וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "לא אעזוב עד שלא נזכה ביורוליג"

30.8.2013 / 9:56

בעלי הפועל ירושלים התארח בעמוד הפייסבוק שלו וסיפר: "ליאור אליהו לא יהיה כאן. אנחנו במו"מ עם שני סנטרים מצוינים"

אורי אלון, מבעלי הפועל ירושלים, התארח אתמול (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלו, ענה על שאלות האוהדים ושטח את משנתו והתייחס למטרותיה. לגבי מבנה השליטה בקבוצה בין חמשת הבעלים, אמר אלון כי "אחוזי השליטה הם לא מידע ציבורי. אבל רוב השותפים השקיעו סכום דומה. ארן תלם עוזר מאד בבחירת השחקנים".

לא מעט שאלות הופנו לגבי הישארותו בקבוצה, על כך השיב אלון באופן נחרץ: "בכוונתי להיות בראש קבוצת הבעלים להרבה זמן, לפחות עד שנזכה ביורוליג. אני לא הולך לשום מקום. פעם ירושלמי, תמיד ירושלמי".

אורי אלון בעלי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מכוון גבוה. אורי אלון/ברני ארדוב

הבעלים התייחס לתהליך קבלת ההחלטות בבניית הסגל: "גיא הראל הוא המנכ"ל ומקבל את ההחלטות יחד עם המאמן והצוות המקצועי. ההחלטות לגבי הסגל משותפות לבראד ולהנהלה. בראד שותף מלא לדרך ולחזון של הקבוצה".

לאחר שהוגשה לאליהו הצעה חדשה לשלוש שנים, ולאחר שנערך מו"מ אינטנסיבי בין הצדדים בימים האחרונים, נראה כי אליהו מתרחק מהקבוצה. אלון עצמו הגיב לגבי השאלות הרבות על אליהו, אלון לא הכחיש את המו"מ בין הצדדים, אך הוסיף כי "ליאור אליהו לא יהיה בהפועל ירושלים העונה".

לגבי צירופו של סנטר: "אנחנו מדברים עם שני סנטרים מצוינים שמתאימים לנו. אחד מהם יסגור בקרוב מאוד. סנטר גדול וחזק".

לגבי החתמתו של רונלד דופרי: "אני מאמין שדופרי יהיה שחקן מצוין בשבילנו העונה. לפי מה שראיתי בליגת הקיץ הוא בכושר מעולה. לא רוצה להיכנס לשמות ספציפיים לגבי שחקנים שהחתמנו וכאלה שלא הוחתמו. כל מי שבקבוצה מתאים לנו מקצועית ולדרך. תהיה קבוצה לא אנוכית שכיף לראות אותה".

גבי המנטליות הרופפת שאפיינה את הקבוצה בשנים האחרונות: "אני מסכים שצריך יותר קילר אינסטינקט. אם אראה שחקן שלא נותן הכל על המגרש – יום אחרי זה הוא לא יהיה בהפועל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתרחק מירושלים. אליהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעלים, שציין כי הקבוצה תעבור לשחק בארנה בעונה הבאה, אף חשף את מטרותיה של הקבוצה לשנים הקרובות: "הפועל ירושלים תהיה ביורוליג עוד שנתיים-שלוש", סיפר. "מפעל היורוליג הוא אחת מהמטרות. אנחנו ניכנס בדלת הראשית. אנו צריכים ויכולים לבנות קבוצה שלאורך זמן תהיה אחת הקבוצות החזקות באירופה עם אולם של 12 אלף איש שמלא פעמיים בשבוע. נתינה חזרה לעיר היא מטרה שנשארת חשובה. גם שנתמודד על כל התארים עוד 3-4 שנים.

כמו כן, הזכיר אלון שוב כי "אמארה סטודמאייר שוקל ברצינות לשחק בהפועל לקראת סוף הקריירה שלו". אלון הוסיף כי יש רצון לשתף שחקני עבר בתפקידים במועדון, וכי "אנחנו רוצים להשקיע יותר בנוער באופן כללי כי זה העתיד. כרגע המיקוד הוא בקבוצה הבוגרת כי התחלנו באיחור את ההכנות לעונה אבל גם לשם נגיע".

לשאלה האם מתוכנן משחק ראווה לפתיחת הארנה, השיב: "עובדים על משהו מאד דומה. אני מקווה שנסגור את זה מול ה-NBA בקרוב". לשאלה האם הוא מאמין שהפועל תהפוך לכוח משמעותי באירופה בתוך כמה שנים, סיכם הבעלים: "אני לא מאמין, אני בטוח".

שחקן ניו יורק ניקס אמארה סטודמאייר. נועם מושקוביץ
"ירצה לסיים את הקריירה בירושלים". סטודמאייר/נועם מושקוביץ
  • עוד באותו נושא:
  • אורי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully