וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאו וולקוט: "הפציעה של ויין רוני - כמו מסרט אימה"

חלוץ ארסנל סיפר: "ראיתי את ויין, זה מחזה לא נעים". סטארידג' בספק למשחק של אנגליה נגד מולדובה, וולבק צפוי לפתוח

תיאו וולקוט סיפר לכלי תקשורת באנגליה שכל שחקני סגל נבחרת אנגליה היו בהלם מהפציעה של ויין רוני שנראתה "כאילו נלקחה מסרט אימה". רוני שנפצע באימון המסכם של מנצ'סטר יונייטד לפני המשחק שלה נגד ליברפול ביום ראשון האחרון, ייעדר משני המשחקים של נבחרת שלושת האריות נגד מולדובה ואוקראינה במוקדמות הגביע העולמי 2014.

רוני עבר קיץ לא פשוט במסגרתו ההישארות שלו במנצ'סטר יונייטד הוטלה בספק לאורך שבועות ארוכים. לבסוף הוא לא עזב ובמשחק נגד צ'לסי נשלח היישר להרכב והציג יכולת לא רעה. ואז הגיעה התנגשות הראשים עם פיל ג'ונס ובמקום לבנות מומנטום חיובי, החלוץ נשלח לנוח כשלושה שבועות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום לבנות מומנטום חיובי, נשלח למנוחה של כשלושה שבועות. רוני בתמונת פוטושופ ב"מירור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

וולקוט פגש את רוני ואמר לאחר מכן: "ראיתי את הפציעה וזה לא מחזה נעים. לא נראה לי שזה יעזור למראה שלו. יש לו חתך גדול בראש, זה נראה כמו משהו מסרט אימה".

לצערו של מאמן נבחרת אנגליה רוי הודג'סון, גם דניאל סטארידג' שנמצא בכושר פנטסטי מתחילת העונה סובל מפציעה והוא בספק. חלוץ ליברפול עשוי לנוח במשחק נגד מולדובה שנחשב לקל יותר, כדי שהוא יוכל לפתוח נגד אוקראינה וכרגע מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא דני וולבק.

אנגליה מדורגת במקום השני בבית ח' במוקדמות הגביע העולמי באיזור האירופאי עם 12 נקודות משישה משחקים. למונטנגרו שמדורגת במקום הראשון בבית, יש 14 נקודות משבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully