וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של יונייטד: נאני האריך את חוזהו בחמש שנים

הקשר הפורטוגלי, שכבר היה בדרך החוצה מאלופת אנגליה, יישאר עד 18': "מאושר שהמנג'ר החדש הראה שהוא מאמין בי"

לכל אורכו של חלון ההעברות, שננעל ביום שני בלילה, שמו של קשר מנצ'סטר יונייטד, הפורטוגלי נאני, עלה שוב ושוב כמי שעתיד לעזוב את הקבוצה. השדים האדומים חלמו על שמות גדולים שיחליפו את הקשר המאכזב משהו, שמעולם לא הצליח לספק תחליף ראוי לכריסטיאנו רונאלדו, אולם לבסוף הוא נשאר באולד טראפורד.

היום (חמישי), הגיעה התפנית החדה בעלילה, כאשר יונייטד הוציאה הודעה מפתיעה לפיה נאני חתם במועדון לחמש שנים נוספות. השחקן יישאר במדי אלופת אנגליה עד 2018. "אני מאוד מרוצה מכך שהוא חתם", אמר מנג'ר יונייטד, דייויד מויס, "יש לו יכולות נהדרות והרבה יותר ניסיון ממה שיש בדרך כלל לשחקן בן 26".

נאני שחקן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
לא הולך לשום מקום. נאני/GettyImages, Alex Livesey

נאני, שהגיע ליונייטד ב-2007 וזכה עם הקבוצה בארבע אליפויות ובליגת האלופות, אמר: "לשחק ביונייטד זו חוויה נהדרת עבורי. כשהגעתי לכאן לא חלמתי שאזכה להצלחות שכאלה. אני מתאמן כל יום עם השחקנים הטובים בעולם וזה נותן לי מוטיבציה רבה. אני מאושר שהמנג'ר החדש מאמין בי ומצפה לעזור לקבוצה להיאבק על תארים גם העונה".

מאז נרכש נאני תמורת 25.5 מיליון יורו מספורטינג ליסבון הוא כבש 40 שערים ב-212 הופעות במדי יונייטד. בעונה שעברה הוא שיחק רק 17 פעמים וכבש ארבעה שערים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully