדיפו שלא לסכן אותו ולכן איפשרו לו לנוח. סופוקליס שחורציאניטיס וטייריס רייס היו הקלעים המובילים בצהוב עם עשר נקודות כל אחד.

בהמשך השבוע ימריאו הצהובים למוסקבה, לטורניר גומלסקי היוקרתי, שם תפגוש את לוקומוטיב קובאן וכן את פנאתינייקוס או צסק"א מוסקבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרדו משוכה בלגית נוספת. שחורציאניטיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחצית ראשונה

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם טייריס רייס, יובל נעימי, ג'ו אינגלס, אלכס טיוס וסופוקליס שחורציאניטיס. המשחק החל צמוד עד שאינגלס התעורר והריץ את מכבי תל אביב ליתרון 5:8 אחרי שלוש דקות של משחק. דמונד מאלט הפך מיד עם שלשה ועבירה. הצהובים נעזרו בסמית' כדי לטפס ליתרון של ארבע, אבל שלשה עם הבאזר של שרלרואה קבעה 14:14 בסיומו של הרבע הראשון.

שרלרואה פתחה את הרבע השני עם 1:6 מהיר ועלתה ליתרון 15:20. שחורציאניטיס התעורר בצד השני ועם רצף נקודות הצליח לצמצם ל-24:21 באמצע הרבע כשבדרך סופו עם שלשה העלה ל-26:28. סמית' המשיך לצבור נקודות ושמר על היתרון של מכבי תל אביב, ומנגד הבלגים המשיכו לנסות לצמק ל-34:33 במחצית. סמית' סיים את המחצית עם תשע נקודות, שחורציאניטיס וג'ייק כהן קלעו שבע כל אחד, פניני עם חמש, אינגלס עם שלוש, רייס עם שתי נקודות וטיוס עם נקודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה הקלעי הבולט יחד עם סופו. טייריס רייס, במרכז התמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחצית שנייה

הבלגים קלעו ראשונים במחצית השנייה, אבל מכבי תל אביב הגיבה היטב עם חמש נקודות רצופות ועלתה ליתרון 37:42 תוך שלוש דקות. שתי הקבוצות קלעו פחות בדקות הבאות, וסמית' שהחליק על הפרקט קיבל מכה בברך ובמכבי תל אביב העדיפו לאפשר לו לנוח. ג'ייק כהן ונעימי לחצו על הדוושה והגדילו ל-46:53 בסיום הרבע השלישי.

מכבי תל אביב פתחה את הרבע עם 0:4 מהיר מנקודות של סילבן לנדסברג וגררה את הבלגים להזעיק פסק זמן נוסף בפיגור דו ספרתי 46:57. רייס נכנס גם הוא לעניינים והצהובים שמרו על היתרון עם 52:62 באמצע הרבע. הבלגים לא הרימו ידיים ועם שש נקודות רצופות חזרו להפרש חד ספרתי כשנותרו שלוש דקות לסיום ואחרי שג'ייק כהן ואינגלס יצאו בעבירה חמישית. הבלגים השלימו ריצת 1:10 אבל זה לא הספיק לקאמבק כשבסיום הצהובים חגגו 64:66 אחרי קליעות עונשין מוצלחות של רייס.

קלעו למכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס 10 נקודות, טייריס רייס 10, ג'ייק כהן 9, דווין סמית' 9, גיא פניני 8, יוגב אוחיון 5, אלכס טיוס 5, סילבן לנדסברג 4, ג'ו אינגלס 3, יובל נעימי 3. ריקי היקמן שיחק ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully