וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: יוליה גלושקו הדהימה את נדיה פטרובה

הישראלית רשמה את ההישג הגדול בקריירה, עם 3:6, 4:6 מדהים על המדורגת 23 בעולם, ועלתה לראשונה לסיבוב שני בטורניר גרנד סלאם. היריבה הבאה: ויקרי האמריקאית (238)

יוליה גלושקו רשמה הערב (שלישי) את ההישג הגדול בקריירה, כאשר הדהימה את נדיה פטרובה בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית בפתוחה. אחרי שהעפילה בשנה האחרונה פעם אחת לטורניר ווימבלדון ופעם אחת לאליפות ארצות הברית, עשתה הטניסאית הישראלית קפיצת מדרגה בלתי רגילה כשעברה סיבוב בגרנד סלאם לראשונה בתולדותיה. זה קרה בזכות ניצחון 3:6, 3:6 על הרוסיה בת ה-31, המדורגת 20 בטורניר ו-23 בעולם, למי ששכח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להוריד את הכובע. גלושקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מספיק? ובכן, קשה להאמין, אבל זהו לא רק ניצחון ראשון של גלושקו בטורניר גרנד סלאם, כי אם גם ניצחון ראשון בקריירה בסבב ה-WTA, שעשוי להקפיץ אותה אל כיוון המאייה הראשונה בדירוג העולמי.

הישראלית השניה בדירוג העולמי הגיעה עם מומנטום מצוין לאליפות, לאחר שניצחה שלושה משחקי מוקדמות, אך ספק אם אפילו היא חלמה על ניצחון שכזה, על טניסאית כה וותיקה, שזכתה בעבר ב-13 תארי יחידים והגיעה בעבר שלוש פעמים לרבע הגמר בארצות הברית. בסיבוב השני תפגוש גלושקו את סשיה ויקרי האמריקאית בת ה-18 (238 בעולם), שגברה הערב על מיריאנה לוצ'יץ'-בארוני הקרואטית (מקום 118 בעולם) 4:6, 4:6.

נדיה פטרובה טניסאית רוסיה. רויטרס
לזה היא לא ציפתה. פטרובה/רויטרס

מהלך המשחק

מערכה ראשונה:

גלושקו פתחה היטב, שמרה שלוש פעמים על ההגשות והוליכה 2:3. במשחקון השישי השיגה נקודת שבירה ראשונה במשחק, ניצלה אותה ועלתה ל-2:4 מצוין. פטרובה ענתה עם שלוש אפשרויות שבירה משלה, ניצלה את השלישית שבהן וצימקה ל-4:3. במשחקון השמיני השיגה גלושקו שבירה נוספת, עלתה ליתרון 3:5 והגישה לניצחון במערכה. הישראלית ניצלה את נקודת המערכה הראשונה, וסגרה את הסט הראשון על 3:6 פנטסטי בתום 32 דקות.

נתוני המערכה הראשונה:

אייסים: גלושקו 1, פטרובה 1
שגיאות כפולות: גלושקו 2, פטרובה 2
אחוזי הגשה ראשונה: גלושקו 76, פטרובה 40
ניצול אפשרויות שבירה: גלושקו 2 מ-3, פטרובה 1 מ-4

מערכה שניה:

הישראלית המשיכה את המומנטום המצוין מהמערכה הראשונה והשיגה שתי אפשרויות שבירה כבר במשחקון הראשון, ניצלה את השניה ועלתה ל-0:2 מהיר. גלושקו המשיכה להיראות פשוט נפלא וביתרון 1:3 השיגה נקודת שבירה. אף שפטרובה הצליחה לשמור על ההגשות, אחרי המשחקון השישי הראה לוח התוצאות 2:4 לישראלית. גלושקו המשיכה לעמוד בלחץ וכבר עלתה ל-3:5, וביתרון 4:5 הגישה לניצחון במשחק. הישראלית עמדה בלחץ, ורשמה את נצחונה הגדול בקריירה עם 4:6 נפלא בסט השני, שארך 40 דקות. להוריד את הכובע.

נתוני המערכה השניה:

אייסים: גלושקו 0, פטרובה 3
שגיאות כפולות: גלושקו 2, פטרובה 0
אחוזי הגשה ראשונה: גלושקו 75, פטרובה 65
ניצול אפשרויות שבירה: גלושקו 1 מ-3, פטרובה 0 מ-0

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערב היסטורי עבורה. גלושקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully