וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלון נסגר: עסקת עמאשה נפלה, אבו זייד ברמת השרון

העברת החלוץ לאשדוד התפוצצה בשל פערים כספיים, הפועל ת"א קיבלה את השחרור של עבדורחימי, בית"ר את של ז'ונס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השחרור הגיע ברגע האחרון. עבדורחימי עם סוכנו אדם קידן/מערכת וואלה!, צילום מסך

23:30: עסקה סגורה! בשעה טובה, בהפועל עכו יכולים לנשום לרווחה - בסיומו של יום מורט עצבים אישרה הבקרה התקציבית את חוזיהם של ננאד מרינקוביץ', מירקו אורמוש, קלמי סבן, אלירן דנין ונאור דהן. הקבוצה של יובל נעים מתחזקת משמעותית ממש ברגע האחרון.

23:15: ממש בדקה ה-90, השחרור הבינלאומי של בריאן ז'ונס, החלוץ החדש של בית"ר הגיע, והשחקן יעמוד לרשותו של אלי כהן במשחק בשבת מול הפועל חיפה.

22:45: בשורות טובות להפועל תל אביב: ההתאחדות קיבלה את השחרור הבינלאומי של הקשר הקרואטי בסארט עבדורחימי והשחקן יעמוד לרשותו של רן בן שמעון במחזור הקרוב.

20:45: הפועל ניר רמת השרון: הבקרה אישרה את חוזהו של חסן אבו זייד, שהושאל ממכבי תל אביב. העסקה נסגרה באמצעות הסוכן ג'קי דהן.

19:40: עסקה סגורה! בני לוד מתחזקת: הקבוצה מהלאומית החתימה את טל חן ומשה בן לולו שעברו בבקרה. עדיין ממתינים לאישור של הבקרה לגבי מחמוד עבאס.

19:26: עסקה סגורה! הקשרים של מ.ס אשדוד, בן בוטבול ועידן שדה, חתמו לעונה הקרובה בהפועל ירושלים.

19:25: עסקה סגורה! חוזהו של מרק מרקובסקי אושר בבקרה והוא כעת שחקנה החדש של בני סכנין.

19:15: עסקה סגורה! עדן שרם, החלוץ הצעיר של הפועל תל אביב הושאל להפועל ראשון לציון.

19:08: סופית: בתום יום מלא תהפוכות, איציק כהן נשאר במכבי חיפה. ההעברה לעכו לא התבצעה למרות לחצים.

19:04: עסקה סגורה! חוזהו של אלרואי כהן אושר בבקרה והוא רשמית שחקנה של מכבי פתח תקוה.

19:00: החלון נסגר. ערימת מסמכים ממתינה לאישור הבקרה ובקרוב נדע מי עמד בדד ליין וקיבל אישור ומי ימתין לינואר.

חסן אבו זייד שחקן מכבי תל אביב לפני רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
הצטרף לבן יאיר ועבר לרמת השרון. אבו זייד/מגד גוזני

18:48: עסקה סגורה! חסן אבו זייד הושאל להפועל ניר רמת השרון עד ינואר, כאשר אז תהיה למכבי תל אביב אפשרות למכור אותו או להחזיר אותו לשורותיה. לפרסום הראשון על אבו זייד.

18:24: תפנית בעלילה: ראש עיריית עכו שמעון לנקרי התערב וייעשה מאמץ לצרף להפועל עכו את הבלם איציק כהן. בקבוצה טוענים שהשיגו את כל הערבויות הדרושות.

18:14 עסקה סגורה! בעלי מכבי הרצליה אריאל שיימן אישר שהחלוץ ידין זריס חוזר לקבוצה. בהרצליה מחכים לשחרור הבינלאומי מההתאחדות הבלגית.

18:10: אופיר סער עם חדשות מעניינות. חסן אבו זייד קרוב מאוד לסיכום בהפועל ניר רמת השרון. בקבוצה עושים מאמצים עילאיים להעבירו בזמן.

18:09: העניינים מתחממים במשרדי הבקרה. שלמה וייס מעדכן שמכבי הרצליה צפויה להחזיר לשורותיה את החלוץ ידין זריס, שיגיע בהשאלה מסטנדרד ליאז'. איציק יצחקי מוסיף שהשחקן סיכם את תנאיו בקבוצה מהלאומית.

18:08: עם החרב על הצוואר, ראשי סכנין הגיעו למשרדי הבקרה במטרה לאשר את חוזהו של הסרבי מרקו מרקובסקי.

18:07: שלמה וייס שלנו במשרדי הבקרה מדווח שראשי מכבי פתח תקוה הגיעו במטרה לאשר את חוזהו של אלרואי כהן.

18:00: שעה לסגירת החלון ולא מעט שחקנים מחכים להתפתחויות. ליאור לוי, בסארט עבדורחימי, מרקו מרקובסקי, חסן אבו זייד וגם אשדוד והפועל עכו עושות מאמצים להתחזק. האם נקבל הפתעה של הרגע האחרון?

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל תל אביב בסארט עבדורחימי. קובי אליהו
קיבל את השחרור. עבדורחימי/קובי אליהו

17:36: עסקה סגורה! מכבי נתניה אישרה את חוזהו של הניגרי אולרנוואג'ו קאיודה, שיצטרף לקבוצה בכפוף להחלטת הבוררות של פיפ"א.

17:20: עסקה סגורה! הקשר הקרואטי בסארט עבדורחימי חתם לעונה בהפועל תל אביב וחוזהו נשלח לאישור הבקרה. האדומים מקווים שהשחרור הבינלאומי יגיע בזמן מההתאחדות הקרואטית כדי שהשחקן יצטרף רשמית. גם ליאור לוי, המגן שהגיע מקרית שמונה חתם ועבר בבקרה.

17:07: גורם באשדוד מסר לכתבנו רענן ברנובסקי: "יש פערים וספק גדול אם עסקת עמאשה תצא לפועל". במועדון מדגישים שהפערים בין מול השחקן ולא מול מכבי חיפה.

17:06: עוד מאשדוד: הקשרים בן בוטבול ועידן שדה בדרך להפועל ירושלים מהליגה הלאומית.

16:54: רגע לפני סגירת החלון הודיעה מכבי פתח תקוה לחלוץ ויקטור מרעי שייתכן וייאלץ לחפש קבוצה. החלוץ סירב והודיע: "מוכן להתחרות על מקומי".

16:50: איציק יצחקי עם עדכון חם. ויאם עמאשה הציב דרישות כספיות חדשות לאשדוד, המגעים על סף פיצוץ וכרגע נראה שהחלוץ יישאר במכבי חיפה. אשדוד מחפשת אלטרנטיבה ופנתה לתומר סוויסה, אך הדרישה של באר שבע לקבל 250 אלף שקל דמי השאלה מהווה מכשול רציני.

16:23: אורן קורנפלד אמנם בחופש, אבל יש לו חדשות לאוהדי הפועל עכו: איציק כהן כנראה לא יגיע לקבוצה, אך מסתמן פתרון לגבי רביעיית שחקני הרכש (ננאד מרינקוביץ', מירקו אורמוש, קלמי סבן ואלירן דנין) ובקבוצה מאמינים שיצליחו להעביר אותם בבקרה.

16:21: נשיא מכבי נתניה גיל לב הגיע למשרדי הבקרה כדי להעביר את חוזיהם של עידו אקסברד ואולרנוואג'ו קאיודה. בנתניה יסיימו את ההליכים לאישור חוזהו של הניגרי ויחכו להחלטת פיפ"א בנוגע לבוררות שהשחקן מקיים נגד קבוצתו מחוף השנהב.

מירקו אורמוש שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חתם בעכו. אורמוש/אדריאן הרבשטיין

15:50: רענן ברנובסקי עם עוד עדכון מהפועל עכו: בבקרה עדיין לא מסופקים ודורשים עוד ערבויות על מנת לאשר את שחקני הרכש. הזמן הולך ואוזל לעכואים.

15:41: אנחנו מודים לרענן ברנובסקי שעשה עבודת קודש במשרדי הבקרה. הוא עוזב ומשאיר אתכם בידיים הטובות והבטוחות של שלמה וייס.

15:26: שלמה וייס עם עדכון משדה התעופה: מרקו מרקובסקי נחת בישראל. בבני סכנין נפתח המרוץ נגד השעון להעבירו בזמן.

15:11: השעון מתקתק. פחות מארבע שעות לסגירת החלון. האם חסן אבו זייד יעבור לרמת השרון? האם הפועל תל אביב תצליח לסגור את עסקת עבדורחימי ומה לגבי שחקני הרכש של עכו? הישארו איתנו.

14:46: עסקה סגורה! הפועל חיפה הודיעה רשמית: דלה ימפולסקי חתם על חוזה לעונה אחת. השחקן כבר ערך אימון בכורה בקבוצתו החדשה.

14:20: פחות מחמש שעות לפני שמשרדי הבקרה נסגרים ורענן ברנובסקי שלנו מוכן להישבע שמהשקט ששורר שם הוא שמע דף נייר נוחת על הרצפה במשרד הסמוך.

סינטאיהו סלליך שחקן עירוני קרית שמונה שומר על מחמוד עבאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בדרך למעבר מפתיע. עבאס/אדריאן הרבשטיין

13:40: עדכון בסאגה הבלתי נגמרת של הקיץ. נציגי מכבי אום אל פאחם הגיעו לבקרה בכדי לשכנע את ראשיה ללאשר את הקבוצה, אך ללא הועיל. נכון לעכשיו, אין אישור והקבוצה מתרחקת מהלאומית. ביום רביעי ייערך דיון בבית הדין ומסתמן שהפועל כפר סבא היא זו שתאושר.

13:37: בבית"ר ירושלים נרגעו. ההתאחדות התקשרה ואישרה: בריאן ז'ונס שחקן חופשי ולא צריך שחרור מקבוצה אחרת כדי לחתום בקבוצה. ועוד בשורות טובות, השחרור הבינלאומי של אנדרס טונייס הגיע והוא זמין למשחק בשבת.

13:23: בני לוד מהלאומית בדרך להעברה משולשת ומסקרנת במיוחד. איציק יצחקי מדווח שהקבוצה במגעים מתקדמים עם טל חן, משה בן לולו ומחמוד עבאס ובקבוצה מעריכים ששלושתם יסגרו.

13:19: צהריים בבקרה ובין אישורי החוזים והמיילים שמגיעים, שוקי כהן האגדי יצא להפסקת תה לא לפני שמסר לרענן ברנובסקי: "בצעירותי הייתי חבר הסתדרות. שם היה נהוג לעשות הפסקות תה".

13:08: רענן ברנובסקי עם מסר מרגיע לאוהדי בני יהודה. חוזהו של המגן איציק עזוז אושר בבקרה.

12:58: חם מהתנור. לטענת בכירים בהפועל תל אביב, הקבוצה החליטה בשלב זה לרדת מהחתמת ויאם עמאשה, כך מדווח איציק יצחקי. האדומים משוכנעים שעד סוף היום ישלימו את העברתם של בסארט עבדורחימי וליאור לוי.

12:57: ובמקביל, אשדוד הציעה ליעקב שחר מיליון שקל עבור כרטיסו של עמאשה, אבל נשיא מכבי חיפה דורש חצי מיליון יורו. ג'קי בן זקן ואנשי חיפה מנהלים כעת שיחה נוספת בניסיון לסגור את העסקה.

12:45: עסקה סגורה! הבוקר פרסמנו ועכשיו זה רשמי. עידו אקסברד חתם לעונה אחת במכבי נתניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש בנתניה. אקסברד עם סוכנו גלעד קצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:32: רענן ברנובסקי עם עדכון חם מהבקרה. למרות הכסף שגוייס, הפועל עכו עדיין מתקשה להעביר את שחקני הרכש בבקרה. מדובר בננאד מרינקוביץ', מירקו אורמוש, קלמי סבן ואלירן דנין.

12:29: איציק יצחקי מדווח על מגעים בין הפועל תל אביב להפועל ראשון לציון להשאלת החלוץ הצעיר עדן שרם.

12:17: מעניין בבית"ר ירושלים. אופיר סער מעדכן שבקבוצה חוששים ממעמדו החוזי של בריאן ז'ונס, שאולי לא יוכל לשחק בקבוצה. חוזהו של אנדרס טונייס אושר וכעת מחכים גם לשחרור הבינלאומי שלו.

12:07: כתבנו רענן ברנובסקי נמצא במשרדי הבקרה ומדווח על שקט פסטורלי במסדרונות.

11:20: והנה הידיעה שהבטחנו. מכבי תל אביב הציעה למשה לוגסי ומונס דאבור לחתום על חוזה משודרג לשנתיים נוספות. לסיפור המלא

11:17: גורם בהפועל באר שבע מאשר בשיחה עם איציק יצחקי: "התנאים להגעת משה לוגסי לא הבשילו".

11:13: מכבי תל אביב לא מוותרת בקלות על הכישרונות הצעירים שלה. הסיפור המלא של רענן ברנובסקי מיד.

11:03: עסקה סגורה! החלוץ בן בן יאיר הושאל רשמית להפועל ניר רמת השרון, שהצליחה להעבירו בבקרה.

משה לוגסי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חתם על חוזה משודרג במכבי. לוגסי/ברני ארדוב

10:57: בשורות מעורבות לאוהדי בית"ר ירושלים. שחקני הרכש רועי זיקרי וסינטאיהו סלליך עברו בבקרה. השחרור הבינלאומי של בריאן ז'ונס עדיין לא הגיע.

10:52: על פי כתבנו איציק יצחקי, מכבי פתח תקוה עדיין לא העבירה בבקרה את קשר הרכש אלרואי כהן, מאחר ועסקת העברתו טרם הושלמה. במועדון מאמינים שהעסקה תיסגר עד הערב.

10:51: איציק יצחקי מביא התפתחות בעניין משה לוגסי. הקשר מתרחק מהפועל באר שבע לאחר שבמועדון שמעו ממכבי תל אביב ששכרו אמור לגדול בעשרות אחוזים.

10:28: חלוץ הרכש של בני סכנין, הסרבי מרקו מרקובסקי (27), יגיע בצהריים לישראל ובקבוצה מקווים שלא בעיות מול הבקרה ובהשגת השחרור הבינלאומי מההתאחדות המולדבית. שלמה וייס מציין שמרקובסקי יגיע בהשאלה משריף טירספול ולסכנין תהיה אפשרות לשחרר אותו בינואר.

10:23: עסקה סגורה! הפועל תל אביב השאילה את המגן הצעיר דור חי חמו להפועל הרצליה מליגה א'.

9:57: בוקר טוב גם לאוהדי הפועל חיפה. שלמה וייס שלנו מדווח שהיום תחתים הקבוצה רשמית את דלה ימפולסקי כאשר מרבית הפרטים מול הבקרה נסגרו כבר אתמול והשחקן יצטרף לסגל של שלומי דורה.

9:38: רענן ברנובסקי מתכונן ליום עמוס במכבי תל אביב ומדווח שאם הקשר משה לוגסי לא יעבור להפועל באר שבע, הוא יישאר בסגל האלופה.

איציק כהן שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
נשאר על הספסל במכבי חיפה. איציק כהן/ברני ארדוב

9:20: חדשות לאוהדי מכבי נתניה. איציק יצחקי מעדכן שעסקת העברת החלוץ עידו אקסברד מהפועל באר שבע קרובה לסיכום.

9:06: אופיר סער שלנו עם חדשות מרמת השרון: נועלת הטבלה בליגת העל תעשה היום ניסיון אחרון לצרף את חסן אבו זייד ממכבי תל אביב.

8:47: גם בבאר שבע יהיה יום עמוס. איציק יצחקי מדווח שבקבוצה מנסים להעביר את החלוץ עידו אקסברד למכבי נתניה וינסו לצרף את משה לוגסי וחן עזריאל. תומר סויסה עשוי להישאר בסגל.

8:33: איציק יצחקי עוקב אחרי התפתחויות בגזרת ויאם עמאשה. החלוץ קיבל הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח באשדוד, אך ממתין דווקא להפועל תל אביב. הבלם איציק כהן יעזוב את מכבי חיפה וצפוי לסגור בהפועל עכו.

00:54: אופיר סער מעדכן שאבירם ברוכיאן, שעדיין לא מצא קבוצה, ייפגש עם אלי כהן ודוד אמסלם, אך לא ברור האם יצטרף לבית"ר ירושלים לפני סוף היום.

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
המפסיד הגדול של חלון ההעברות. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

* חלון ההעברות בישראל נסגר הערב ב-19:00, כאשר עד חצות יוכלו טפסי שחרור בינלאומיים להגיע למשרדי ההתאחדות.

* הצטרפו אלינו ליום עמוס של עדכונים חיים מהיום האחרון של חלון ההעברות בישראל. דיווחים ממשרדי הבקרה וכל ההחתמות, השמועות והעסקאות של הרגע האחרון. לא מעט שאלות פתוחות על הפרק: ויאם עמאשה, אבירם ברוכיאן, מכבי תל אביב רוצה לדלל את הסגל, הפועל באר שבע מחפשת חיזוק והאם הפועל תל אביב, בני סכנין והפועל עכו יצליחו לאשר את הזרים החדשים? הישארו איתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully