וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי המועדון איימו, גל שיש נאלץ לשחק ביום כיפור

14.9.2013 / 21:41

ראשי וולין לוצק הודיעו לישראלי שאם לא ישחק נגד ארסנל קייב הוא ישוחרר. שיש נאלץ ליטול חלק והחליט לצום ביום ראשון

המגן השמאלי גל שיש נאלץ לשחק היום (שבת) במדי קבוצתו האוקראינית וולין לוצק, למרות שהמשחק שלה נגד ארסנל קייב התקיים במהלך יום הכיפורים. שיש חתם לפני בוולין לפני כשבועיים, אבל לא שיחק במדיה בשבוע שעבר בגלל שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע מההתאחדות הבלגית (בשנה שעברה שיחק בוואסלנד בוורן הבלגית).

לקראת המשחק נגד ארסנל קייב שיש הודיע לצוות המקצועי שאין בכוונתו לשחק בגלל יום כיפור, אבל גורמים בסביבתו סיפרו שראשי המועדון איימו שאם הוא שוב לא יכלל בסגל, הם ישחררו אותו מהקבוצה. שיש התלבט בכובד ראש ובגלל החשש שיישאר ללא קבוצה, נאלץ לקבל את ההחלטה הקשה לשחק. בנוסף, המגן הישראלי החליט לצום ולשבות מפעילות מחר במקום היום. שיש אגב, שיחק 90 דקות וקבוצתו הפסידה 2:1.

בשנים האחרונות קבוצות אירופאיות גילו התחשבות במצבם של שחקנים ומאמנים ישראלים ושחררו אותם ממשחקים ביום כיפור. כך למשל אברהם גרנט לא ניהל משחק ליגה של ווסטהאם מול סטוק סיטי ב-2010. גם דודו אוואט, יוסי בניון, אליניב ברדה ואחרים דרשו וקיבלו אישור להחמיץ משחקים. בעונה שעברה שיחק מליקסון מחצית במדי ויסלה קרקוב ואז מיהר לביתו על מנת להספיק לארוחה המפסקת ולהכנות לצום.

* בבלגיה ליאור רפאלוב שיחק אחרי צאת הצום במדי קלאב ברוז' שגברה 1:4 על ליארסה במחזור השביעי בליגה המקומית. הקשר הישראלי פתח בהרכב ובישל את השער הראשון של קבוצתו, אותו כבש מקסים לסטיין. האחרון בישל את שלושת השערים הבאים וברוז' עלתה זמנית למקום השני עם 17 נקודות. רפאלוב הוחלף בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully