וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: הפועל ת"א תובעת מהאיגוד 910 אלף שקל

16.9.2013 / 14:44

בתביעה נטען שאיגוד הכדורסל "גזל את כספי הקבוצה וההקצבה שהגיעה לה בשיתוף עם יורם אורנשטיין". האיגוד: "נגיב בזמן"

קבוצת הנשים של הפועל תל אביב הגישה היום (שני) תביעה נגד איגוד הכדורסל בסכום של 910 אלף שקל. התביעה הוגשה למוסד לבוררות באמצעות העמותה שהפעילה את הקבוצה עד להפסקת פעילותה לפני כשנה.

קבוצת הנשים של הפועל תל אביב זכתה באליפות המדינה לפני שבע שנים ולפני שלוש שנים עוד שיחקה בגביע אירופה. לפני כשנה, לאחר עונה בעיר אריאל, עם כוונות להשתתפות בגביע אירופה, החליטה העמותה להפסיק את פעילות הקבוצה בגין מה שהיא מציגה בתביעה כ"נזקים בלתי הפיכים שגרם לה איגוד הכדורסל מתוך כוונת זדון ומתוך התנהלות מופקרת של ראשי האיגוד דאז".

יורם אורנשטיין יו"ר מרכז הפועל. מגד גוזני
על פי התביעה, "הצהיר שבכוונתו לגרום לכך שיושב ראש הקבוצה לא ייבחר להנהלת האיגוד". אורנשטיין/מגד גוזני

בכתב התביעה נטען כי איגוד הכדורסל "גזל ועשק את כספי הקבוצה וההקצבות שהיו מגיעות לה, תוך שיתוף פעולה עם מנכ?ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין, שהצהיר שבכוונתו לגרום לכך שיושב ראש הקבוצה לא ייבחר להנהלת האיגוד. התביעה מאשימה את היועץ המשפטי ורואה חשבון האיגוד בשיתוף פעולה במזימה ואת מנגנון האיגוד כמוציא לפועל בראשותו של המנכ?ל יעקב בן שושן שמוגדר כשליח מרכז הפועל באיגוד", כלשון התביעה.

בין היתר בתביעה נכתב כי היא מסתמכת על "דין וחשבון מיוחד וחמור ביותר של מבקר האיגוד אריה ברסקי שקבע שמהקבוצה נגזלו כספים שלא כחוק ואף חייבו אותה בתשלומים לא לה.

עוד מצוין בתביעה שגם לאחר קביעות חד משמעיות של המבקר ורואה החשבון המשיך האיגוד לפעול בהפקרות ולגזול את כספי הקבוצה ועד לגרימה להפסקת פעילותה. התביעה מפרטת את הכספים שנגזלו מהקבוצה ואת הנזקים שנגרמו לה ובסך הכל סכום של 910 אלף שקל.

תגובת האיגוד: "קיבלנו את כתב התביעה שהוגש לאיגוד לפני זמן קצר. הוא הועבר לעיונם וטיפולם של היועצים המשפטיים שיבחנו את הנושא ויגיבו בהתאם למוסד לבוררות שבו התיק מתנהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully