וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל - ריאל 2:2, ברצלונה - סביליה 2:3

ערב דרמטי של הגדולות: הבלאנקוס איבדו נקודות ראשונות, בייל כבש בבכורה אבל לא הצליח להושיע. בקאמפ נואו אלכסיס סידר ניצחון דרמטי בדקה ה-93 אחרי מבצע ענק של מסי

זה היה פשוט ערב חזרה מושלם מפגרת הנבחרות כשהליגה הספרדית פתחה את המחזור הרביעי ושתי הגדולות סיפקו דרמות יוצאות דופן. מרבית העיניים היו נשואות לקאמפ נואו, שם התחוללה דרמה של ממש שכללה שני שערים בתוספת הזמן וניצחון גדול של ברצלונה 2:3 על סביליה המאוכזבת. הקטאלנים לעומת זאת נשארים עם מאה אחוזי הצלחה עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים.

גם ריאל מדריד קיוותה לשמור על מאזן מושלם כשהיא התארחה במדריגל של ויאריאל, אבל הבלאנקוס הצליחו פחות במשימה וסיימו ב-2:2 מאכזב כשגם שער בבכורה של גארת' בייל לא הועיל להם. היריבה העירונית אתלטיקו שמרה על מאזן מושלם עם 2:4 על אלמריה.

ליאונל מסי, ניימאר, ססק פברגאס שחקני ברצלונה חוגגים שער. רויטרס
סוף סוף רואים ניצוצות משיתוף הפעולה המצוין. מסי, ניימאר ופברגאס/רויטרס

ברצלונה - סביליה 2:3

אז מה היה לנו הערב בקאמפ נואו? חמישה שערים, שער אחד שנפסל שלא בצדק ובעיקר שני רגעים מותחים במיוחד עמוק בתוך תוספת הזמן וניצחון מתוק של המארחים ששומרים על המאזן המושלם שכולל ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. ברצלונה כבר הייתה בטוחה שהיא בדרך לתיקו, אבל אז הגיע אלכסיס סאנצ'ס שנהנה מבישול של ליאונל מסי, שכלל לא היה במשחק עד הדקה ה-75, וסידר לצ'יליאני שער חשוב מאוד העונה.

ברצלונה צריכה להיות מודאגת. סביליה הייתה בפרקים מסוימים טובה יותר, אבל זה לא הספיק לה. בארסה רשמה בזכות הניצחון משחק מספר 16 ברציפות ללא הפסד בלה ליגה. זה התחיל עם שער בנגיחה של דני אלבס מול האקסית במחצית הראשונה, אבל אחרי ששער חוקי של חואן קאלה נפסל, ברצלונה כבר עשתה את השני עם בישול מצוין של ניימאר למסי. סביליה לא ויתרה ואיבן ראקיטיץ' (80) צימק. האורחים המשיכו ללחוץ וקוקה היה חתום על השוויון הדרמטי בדקה ה-90, ודווקא אז ברצלונה יצאה קדימה כשבסיום סאנצ'ס חוגג ניצחון ענק.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
סיומת מושלמת. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

בארסה פתחה טוב את המשחק עם לחץ על שערו של בטו כאשר ניימאר שיגר שני כדורים טובים שנהדפו על ידי בטו. הצרות של הקטאלנים החלו בדקה ה-15 כשג'ורדי אלבה שנפצע פינה את מקומו לטובת אדריאנו. חמש דקות לאחר מכן טייו הגיע להזדמנות מצוינת אחרי שקיבל מניימאר, אבל סחט הצלה מבטו שהדף לקרן. בדקה ה-36 השער שהיה באוויר סוף סוף הגיע כשאדריאנו הגביה כדור מצד שמאל היישר לדני אלבס שהתמקם נהדר והמשיך בנגיחה פנימה כדי להשלים שיתוף פעולה מושלם בין שני האקסים של סביליה בדרך ל-0:1.

אחרי רבע שעה רדומה הגיע רגע של מחלוקת כאשר השופט החליט לפסול שער חוקי של סביליה. זה קרה כשכדור קרן הוגבה לעבר מרכז הרחבה וחואן קאלה שנגח ראה את השופט מסמן שנעשתה עבירה על אלבס. ללא ספק מדובר ברגע של קיפוח של האורחים שהתחננו ולא ממש זכו לרחמים מצד השופט. מסי שלא הורגש במשך כל המשחק ובקושי בעט לשער הצליח להבקיע רבע שעה לסיום. זה התחיל מהכנסת כדור של ססק פברגאס, שנכנס כמחליף, לצד שמאל אל ניימאר, הברזילאי העביר בנגיעה למרכז הרחבה והפנומן המשיך עם כדור לרשת כדי לכבוש את השני.

סביליה אותתה שגם היא בתמונה ובדקה ה-80 ויטולו ביצע מהלך יפה כשדהר קדימה והשאיר לאיבן ראקיטיץ' שהמשיך פנימה כדי לצמק ל-2:1. הרגע הדרמטי הראשון של המשחק היה בדקה ה-90 כשכדור קרן מצא את קוקה חופשי לגמרי, ושחקנה של סביליה היה שם כדי להמשיך פנימה ולקבוע שוויון אדיר. נגמר? ממש לא. יותר משלוש דקות בתוך תוספת הזמן מסי להטט ברחבה כהרגלו והוציא כדור רוחב שהורחק לא טוב, ואלכסיס סאנצ'ס המשיך פנימה. פשוט לא ייאמן.

דני אלבס שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
העדיף לחגוג באיפוק מול האקסית. אלבס/רויטרס

ויאריאל - ריאל מדריד 2:2

הבלאנקוס קיוו להמשיך לדהור קדימה לניצחון רביעי העונה ולשמור על המאזן המושלם, אבל למדו שהחיים בלה ליגה עלולים להיות העונה קשים יותר ממה שהורגלו, ובמיוחד כאשר מנגד ניצבה יריבה שגם היא הופיעה עם מאה אחוזי הצלחה. בשורות הבלאנקוס חגגו הופעות בכורה גארת' בייל ואסייר יראמנדי, אבל זה לא עזר לקרלו אנצ'לוטי שראה את הקבוצה שלו מאבדת נקודות ראשונות העונה.

זה התחיל עם לחץ בלתי רגיל של ויאריאל כשקאני כבש בדקה ה-21 את שער היתרון, אבל הרגע של המשחק היה שייך לבייל שדחק מקרוב את שער הבכורה שלו במדי הבלאנקוס כבר בהופעה הראשונה שלו. רונאלדו אותת לכולם שגם הוא כאן והיה אחראי לשער המהפך בדקה ה-64, אבל הסיומת הייתה שייכת לג'ובאני דוס סנטוס הבלתי נגמר שכבש את שערו השלישי העונה בארבעת משחקיו הראשונים בקבוצה.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
לא ישכח את הבכורה הזו עוד הרבה זמן. בייל/AP

הפתיחה הייתה ללא ספק שייכת למארחים כשבדקה ה-13 ג'ונתן פריירה קיבל כדור ממריו מרטינס ומצא את עצמו חופשי מול דייגו לופס, אבל שוער ריאל מדריד הצליח להדוף מצוין ומנע את הסכנה. בדקה ה-21 היתרון של הצוללת הצהובה מומש כאשר פריירה ניסה לייצר מצב בעיטה שהורחק עד לקאני שהניף את הרגל ובעט פנימה. בדקה ה-27 הגיעה הזדמנות גדולה של ויאריאל להכפיל את התוצאה כשאקינו קיבל מפריירה ובעט פעמיים ממצב קורץ, אבל לופס הציל בצורה מצוינת. למרות שריאל לא הופיעה, בדקה ה-39 הגיע שער הבכורה של גארת' בייל. זה התחיל עם כדור באגף של לוקה מודריץ' לדניאל קרבחאל שהעביר רוחב היישר לוולשי שהסתנן והבקיע. ריאל חוזרת וחוגגת בגדול.

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה הגיעה הזדמנות נוספת של בייל כשהוולשי שיגר כדור עוצמתי מחוץ לרחבה, אבל פספס מעט את המסגרת. ההמשך היה שייך לריאל מדריד ובדקה ה-64 הבלאנקוס עלו ליתרון. זה קרה כשהתקפה מתפרצת החלה בבעיטה של קארים בנזמה שסחט הדיפה מסרחיו אסנחו, אבל רונאלדו השתלט על הריבאונד והמשיך עם בעיטה פנימה. ויאריאל הוכיחה הרבה אופי כשהצליחה לחזור בדקה ה-70. זה התחיל עם בעיטה של קאני שנהדפה, אבל הכדור הגיע לג'ובאני דוס סנטוס שהמשיך ובעט פנימה את ה-2:2 שהעניק נקודה יקרה לצוללת הצהובה.

שחקני ויאריאל חוגגים שער. AP
שלטו בפתיחת המשחק ואפילו היו ראויים ליותר מנקודה. שחקני ויאריאל חוגגים/AP

אתלטיקו מדריד - אלמריה 2:4

רגע לפני משחק ליגת האלופות מול זניט ביום רביעי, אתלטיקו נראתה מצוין ושמרה על מאזן מושלם לאחר ארבעה מחזורי ליגה. הקולצ'ונרוס פתחו חזק. בדקה ה-15 דויד וייה המתין בסבלנות לכדור שנחת ברחבה ובעט מהאוויר, משבעה מטרים, לפינה הרחוקה ופנימה. היתרון הוכפל בדקה ה-37, כאשר הרנאן פז'רנו הכשיל ברחבה את פליפה לואיס. דייגו קוסטה שלח את הפנדל לרשת. שלוש דקות בלבד חלפו והאורחים הצליחו לצמק משער של רודרי. אתלטיקו לא התרגשה וכבשה שני שערים נוספים תוך שלוש דקות במחצית השנייה. תרגיל מבריק בכדור חופשי הסתיים בשער של טיאגו בדקה ה-64 ומיד לאחר מכן גם ראול גרסיה מצא את הרשת בתוום התקפה מהירה. אלאיכס וידאל צימק בדקה ה-90.

שחקן אתלטיקו מדריד, טיאגו. רויטרס
אתלטיקו עם עוד שלוש נקודות. טיאגו/רויטרס

לבנטה - ריאל סוסיאדד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully