וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן איבדה נקודות עם 1:1 בפרייבורג

רגע לפני הסופרקאפ מול צ'לסי, החבורה של גווארדיולה שמטה נקודות ראשונות. שאקירי כבש, הופלר הדהים בדקה ה-86

שלושה ימים לפני משחק הסופרקאפ האירופי בו תפגוש באיירן מינכן של פפ גווארדיולה את צ'לסי של ז'וזה מוריניו לקרב מסקרן במיוחד, אלופת אירופה איבדה נקודות ראשונות בליגה עם 1:1 מפתיע בפרייבורג, במסגרת המחזור הרביעי בבונדסליגה. המשחק הוקדם כמובן בגלל יציאתה של באיירן לסופרקאפ שייערך השנה בפראג, וגווארדיולה ביצע רוטציה נרחבת בהרכב שלו. הכדורגל היה מצוין לאורך רוב דקות המשחק, אבל בשורה התחתונה הניצחון לא הושג. באיירן שומטת נקודות ראשונות בעידן גווארדיולה, דווקא מול קבוצה שצברה נקודה אחת בלבד עד הערב.

שחקני באיירן מינכן ג'רדאן שאקירי, קלאודיו פיסארו. רויטרס
שער אחד לא הספיק. קלאודיו פיסארו וג'רדאן שאקירי/רויטרס

ההרכב של באיירן היה מעניין למדי. ראפיניה ודייגו קונטנטו החליפו בעמדות המגנים את הקפטן פיליפ לאם ואת דויד אלאבה, כאשר גם פרנק ריברי, אריאן רובן ומריו מנדז'וקיץ' ירדו לספסל. תומאס מולר וטוני קרוס חזרו לקישור, מריו גצה שמר על מקומו וקלאודיו פיסארו שובץ בהתקפה. באיירן הציגה כדורגל מצוין במחצית הראשונה, אולי הטוב ביותר שלה מאז מינויו של גווארדיולה. הבווארים החזיקו בכדור 73 אחוזים מהזמן, דייקו ב-211 מ-238 המסירות שלהם במחצית הראשונה ונהנו משער אחד גדול של ג'רדאן שאקירי בדקה ה-33, עם טיל לקורה ופנימה אחרי בישול מצד ימין של מולר.

פיסארו ושאקירי פספסו הזדמנויות להגדיל את התוצאה בפתיחת המחצית השנייה, ואחרי שעה פרייבורג כמעט עקצה. הקבוצה שאיבדה לא מעט ממצטייני העונה שעברה שהובילו אותה למקום החמישי, צברה רק נקודה לפני כן ובעיקר הביטה על שחקני באיירן מתמסרים. בדקה ה-60 בעט הצרפתי שארל לאפרבוט מרחוק, אך מנואל נוייר הדף עם קצות האצבעות לקורה והחוצה. בכל זאת, השוער העסוק יותר היה אוליבר באומן המקומי, שסיפק עוד הצלה כפולה ענקית בדקה ה-74 ולאחר מכן עצר שוב את מולר.

ואז הכל השתנה מבחינת באיירן. הדאגה של פפ הגיעה שוב מכיוונו של בסטיאן שווינשטייגר, שנפצע בדקה ה-79 והוחלף על ידי ריברי. פרייבורג ניצלה את הפרצות במרכז השדה, יצאה לעוד התקפות ובדקה ה-86 הדהימה עם בישול של סבסטיאן פרייס מצד ימין והמשך מהאוויר פנימה של המחליף ניקולאס הופלר, אחרי שהכדור עבר את דנטה. שער בכורה של הקשר בן ה-23 בבונדסליגה, ועוד מול האלופה. דנטה עוד יכול היה לתקן בחלוף שתי דקות, אבל החמיץ מקרוב. באיירן מינכן מראה את הצד הפגיע. ביום שישי מחכה לה צ'לסי, עם מוריניו שיודע לנצל מצבים כאלה טוב מכל אחד אחר.

מריו גצה שחקן באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
כדורגל טוב, אבל איבוד נקודות. מריו גצה/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully