וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' המונדיאל: ארגנטינה עלתה עם 2:5, קולומביה תחכה

מסי חגג צמד ועבר את קרספו, האלביסלסטה העפילו בסטייל בפרגוואי. אורוגוואי מנעה מפלקאו וחבריו לעלות עם 0:2 ביתי

נקודה אחת - זה כל מה שארגנטינה וקולומביה היו צריכות על מנת להבטיח סופית את מקומן בגביע העולמי שיתקיים בברזיל בקיץ הבא. ארגנטינה, מוליכת הבית שזכתה למנוחה בסוף השבוע, עשתה את העבודה בגדול עם 2:5 מוחץ בפרגוואי, כשליאונל מסי כבש צמד בפנדלים, בעוד שקולומביה הסתבכה עם הפסד 2:0 לאורוגוואי, שנצמדה במקום הרביעי המוליך למשחקי הפלייאוף מול ירדן לאקוודור, שסיימה ב-1:1 בבוליביה. ונצואלה גברה 2:3 על פרו.

גם ניימאר להט הלילה עם שער נפלא ובישול מול פורטוגל

איטליה באופוריה אחרי ההעפלה: "כולם יחששו מפנינו"

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
סידר לעצמו מנוחה בצמד המשחקים באוקטובר? ליאונל מסי/AP

פרגוואי - ארגנטינה 5:2

קרב הקצוות בין הראשונה לאחרונה היה חד צדדי כצפוי, וארגנטינה הצטרפה לברזיל במונדיאל, כנציגה הראשונה של דרום אמריקה שמעפילה מהמוקדמות לטורניר שייערך אצל יריבתה הגדולה.האורחים היכו כבר בדקה ה-12, כשסרחיו אגוארו הוכשל ברחבה בסיומה של מתפרצת מהירה, וליאונל מסי דייק בפנדל. שערו ה-36 של הפרעוש במדים הלאומיים הציב אותו במקום השני בטבלת הכובשים בכל הזמנים לפני הרנן קרספו (35), אבל הרחק מהמוליך גבריאל באטיסטוטה (56).

חמש דקות לאחר מכן איפשר שוער ארגנטינה סרחיו רומרו לפרגוואי לאזן במפתיע עם שגיאה שנתנה לחוסה אריאל נונייז את השוויון. בדקה ה-32 האורחים חזרו להוליך כשמסי הוריד בחזה לאגוארו שכבש. אחרי ההפסקה יחסי הכוחות כבר נראו בבירור, כשגאגו בישל נהדר לאנחל די מריה את השלישי בדקה ה-50, ושלוש דקות לאחר מכן השלים מסי צמד בפנדל מוצלח נוסף, שערו ה-10 בקמפיין. לקינוח צימק רוקה סנטה קרוז בדקה ה-86, לפני שמקסי רודריגס קבע את התוצאה הסופית בתוספת הזמן.

אורוגוואי - קולומביה 0:2

קולומביה הייתה זקוקה לנקודה אחת בלבד במונטבידאו כדי להבטיח העפלה למונדיאל ראשון מאז 1998, אבל רדמאל פלקאו וחבריו לא עמדו במטרה מול הסלסטה, שהגיעו נחושים לנקום על התבוסה 4:0 בשנה שעברה. אורוגוואי שחזרה בגדול למירוץ על הכרטיס האחרון מהמוקדמות בזכות ה-1:2 בפרו הסתדרה בלי הבלמים המושעים דייגו לוגאנו ודייגו גודין והחלוץ הפצוע דייגו פורלאן, ועלתה סוף סוף ליתרון בדקה ה-77 משער של אדינסון קבאני. ארבע דקות לאחר מכן הימם כריסטיאן סטואני את האורחים עם השני.

רדמאל פלקאו שחקן נבחרת קולומביה מול חורחה פוסילה שחקן נבחרת אורוגוואי. AP
ייאלץ לחכות. רדמאל פלקאו/AP

בוליביה - אקוודור 1:1

אם יש נבחרת שבדרך כלל מסתדרת בגבהים של לה פאס, זוהי אקוודור. הנבחרת הזו ניצחה בשלושת הביקורים הקודמים שלה בבוליביה והחזיקה במאזן מושלם בשמונת המפגשים הקודמים בין הנבחרות, אבל הפעם הסתפקה בנקודה בלבד והמקום הרביעי שלה בסכנה. אחרי מחצית מאופסת, היה זה חיימה אראסקייטה שהעלה את בוליביה ליתרון עם בעיטה מרחוק בדקה ה-47 ועזרה מהשוער אלכסנדר דומינגס שהדף פנימה. מי שנחלץ כרגיל לעזרתה של אקוודור היה החלוץ פליפה קייסדו, שחזר מהרחקה והשווה בפנדל בדקה ה-58, עם שערו השישי במוקדמות. אקוודור עם נקודת חוץ שלישית בלבד בקמפיין, בוליביה נותרת במקום האחרון בבית.

ונצואלה - פרו 2:3

עם נקודה אחת בלבד בשלושת המחזורים האחרונים של המוקדמות, חלום המונדיאל של ונצואלה הלך והתרחק. אבל אחרי שחזרה למסלול הניצחונות הנבחרת של ססאר פריאס שמרה על הסיכוי להשתחל לפלייאוף. דווקא האורחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-20 משער של פאולו הורטאדו, אבל סלומון רונדון איזן בדקה ה-37, סזאר גונסאלס הפך את הקערה בפנדל מוצלח בדקה ה-62, ורומולו אוטרו הבטיח את הניצחון בדקה ה-77. קרלוס זמבראנו רק צימק שלוש דקות לסיום.

פליפה קייסדו שחקן נבחרת אקוודור לפני רונאלד ראלדס שחקן נבחרת בוליביה. רויטרס
מנע הפסד מאקוודור. פליפה קייסדו לפני רונאלד ראלדס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully