וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה איינוגבה: "יורו לאמין עוד יבקיע הרבה שערים עבורנו"

25.8.2013 / 10:08

שוער בני יהודה החמיא למבקיע שער הניצחון על אשדוד ואמר: "אני כאן חמש שנים ולא ניצחתי משחק פתיחת עונה"

one

תשע עונות ברציפות לא ניצחה בני יהודה במחזור הראשון בליגת העל (אם לא מחשיבים ניצחון טכני על אשדוד לפני ארבע שנים). אמש (שבת) הספיק שער בודד של קשר הרכש יורו לאמין כדי להעניק לה 0:1 על מ.ס. אשדוד ולתת לשחקנים של דרור קשטן שלוש נקודות חשובות. זה לא היה משחק גדול של הזהובים, אבל במועדון הביעו שביעות רצון מהלחימה וההקרבה של השחקנים בעיקר במחצית השנייה, בה הצליחה הקבוצה לשמור על שער הניצחון היקר שהבקיע לאמין. בקבוצה ציינו לטובה את המגן הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו שעשה עבודה טובה בהופעת הבכורה שלו במדים הזהובים וכן את אמיר עגייב ונס זמיר בקישור. גם השוער הניגרי דלה איינוגבה עשה עבודה טובה בין הקורות.

יורו לאמין: "אנחנו יכולים לזכות באליפות"

שחקני בני יהודה חוגגים. מגד גוזני
סוף סוף שברו את נאחס פתיחת העונה. שחקני בני יהודה חוגגים/מגד גוזני

במחזור הבא תתארח בני יהודה אצל האלופה מכבי תל אביב ובצוות המקצועי יודעים שהיכולת הזו לא תספיק. מי שנמצא חזק על הכוונת הוא הקשר לירוי צעירי שעדין לא הסדיר סופית את שחרורו ממכלן הבלגית. צעירי בודק גם הצעות נוספות באירופה, אבל בבני יהודה מאמינים שבסופו של דבר הוא ינחת העונה בשכונה. המנכ"ל משה דמאיו התראיין בסוף השבוע לאתר הרשמי ובין היתר התייחס לנסיונות להחזיר את צעירי ואמר: "אני שמח לעדכן את האוהדים שבשבוע האחרון חלו התפתחויות חיוביות מבחינת ההסכם בין לירוי למכלן. כרגע אנחנו ממתינים לסיום ההתקשרות שלהם ולירוי יהיה שחקן של בני יהודה בעונה הקרובה".

"זו הרגשה מצוינת לפתוח את העונה עם ניצחון", אמר איינוגבה בסיום המשחק. "זו העונה החמישית שלי בבני יהודה ומעולם לא ניצחתי את משחק פתיחת העונה וזה מאוד חשוב עבור כולנו, לשחקנים וגם לאוהדים. אני מאוד מאוד שמח". איינוגבה נשאל האם הניצחון הזה מרמז על דברים טובים שיקרו העונה בבני יהודה ואמר: "הכל יכול להיות, אם נתחיל טוב אז יקרו דברים טובים. הכל תלוי באיך שנשחק. נצטרך להמשיך לעבוד קשה ולא לאבד ריכוז. יש תחושה טובה במועדון מאז שחזרנו ממחנה האימון בהולנד וההכנה היתה בהחלט טובה. אנחנו דוחפים את עצמנו קדימה וחשוב שנמשיך לעבוד".

השוער הניגרי נשאר צנוע, גם לאחר שקיבל מחמאות על תפקודו במשחק והוסיף: "זה התפקיד שלי בסך הכל. כשאתה שוער בקבוצה, יש לך תפקיד חשוב. אני עובד חזק מאוד ומנסה לשמור על מקסימום ריכוז. אני עובד קשה כדי לתת לקבוצה את הכל בכל משחק ומשחק". לסיום ביקש איינוגבה לפרגן לחברו הסנגלי יורו לאמין שכבש את שער הניצחון: "יורו הוא ילד ממש טוב. הוא עשה עבודה מצוינת בשביל משחק ראשון בקבוצה ואני בטוח שהוא עוד יבקיע שערים עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דלה איינוגבה שוער בני יהודה. ברני ארדוב
"יש תחושה טובה במועדון מאז שחזרנו ממחנה האימון בהולנד וההכנה היתה בהחלט טובה". איינוגבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully