וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הרצף של לוזון נעצר, הצגה לטוטנהאם

אחרי 13 ניצחונות רצופים, סטנדרד ליאז' הפסידה 2:1 בביתה לאסביירג. נאתכו בישל ב-2:5 של קאזאן, טוטנהאם - טרומסו 0:3

המחזור הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית יצא לדרך הערב (חמישי) כשמבקביל למשחקיהן של מכבי תל אביב ומכבי חיפה, נערכו מספר משחקים מסקרנים כאשר הכותרת הגדולה הגיעה מבלגיה, שם הפסידה סטנדרד ליאז' של גיא לוזון 2:1 מול אסביירג ונעצרה אחרי 13 ניצחונות רצופים מפתיחת העונה. 90 דקות לטל בן חיים, דודו ביטון לא נכלל בסגל.

ביברס נאתכו פתח בהרכב רובין קאזאן ובישל את השער השני ב-2:5 המרשים של רובין קאזאן בחוץ על מאריבור. במשחק שנערך בבית של מכבי תל אביב הביסה פרנקפורט המרשימה 0:3 את בורדו המאכזבת. טוטנהאם ניצחה בקלות 0:3 בביתה את טרומסו, קובי מויאל שיחק 90 דקות בשריף טיראספול שנפרדה ב-0:0 בביתה עם אנז'י הרוסית. פאוק סלוניקי השיגה 1:2 דרמטי מול שחטר קרגנדי בבית שבו משחקת גם מכבי חיפה.

שחקני סוונסי חוגגים שער עם ווילפריד בוני. רויטרס
ניצחון גדול במסטאייה. שחקני סוונסי חונקים את ווילפריד בוני מאהבה/רויטרס

בית א'

ולנסיה - סוונסי 3:0

הספרדים, שפתחו לא טוב את העונה שלהם בספרד, רצו לפתוח ברגל ימין את הקמפיין האירופי שלהם אבל חטפו תבוסה גדולה מול סוונסי המצויינת של בוני ומיצ'ו. כבר אחרי 10 דקות נותרו העטלפים בעשרה שחקנים אחרי שאדיל רמי הבלם הצרפתי הכשיל את ווילפריד בוני שהיה אחרון בדרך לשער וראה כרטיס אדום. אחרי ארבע דקות בוני כבר ניצל את היתרון המספרי וכבש. החלוץ שהגיע בקיץ מוויטסה התמקם ברחבה וקיבל כדור נהדר ממיצ'ו שפרץ בצד שמאל ומקרוב בעט חזק למרכז השער מעל ידיו המושטות של גואייטה שוער ולנסיה.

בדקה ה-58 התכבד מיצ'ו בשער השני. החלוץ הספרדי הנהדר קיבל כדור עומק מאלחנדו פוזולו ומתוך הרחבה בעט חזק פנימה. ארבע דקות בלבד עברו וההפסד של ולנסיה הפך לתבוסה כשג'ונתן דה גוזמן כבש את השלישי בבעיטה חופשית אדירה לחיבורים.

סנט גאלן - קובאן קרסנודאר 0:2
לסנט גאלן: גוראן קאראנוביץ' (56) , מרקו מאטיס (76).

אלכסנדר בארטה שחקן לודוגורץ מול ג'פרי ברומה שחקן פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
עשו ניצחון מפתיע. אלכסנדר בארטה שחקן לודוגורץ מול ג'פרי ברומה שחקן פ.ס.וו איינדהובן/רויטרס

בית ב'

פ.ס.וו איינדהובן - לודוגורץ רזגארד 2:0

פ.ס.וו פתחה את העונה מצוין בליגה המקומית אך הודחה על ידי מילאן מליגת האלופות ופתחה גם את הקמפיין שלה בליגה האירופית עם תוצאה רעה מאוד מול הבולגרים, שעלו ליתרון מפתיע אחרי שעה של משחק. רומן בזג'אק היה זה שכבש מקרוב אחרי שניצל טעות קשה בהגנת המארחים. בדקה ה-74 חתם וירג'יל מיסידג'אן הדני את ההפתעה כשבעט מצד שמאל מזווית קשה פנימה אחרי שבעיטה ראשונה שלו פגעה בקורה. 0:2 מפתיע מאוד לבולגרים בסיום.

דינמו זאגרב - צ'רנומורץ אודסה 2:1
לדינמו זאגרב: ג'וניור פרננדס (43), לאודסה: אלכסיי אנטונוב (62), פרנק דג'ה דג'ה (65)

שחקן רד בול זלצבורג ג'ונתן סוריאנו. רויטרס
שלושער מדהים. ג'ונתן סוריאנו חוגג/רויטרס

בית ג'

סטנדרד ליאז' - אסביירג 2:1

אחרי ששבר את שיא המועדון עם 13 ניצחונות רצופים מפתיחת העונה, גיא לוזון והקבוצה שלו נעצרו דווקא מול הדנים החביבים שעשו מה שכל הקבוצות לפניהן לא הצליחו לעשות עד כה - להוציא נקודות מליאז'. הדנים שיחקו מצוין, נתנו פייט חזק לבלגים ובדקה ה-63 עלו ליתרון בזכות שער נהדר של מיקה ואן בורן החלוץ ההולנדי שסיים בנגיחה מהלך קבוצתי נהדר ומסירה מצד שמאל של אמיל לינג. 0:1 מפתיע לדנים. הקבוצה של לוזון תקפה בחמת זעם וכבשה את השוויון בדקה ה-74 מרגליו של ג'ופרה ביה שקיבל כדור מצד שמאל ובעט מדויק ברגל ימין לפינה. ממש בדקה האחרונה של תופסת הזמן, כשכל ליאז' נמצאת במתקפה, יצאו הדנים להתקפה מתפרצת קטלנית שבסיומה כבש מקרוב מושגאלוסה באקנגה וקבע את תוצאת הסיום - 1:2 מפתיע לדנים. טל בן חיים הבלם פתח בהרכב וקיבל 90 דקות בעוד שדודו ביטון לא נכלל בסגל.

רד בול זלצבורג - אלפסבורג 0:4
לזלצבורג: אלן (36), ג'ונתן סוריאנו (36, 44 בפנדל ו-79)

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן חוגג. GettyImages
פתח ברגל ימין עם בישול. נאתכו/GettyImages

בית ד'

מאריבור - רובין קאזאן 5:2

ביברס נאתכו פתח בהרכב קאזאן שהגיעה עד רבע הגמר בעונה שעברה ופתחה ברגל ימין את העונה הנוכחית עם ניצחון חוץ בסלובניה. גוקדניז קרדניז היה זה שפתח את מסכת השערים בדקה ה-23 אחרי שבעט בנגיחה לפינה כדור רוחב שמסר לו מצד שמאל המגן הצרפתי כריס מאבינגה. בדקה ה-27 הכפילו הרוסים את היתרון ומי שהתכבד בבישול היה ביברס נאתכו. הקשר הישראלי הרים כדור קרן מצד שמאל, הגנת מאריבור לא הצליחה להרחיק והבלם הספרדי איבן מארקאנו דחק מקרוב פנימה.

עשר דקות להפסקה הצליחו המארחים לצמק בזכות שער אדיר מרטין מילץ' המגן הימני שפרץ באגף, העביר לרגל שמאל ובעט פצצה לחיבורים. 1:2. בדקה ה-69 כבש רומן ארמנקו את השלישי בבעיטה חזקה מצד ימין, אבל נוסמיר פאיץ' צימק שוב בדקה ה-73 כשניצל הססנות בהגנת האורחים ודחק מקרוב פנימה. בדקה ה-90 חתם סולומון רונדון הוונצואלי את הניצחון עם בעיטה מקרוב אחרי כדור עומק של אלכסנדר ריאזנצב, שהתכבד גם בשער החמישי שנעץ את המסמר האחרון. 2:5 ענק לקאזאן בסיום.

זולטה וארחם - וויגאן 0:0

גונסאלו רודריגס שחקן פיורנטינה חוגג שער מול פאסוס פריירה. GettyImages
כבש שער נדיר. גונסאלו רודריגס שחקן פיורנטינה/GettyImages

בית ה'

פיורנטינה - פאסוס פריירה 0:3

הויולה נחלו אכזבה ביום ראשון, כאשר ספגו שער ביתי מקליארי בדקה ה-89 ואיבדו את המאזן המושלם בליגה, אך התאוששו מול הפורטוגלים הבינוניים עם ניצחון חלק. גונסאלו רודריגס הבלם הארגנטינאי כבש את הראשון אחרי חצי שעה של משחק כשנגח מקרוב כדור קרן של ג'וזפה רוסי האיטלקי. בדקה ה-67 הכפיל רידר מאטוס המחליף את היתרון של הויולה אחרי שקיבל בישול נהדר מבורחה ואלרו. בדקה ה-76 התכבד ג'וזפה רוסי האיטלקי בשער השלישי בבעיטה מצד ימין ברגל שמאל וחתם את הניצחון המרשים של הויולה.

פנדורי - דנייפרופטרובסק 1:0
לדנייפרו: רוסלאן רוטאן (38)

שחקן פרנקפורט וצלאב קאדלץ חוגג עם סטפן אייגנר. רויטרס
התכבד בשער הפתיחה של הליגה האירופית. ואצלב קאדלץ חוגג בפרנקפורט/רויטרס

בית ו' (הבית של מכבי תל אביב)

פרנקפורט - בורדו 0:3

הגרמנים הגיעו למשחק הזה אחרי ניצחון ליגה גדול על ברמן ופתחו גם את הקמפיין שלהם באירופה ברגל ימין עם ניצחון על הצרפתים, שהגיעו בסגל חסר מאוד. וצלאב קאדלץ, החלוץ הצ'כי של פרנקפורט התכבד בשער הראשון במשחק ובקמפיין כולו. החלוץ ניצל הרחקה רעה מאוד של הגנת בורדו, שלא הצליחה להסתדר עם הגבהה פשוטה לרחבה, ומקרוב בעט מהאוויר פנימה. בדקה ה-16 הכפילו הגרמנים את היתרון בזכות שער של מרקו רוס הבלם. פרנקפורט ביצעה תרגיל קרן קצרה, טאקילו בארנטה הכניס כדור לרחבה ורוס דחק מקרוב פנימה. בדקה ה-52 השלימה פרנקפורט את החגיגה עם שער יפה בבעיטה חופשית של קונסטאנס ג'אקפה המגן מחוף השנהב. 0:3 בסיום.

בית ז'

דינמו קייב - גנק 1:0
לגנק: ג'וליון גוריוס (62)

תון - ראפיד וינה 0:1
לתון: כריסטיאן שנוולי (35)

אדיל רמי שחקן ולנסיה. רויטרס
ההרחקה שלו הרסה לוולנסיה. אדיל רמי/רויטרס

בית ח'

אשטוריל - סביליה 2:1

אלון יפת, שבתאי נחמיאס ודני קרסיקוב ניהלו את המשחק בין הקבוצה שהדיחה בקושי רב את הפועל רמת גן בסיבוב השני לבין סביליה, שהגיעה למשחק אחרי הפסד צורם לברצלונה בתוספת הזמן וראו ניצחון ספרדי. ויטולו היה זה שהעלה את הספרדים ליתרון בדקה ה-59 אחרי בישול נהדר של מרקו מרין, אבל ברונו מיגל השווה אחרי 2 דקות בלבד. בדקה ה-77 הצליחו הספרדים לכבוש את שער הניצחון בזכות חלוץ הרכש הצרפתי קווין גמיירו, שקיבל כדור עומק מאלברטו מורנו וברגל ימין בעט מזווית לא פשוטה לפינה הרחוקה. 1:2 לסביליה

פרייבורג - סלובן ליברץ 2:2
לפרייבורג: ג'יוליאן שוסטר (23 בפנדל), אדמיר מהאמדי (35). לליברץ: ולאדיסלאב קאליטוינצב (67), מיכאל ראדוסיץ' (74).

בפטימי גומיס שחקן ליון מול לורנצו רייס שחקן ריאל בטיס. רויטרס
תיקו מאכזב. גומיס מתקשה מול בטיס/רויטרס

בית ט'

בטיס - ליון 0:0

דווקא אחרי שני ניצחונות במחזורי הפתיחה נקלעו הצרפתים לצרות. הם הודחו מול קבוצה ספרדית אחרת, ריאל סוסיאדד, במוקדמות האלופות ולמעשה לא ניצחו כבר חמישה משחקים בכל המסגרות, כולל 0:0 ביתי מול ראן במחזור האחרון. 0:0 הייתה התוצאה גם במשחק הזה, כששתי הקבוצות מציגות שוב משחק מאכזב מאוד ללא ארועים ומצבים.

ויטוריה גימראייש - רייקה 0:4
לגימראייש: עבדולאייה בה (36), אדאמה פלאנגה (48), מוסא מאזוהו (68, בפנדל), אנדרה (81)

שחקן לאציו הרנאנס חוגג שער. רויטרס
האס של לאציון שוב כבש. הרנאנס/רויטרס

בית י'

לאציו - לגיה ורשה 0:1

הקבוצה מרומא חווה פתיחת עונה מלאה בעליות וירידות. מצד אחד, היא חטפה כבר שתי רביעיות מיובנטוס (בסופרקאפ האיטלקי ובליגה), מצד שני, השיגה כמה ניצחונות נאים וביניהם 0:3 על קייבו במחזור האחרון ורגע לפני שהיא פוגשת את רומא בדרבי הגדול, היא פתחה את הקמפיין האירופי שלה עם ניצחון ביתי. אחרי מחצית עקרה הצליח הרנאנס הנהדר לכבוש בנגיחה מקרוב את שער הניצחון אחרי בישול של דיאו קייטה הסנגלי מצד שמאל.

אפולון לימסול - טרבזונספור 2:1
ללימסול: גאסטון סנגוי (18, בפנדל). לטרבזונספור: פלורנט מאלודה (20), יוסוף ארדוגאן (86)

ג'רמיין דפו שחקן טוטנהאם חוגג מול טרומסו. GettyImages
חזר לחייך. ג'רמיין דפו/GettyImages

בית י"א

טוטנהאם - טרומסו 0:3

התרנגולים, שמכרו את גארת' בייל לריאל מדריד, אבל עשו רכש אדיר פתחו ברגל ימין את הקמפיין האירופי עם ניצחון קליל. בואש פתח עם אריק לאמלה, שחקן הרכש שהגיע מרומא אבל כוכב המשחק היה ג'רמיין דפו, החלוץ הוותיק והטוב שכבש צמד כבר במחצית הראשונה. בדקה ה-21 נכנס אריק לאמלה לעניינים עם כדור עומק נהדר לדפו, שמקרוב הקפיץ מעל שוער טרומסו.

אחרי חצי שעה כבש דפו את השני שלו ושל קבוצתו בשער דומה כשהפעם לואיס הולטבי היה עם כדור העומק הנהדר ודפו עם המהירות שלו הסתנן לרחבה ומקרוב בעט פנימה. בדקה ה-87 הגיע הקינוח של כריסטיאן אריקסן, שחקן הרכש הדני שהגיע מאייאקס. אריקסן קיבל כדור כ-17 מטרים מצד ימין ובעט כדור מסובב לחיבורים ברגל ימין. 0:3 גדול לטוטנהאם בסיום.

שריף טירספול - אנז'י מחצ'קאלה 0:0

קובי מויאל וקבוצתו המולדבית, שהביסו 0:7 את אקדמיה UTM במחזור האחרון ומובילים את הטבלה, פגשו קבוצה רוסית די מפורקת והסתפקו בתיקו מאופס. הקשר הישראלי שהגיע לקבוצה בקיץ מבית"ר שיחק 90 דקות והוא צובר ביטחון לאט לאט בקבוצתו החדשה.

קווין גמיירו שחקן סביליה חוגג עם איבן ראקיטיץ'. רויטרס
ניצחון לא פשוט בפורטוגל. קווין גמיירו ואיבן ראקיטיץ' מסביליה חוגגים/רויטרס

בית י"ב (הבית של מכבי חיפה)

פאוק סלוניקי - שחטאר קרגנדי 1:2

שתי היריבות הנוספות בבית של מכבי חיפה נפגשו למשחק בו היוונים נחשבו לפייבוריטים. הקזחים, שכמעט עלו לליגת האלופות על חשבון סלטיק, עשו להם חיים קשים מאוד אך נכנעו בסיום בזכות גול דרמטי ומהפך של היוונים. רוג'ר קנאס היה זה שכבש ראשון לקזחים בפנדל אחרי שספק הוכשל ברחבה על ידי קצוראניס. בדקה ה-75 הצליחו היוונים להשוות. סטפאנוס אטאנאסיאדיס היה זה שכבש את השוויון החשוב אחרי שנותר בלתי מכוסה בכדור קרן ומקרוב בעט פנימה. בדקה ה-92 הצליחו היוונים להשיג את הניצחון בזכות שער דרמטי של זבונימיאר ווקיץ' ולהיצמד לאלקמאר בראשות הבית הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully