וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב-מכבי פתח תקוה: "הפגרה הגיעה בזמן"

האדומים מקווים להתאושש, ורמוט עשוי לפתוח (א', 20:10, ספ' 1). אלרואי כהן לא בהרכב מול האקסית, גם דיין וסבע בחוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 120. 33-53 להפועל תל אביב בניצחונות, 34 תיקו.

* מאזן השערים הכללי נאה: 120:160 להפועל תל אביב.

* כשמפרקים אותו לבית וחוץ, מתגלה שהפועל כבשה 80 בבית ו-80 בחוץ, אבל מכבי פתח תקוה כבשה רק 43 בחוץ (ו-77 בבית).

* הפועל אירחה 57 משחקים, המאזן הוא 8:29 לטובתה ועוד 20 תוצאות תיקו.

* ניצחון החוץ האחרון של מכבי פתח תקוה על הפועל תל אביב היה בדצמבר 2006, 0:1 משער של עומר גולן.

* משה סיני אימן רק 3 פעמים נגד הפועל תל אביב.
הקבוצות שלו מעולם לא כבשו נגדה. פעמיים זה נגמר בתיקו 0:0, פעם אחת בניצחון 0:2 של הפועל תל אביב (על מכבי פתח תקוה, במרץ 1998).

* מכבי פתח תקוה מעולם לא ניצחה עם לירן ליאני כשופט במשחקי החוץ שלה. יש לה 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים.

גילי ורמוט, הפועל תל אביב. קובי אליהו
עדיין לא בטוח שיוכל למשוך 90 דקות. ורמוט/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי פגרה ארוכה שבעיקרה ניסו בהפועל תל אביב לשכוח את פתיחת העונה הגרועה ינסו מחר האדומים לרשום ניצחון בליגה העונה מול מכבי פתח תקוה. "אנחנו באים עם הרבה יותר ביטחון", אמר היום אחד האדומים. "הפגרה הזו הגיעה לנו בזמן ונקווה שכבר מחר ייראו שינוי על הדשא".

החדשות הטובות שמצפות לאוהדי הקבוצה הן שגילי ורמוט כשיר, אך עדיין לא בטוח שיפתח בהרכב מחר. על פי התרגול היום באימון ורמוט צפוי לפתוח, אך בקבוצה לא בטוחים שהקשר כבר יכול להשלים 90 דקות. בכל מקרה, אם ורמוט יפתח זה יהיה על חשבונו של ישראל זגורי ואם בן שמעון יחליט לפתוח עם ורמוט על הספסל, זגורי ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב.

הרכש הטרי מקרית שמונה, ליאור לוי, יערוך הופעת בכורה במדי הפועל שיעלה כמגן השמאלי במקומו של שמעון הרוש הפצוע, שלא ייכלל בסגל מחר. לעומת אלה, הזר החדש של הפועל בסארט עבודרחימי סוחב פציעה ברגלו. בהפועל מודעים לפציעה הקלה לטענתם ולמרות שהקרואטי לא יעמוד לרשותו של בן שמעון מחר, ככל הנראה הוא יקבל דקות ראשונות כבר בשבוע הבא מול הפועל חיפה כמו כן. הקשר הברזילאי לוקאס סאשה צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט, למרות שבשני המשחקים האחרונים לא הרשים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
פדרו גלבאן שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
פותח. גלבאן/ניב אהרונסון

מכבי פתח תקוה:

שני ההפסדים במחזורי הפתיחה של ליגת העל יצרו מעט לחץ בקבוצה של משה סיני, שיודעת שהפסד נוסף בבלומפילד יוביל לכדור שלג, שלא ברור מתי תוכל לצאת ממנו. סיני מאמין ששני שחקני הרכש החדשים, רועי דיין ואלרואי כהן, יוכלו להפוך את הקבוצה לטובה יותר, אבל מנגד כהן עדיין לא בכושר משחק ודיין לא יפתח בהרכב. המאמן תרגל הערב הרכב שכולל את עומר גולן כבלם, וזאת משום שהבלם בויאן ג'וקיץ' מורחק. גולן שיחק בתפקיד הזה מספר פעמים בעונת הירידה. ניצן דמארי יפתח על הספסל.

נאור פסר יחזור לעמדת המגן השמאלי לאחר שירד לספסל במחזור האחרון בעקבות האכזבה ממנו וחגי גולדנברג יוסט לעמדת המגן השמאלי לקישור. מרואן קבהא יחזור להרכב הראשון אחרי פציעה. עמנואל אוגודה יפתח גם הוא בהרכב ואילו גיא סבע מוצא את עצמו מחוץ ל-11.

סיני לא הקרין וידאו כיוון שיערוך את האספה רק מחר במלון בתל אביב. לשחקנים הוא אמר באסיפה: "מחר תהיו יחד, תהיו נחושים, זה מה שיביא לנו את הניצחון".

שחקן נבחרת ישראל, איתי שכטר. מגד גוזני
רק קמצוץ. שכטר/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: איתי שכטר

אחרי מטחי הביקורת שספג החלוץ מתחילת העונה ובייחוד כששולב בהרכב הנבחרת בשל היכולת החלשה שהציג מאז חזר ארצה, יהיה מעניין לראות מחר האם שכטר הצליח לשים את הדברים מאחור או שמא ימשיך בתצוגות הנפל שלו מתחילת העונה. מה שבטוח - אם החלוץ יראה קמצוץ מהיכולת הטובה שלו לפני העזיבה לגרמניה ואנגליה, האדומים ירוויחו בגדול מחר.

מכבי פתח תקוה: מרואן קבהא

אחרי פציעה ארוכה, קשר הנבחרת הצעירה שגם סיים את יורו הצעירות מוקדם מהצפוי חוזר ל-11. במכבי פתח תקוה בטוחים שקבהא יביא את השינוי, אחרי שהניסוי של סיני להעביר את הרצג לעמדה שלו לא הצליח. קבהא שחקן מלא כישרון, אבל עד עכשיו, אולי בגלל הסיטואציה בה נמצא במועדון בשנים האחרונות, הוא לא הצליח להוכיח עדיין למה הוא מסוגל. מחר, המבחן של מכבי פתח תקוה הוא גם המבחן שלו. העונה היא מבחן חשוב לקריירה שלו.

מרואן קבהא, נבחרת ישראל הצעירה. GettyImages
מבחן חשוב. קבהא/GettyImages

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: דני עמוס, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורחן קולין, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה, רועי גורדנה, גילי ורמוט (ישראל זגורי) עומר דמארי, איתי שכטר.

מכבי פתח תקוה: ניל אברבנל, דור אלו, איבן הרצג, עומר גולן, נאור פסר, זיטו, חגי גולדנברג, מרואן קבהא, פדרו גלבאן, עמנואל אוגודה, ויקטור מרעי.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully