וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:5 לטוטנהאם בגאורגיה, לוזון ממשיך לנצח

מו' הליגה האירופית: התרנגולים הביסו את דינמו טביליסי. סטנדרד נותרה מושלמת תחת הישראלי אחרי 0:2 במינסק

פרט למשחק המסקרן בין מכבי חיפה לאסטרה הרומנית, יתקיימו הערב (חמישי) 30 משחקים במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. אחת מהקבוצות הבולטות בשלב הנוכחי, טוטנהאם, הביסה את דינמו טביליסי 0:5 בחוץ והיא בדרך לשלב הבתים, כמו גם סוונסי שניצחה את פטרולול פלוישטי 1:5. גם סטנדרד ליאז' וגיא לוזון בדרך לשם אחרי 0:2 נגד פ.ק מינסק בחוץ. רובין קאזאן וביברס נאתכו ניצחו את מולדה בחוץ.

שחקני טוטנהאם חוגגים. AP
יותר מרגל וחצי בשלב הבתים. טוטנהאם חוגגת בגאורגיה/AP

דינמו טביליסי - טוטנהאם 5:0

התרנגולים שמו בצד את סוגיית גארת' בייל שצפוי לעזוב והביסו את היריבה הגאורגית ללא בעיה, בדרך הבטוחה לשלב הבתים. אנדרוס טאונסנד (12), פאוליניו (44), רוברטו סולדאדו (58 ו-68) ודני רוז (65) השתתפו בחגגיגת השערים של הלונדונים והגומלין בווייט הארט ליין יתקיים לפרוטוקול בלבד.

סוונסי - פטרולול פלוישטי 1:5

כמו טוטנהאם, גם הנציגה השנייה של הפרמיירליג כבשה חמישייה והיא נמצאת בדרך הבטוחה לשלב הבתים. ויין ראתלדג' כבש פעמיים בדקות 14 ו-25 ומיצ'ו הבקיע בתווך (25). במחצית השנייה גם ווילפריד בוני (58) ואלחנדרו פוסואלו (70) הצטרפו לחגיגה. הרומנים צימקו שלוש דקות לסיום עם שער מספרת של גאורגי גרוזב.

שחקן סוונסי, מיצ'ו. GettyImages
ניצחון קליל לסוונסי. מיצ'ו/GettyImages

פ.ק מינסק - סטנדרד ליאז' 2:0

גיא לוזון סופר כבר תשע מתשע. המאמן הישראלי יצא עם קבוצתו הבלגית למשחק קל על הנייר נגד פ.ק מינסק ולא נכשל בדרך לניצחון תשיעי מתשעה משחקים מאז שמונה לתפקיד. הבלארוסים נותרו ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-36 אחרי שאלכסנדר סברצ'ינסקי הורחק בצהוב שני וסטנדרד ניצלה את היתרון המספרי כדי לכבוש מרגלי מישי באטשואיי בדקה ה-57 ולהכפיל אחרי נגיחה מדויקת של פרדריק בולו חמש דקות לסיום. טל בן חיים שיחק 90 דקות במדי הקבוצה של לוזון, דודו ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-69.

מולדה - רובין קאזאן 2:0

הרוסים פתחו את העונה הרוסית בצליעה וצברו שבע נקודות בלבד מחמישה משחקים, אבל באירופה אין תחליף לניסיון. סולומון רונדון ניצל בישול של רומן ארמנקו כדי לכבוש את השער הראשון במשחק בדקה ה-21 ולתת לרובין יתרון חשוב לקראת הגומלין. ביברס נאתכו נכנס כמחליף במקומו של ארמנקו בדקה ה-63 וראה את רונדון משלים צמד בדקה ה-90.

וויבודינה - שריף טירספול 1:1

קובי מויאל ערך בכורה בשריף ושיחק 80 דקות בתיקו החשוב של הקבוצה המולדובית בסרביה. מויאל היה אחד מ-11 זרים בהרכב של הקבוצה שלו. איסמעיל איסה הבולגרי-טורקי כבש עבור שריף בדקה ה-36, אבל בדקה ה-42 הנריקה הברזילאי הורחק והמולדובים נותרו ב-10 שחקנים. וויבודינה ניצלה זאת כדי להשוות משער של פטאר שקולטיץ' בדקה ה-54.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
100 אחוזי הצלחה. לוזון/GettyImages

אסביירג - סנט אטיין 3:4

איזה משחק מרתק בדנמרק. הצרפתים השאפתניים הוליכו שלוש פעמים, אבל הדנים חזרו בכל פעם ולבסוף השלימו מהפך. האם זה יספיק להם בשביל הגומלין בז'ופרואה גישאר? לא בטוח. פרנק טבאנו (22), רומן האמומה (42) ולואיק פראן (70) כבשו עבור האורחים, אבל פטר אנקרסון (26, 80), מיק ואן בורן (64) והנס הנריק אנדראסן (75) השאירו את הניצחון באסביירג.

אודינזה - סלובן ליברץ 3:1

איזו הפתעה באיטליה. פרנצ'סקו גווידולין העלה הרכב חזק שכלל בין היתר את אנטוניו די נטאלה ולואיס מוריאל, אבל הקבוצה שלו נחלה הפסד מפתיע. סרגיי ריבלקה (16), דזון דלארז' (49) ואנדריי קושניר (83) כבשו עבור הקבוצה הצ'כית, גבריאל סילבה השווה זמנית (35).

סביליה - שלאסק ורוצלאב 1:4

האנדלוסים שפתחו את הליגה עם הפסד בית לאתלטיקו מדריד נראו בצרות גם נגד היריבה הפולנית עם ספיגה מוקדמת מרגלי מרקו פאישאו (16), אבל אחר כך באה ההתאוששות. איבן ראקיטיץ' השווה בדקה ה-36, דודו פראיבה האורח הורחק (55) ומרקו מרין השלים מהפך בדקה ה-67. עודד גביש נכנס כמחליף במדי שלאסק בדקה ה-77 במטרה לעזור לשמור על הפיגור הקטן של 2:1, אבל שלאסק ספגה שני שערים מאוחרים מקווין גמיירו (85) ומרין (89).

שחקן סלובן ליברץ, דזון דלארז'. AP
הפתעה גדולה באיטליה. דלארז' חוגג על אודינזה/AP

תוצאות נוספות

גראסהופרס - פיורנטינה 2:1
ראפיד וינה - דילה גורי 0:1
אקטובה - דינמו קייב 3:2
יבלונץ - בטיס 2:1
קובאן קרסנודאר - פיינורד 0:1
קרבאח - פרנקפורט 2:0
אטרומיטוס - אלקמאר 3:1
קאליו - דנייפרופטרובסק 3:1
סט. גאלן - ספרטק מוסקבה 1:1
רד בול זלצבורג - ז'לגיריס 0:5
קוקסי - טרבזונספור 2:0
FH - גנק 2:0
אסטוריל - פאשינג 0:2
פנדורי - ספורטינג בראגה 1:0
אלפסבורג - נורשלאנד 1:1
אפולון לימאסול - ניס 0:2
פרטיזן בלגרד - פ.צ תון 0:1
צ'רנומורץ אודסה - סנקדרובו 0:1
רייקה - שטוטגרט 1:2
זולט וארחם - אפואל ניקוסיה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully