וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי אשדוד הופכת למ.ס. אשדוד

בפגישה בין ג'קי בן זקן לטלי קריאף, יו"ר מכבי אשדוד בכדורסל נשים, סוכם על שיתוף פעולה מקצועי ומנהלתי בין שני המועדונים

אוהדי מכבי אשדוד. מגד גוזני
תתכוננו לעבור לאדום צהוב. אוהדי אשדוד/מגד גוזני

החל מעונת המשחקים הקרובה תיקרא קבוצת כדורסל הנשים של אשדוד מ.ס. אשדוד, והיא תשחק באדום-צהוב. זאת בעקבות החלטה לשיתוף פעולה מלא בין מועדון הכדורסל בראשות טלי קריאף לבין מועדון הכדורגל בעיר. בפגישה שקיימה השבוע קריאף עם ג'קי בן זקן הוחלט כי שני המועדונים ישתפו פעולה באופן מלא באופן מיידי.

שיתוף הפעולה יתבטא בשימוש משותף במתקני הספורט השונים, הגדלת כוח הקנייה מול ספקים שונים ואף מתן הטבות משותפות לאוהדים. "המדיניות שלנו מאז ומעולם הייתה להשקיע בתשתיות הספורט המקומיות, מחלקות הנוער והאקדמיה", אמר בן זקן, "והנה, נפלה בחיקנו הזדמנות לאחר מכירת ניר ביטון להמשיך ולהשקיע בספורט המקומי והחלטנו ללכת למהלך גדול שמתחיל בצעד יחסית קטן - תמיכה כספית במועדון כדורסל הנשים המקומי, תמיכה שאפשרה בסכום קטן יחסית, להחתים את מאמן נבחרת ישראל ועוד זרה איכותית. שיתוף הפעולה יחל באופן מיידי ותוך כדי תנועה נלמד על המקומות בהם יש יותר מן המשותף ושם ניתן דגשים.

"אנחנו רוצים ליצור זהות בין קבוצות הספורט באשדוד לבין האוהדים, והשלב הראשון הוא איגוד כל הקבוצות הבכירות תחת אותו שם, אותם צבעים ואותו סמל. לא מדובר כאן באיזו המצאה פרטית שלי או במהלך שאינו שגרתי בעולם הספורט. מאמין שנוכל להשלים את המהלך הזה בעתיד הקרוב".

קרית הספורט החדשה הנמצאת בשלבי תכנון מתקדמים, עתידה לקום על שטח של כ-400 דונם בסמוך לנחל לכיש ותכלול איצטדיון כדורגל חדש ומפואר, אולם ספורט רב תכליתי מודרני ומתחמי אימונים בנוסף לספורטק. גם האקדמיה תעתיק לשם את מושבה.

"הדבר החשוב לי ביותר, היא הדאגה לספורט באשדוד. בשלב הראשון היו לי לא מעט התלבטויות, כי בכל זאת לא כל יום קמים ומחליטים לשנות שם של קבוצה, אבל לאחר שהתייעצתי עם שותפיי לדרך, עם אנשי כדורסל בכירים וגם עם כמה וכמה אוהדים, הבנתי שמדובר בצעד שיעשה טוב למועדון שלנו", אומרת טלי קריאף, "כבר נמאס לנו להגיד כמה הפוטנציאל של העיר גדול, הן מבחינת ספורטאים והן מבחינת צופים, אז אנחנו פשוט עושים צעדים שנועדו לקרב את האוהדים אל שלל ענפי הספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully