וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 3:3 מרתק בין הפועל קטמון להפועל אשקלון

האורחים כבר הובילו 1:3 משערים של בלומשטיין, צגאי ומאוולי, הירושלמים איזנו בזכות צמד של עידן שמש ושער של עוז צבאג

one

קבוצה 16 עדיין אין בליגה הלאומית, למרבה האבסורד (אולי בצאת החג), אבל בינתיים המשחקים נמשכים והיום (שישי) יצא לדרך המחזור השלישי. העולה החדשה הפועל קטמון שוב נדדה לאשדוד, שם היא "אירחה" את הפועל אשקלון במשחק שהסתיים ב-3:3 מצוין. הפועל פתח תקוה איבדה את המאזן המושלם והסתפקה ב-0:0 מול מכבי הרצליה. הפועל עפולה הפסידה 1:0 בבית להכח עמידר רמת גן והפועל ראשון לציון צברה נקודה ראשונה העונה אחרי 1:1 מול בני לוד.

שחקני הפועל קטמון חוגגים, במרכז עבד מורג'אן. מגד גוזני
משחק מרתק באשדוד. שחקני קטמון חוגגים/מגד גוזני

הפועל קטמון - הפועל אשקלון 3:3

העולה החדשה שוב נאלצה לנדוד לאצטדיון הי"א באשדוד, שכן טדי עדיין לא מוכן לעונה. המסע הזה כנראה השפיע עליה ודווקא אחרי שהשיגה ניצחון היסטורי בליגה הלאומית במחזור שעבר מול נצרת עילית, היא מצאה את עצמה בפיגור 2:0 מהיר ולאחר מכן גם ב-3:1. אלא שקטמון ואוהדיה לא נשברו והצליחו לאזן במשחק מצוין ומלא אירועים. אשקלון המאוכזבת, שהפסידה במחזור הקודם ליבנה, שוב הוציאה שלושה כדורים מהרשת וכדי לעמוד בציפיות ממנה ולהתמודד על העלייה, היא תהיה חייבת לשפר את משחק ההגנה.

דקה 68: מאוולי נותר חופשי ומאושר במרכז הרחבה, אבל לא הצליח לנתב את הנגיחה מחמישה מטרים לרשת. החמצה גדולה של החלוץ.

דקה 65: גול! והנה השוויון! הקאמבק של קטמון הושלם עם נגיחה מדויקת של עידן שמש אחרי כדור קרן. צמד לשמש, 3:3 משוגע.

דקה 60: גול! איזו חגיגת שערים! קטמון לא מוותרת. עוז צבאג קיבל את הכדור ברחבה ומ-15 מטרים שלח בעיטה מצד לצד, היישר לפינה הרחוקה. רק 2:3 לאשקלון.

דקה 54: גול! מאוולי עשה צחוק מההגנה, הקפיץ לעצמו את הכדור וירה טיל שכמעט קרע את הרשת. 1:3 גדול לאשקלון.

דקה 47: גול! קטמון חוזרת עם פתיחת המחצית השנייה. הכדור הגיע לשי אהרון, שבעט חזק למרכז. ניסיון ההרחקה של הגנת אשקלון לא צלח, הכדור פגע בעידן שמש וקיפץ לרשת. 1:2.

דקה 27: כמעט השלישי. צגאי נשאר לבד במרכז הרחבה ובעט לשמיים. החמצה ענקית.

דקה 22: גול! אשקלון ממשיכה לחגוג. דגו ניסה להגביה, דור הלוי נגע בידו ברחבה. יחיאל צגאי לקח את הפנדל, הכדור נהדף, אבל הקשר כבש את הריבאונד. 0:2 מוחץ.

דקה 12: גול! הפעם ההגנה הירושלמית כבר משלמת מחיר. אשקלון יצאה למתפרצת של ארבעה מול שניים, בלומשטיין סיים עם בעיטה פנימה מתוך הרחבה. 0:1 לאשקלון.

דקה 6: דגו מסר עומק, הגנת קטמון התבלבלה, אבל מאוולי, חופשי לגמרי, היה רדום ולא הצליח לכבוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
- אוהדי הפועל אשקלון. קובי אליהו
יראו את הקבוצה שלהם חוזרת לנצח? אוהדי אשקלון/קובי אליהו

מכבי הרצליה - הפועל פתח תקוה 0:0

המלאבסים ניצחו את שני המשחקים הראשונים של העונה בתוצאה הקטנה 0:1. הפעם, חוסר המחץ בהתקפה פגע בהם יותר והם סיימו בתיקו מאופס מול הרצליה, שבעצמה עדיין לא כבשה שער שדה העונה. בעונה שעברה פתח תקוה ניצחה את כל שלושת המפגשים בין הקבוצות ולפחות הרצף הזה נקטע מבחינת הרצליה, כאשר רן מלכה מציל שער בטוח מבעיטה של ליאור אסולין עם פתיחת המחצית השנייה. עומר נחמני, שהושאל מבית"ר ירושלים ביום האחרון של מועד ההעברות וידין זריס, שחזר לקבוצה, שיחקו בהרצליה, אך לא הצליחו לעזור לה.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
החמצה גדולה. ליאור אסולין/ניב אהרונסון

הפועל עפולה - הכח עמידר רמת גן 1:0

העולה החדשה מליגה א' צפון החלה את העונה עם שתי תוצאות תיקו, אבל גם בתום המחזור השלישי היא עדיין ללא ניצחון בלאומית. הכח, במשחקה השני בלבד העונה, כבר סגרה את מינוס שלוש הנקודות שלה עם ניצחון על ראשון לציון וכעת היא במאזן נקודות חיובי. אוטורוגו אזנאווה כבש את השער היחיד במשחק (38).

הפועל ראשון לציון - בני לוד 1:1

החבורה של אייל לחמן, שפתחה את העונה עם שני הפסדים, השיגה רק נקודה הפעם והיא ממשיכה לאכזב, בעוד הלחץ על המאמן גובר. לוד צברה גם היא נקודת בכורה לעונה וממש כמו בעונה שעברה, סיימה בתיקו את משחק החוץ שלה בעיר היין. שלומי בן עשור כבש לראשון (26), רן בן שמעון חילק את הנקודות (45).

אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
הלחץ גובר. אייל לחמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully