וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגרוף: פלויד מייות'ר ניצח את "קאנלו" אלבארס

האמריקאי הוסיף עוד שתי אליפויות עולם למאזנו ושמר על רקורד נקי מהפסדים, אחרי שהתעלל במקסיקני במשך 12 סיבובים: "היה מגניב היום, לכו קנו חולצה שלי"

AP
פלויד מייות'ר מתאגרף אמריקאי. Al Bello, GettyImages
עוד שתי חגורות. פלויד מייות'ר/GettyImages, Al Bello

אחד הקרבות המסקרנים בהיסטוריה היה חייב להסתיים בניצחון של אחד המתאגרפים הטובים בהיסטוריה. פלויד "מאני" מייוות'ר ניצח הבוקר (ראשון) את סאול "קאנלו" אלבארס בהחלטת שופטים, הוסיף שתי חגורות אליפות עולם במשקל קל-בינוני ובעיקר - שמר על המספר "0" בטור ההפסדים שלו.

כיאה לקרב הגדול, ביציעי ה-MGM גרנד בלאס וגאס היו שלל סלבריטיס. ג'ק ניקולסון, צ'ארלס בארקלי, דנזל וושינגטון, מג'יק ג'ונסון, וויין גרצקי, מייקל פלפס, קווין גארנט ומי לא. כ-20 אלף צופים נלהבים תמכו בקאנלו, בקרב שנערך בסוף השבוע שמציין את יום העצמאות של השכנה הדרומית של מקסיקו. אבל מייוות'ר, שלווה לזירה על ידי ג'סטין ביבר וליטל וויין (אם כך קוראים לו עכשיו), לא נתן עצמאות לאף אחד.

הוא שלט בכל סיבוב וסיבוב, התגרה באלבארס, שלראשונה בקריירה נראה פשוט חסר אונים. "לא הצלחתי לתפוס אותו", הודה אלבארס, הוא פשוט טוב מדי. חכם, חמקן, פשוט לא הצלחתי לתפוס אותו. התסכול נכנס בשלב מסוים. לא היה לנו שום פתרון".

פלויד מייוות'ר, מתאגרף אמריקאי, מול קאנלו אלבארז, מתאגרף מקסיקני. GettyImages
חבט בלי רחמים. פלויד מייות'ר/GettyImages

לאחר 12 סיבובים של התעללות של פלויד, שני שופטים נתנו ניצחון למייוות'ר ושופטת אחת, בהחלטה הזויה, ראתה את הקרב כתיקו. פלויד בן ה-36 הופתע, אבל חגג עוד ניצחון. מייוות'ר סיכם: "הקשבתי לאבא שלי, היתה לו תוכנית מדהימה. אני רוצה להודות לכולם. לא הרגשתי משהו שלא הרגשתי מעולם. קאנלו מתמודד קשוח. היה מגניב היום, עשיתי את העבודה. לכו קנו חולצה שלי, לכו קנו כובע. אני מרוצה מההופעה שלי".

עכשיו השאלה - מי יהיה הבא בתור? בשלב זה כבר קשה להאמין שזה ישנה. 45 ניסו, 45 נכשלו.

פלויד מייוות'ר, מתאגרף אמריקאי, מול קאנלו אלבארז, מתאגרף מקסיקני. Al Bello, GettyImages
"לא הרגשתי משהו שלא הרגשתי מעולם". מייות'ר/GettyImages, Al Bello

*** בקרב אליפות מוקדם ניצח דני גרסיה את הארגנטינאי לוקאס מתיסה, ושמר על החגורות במשקל סופר-קל. מתיסה הוביל בתחילת הקרב אך האמריקאי הבלתי מנוצח (0-27) סגר לארגנטינאי את עין ימין עם סדרת מכות, והפך את הקרב. בסיבוב ה-11 נפל מתיסה לראשונה בקריירה, לאחר 12 סיבובים גרסיה רשם עוד ניצחון, בהחלטת שופטים פה אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully