וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרארדו מרטינו: "אתלטיקו יכולה לזכות השנה באליפות"

מאמן ברצלונה מפרגן ליריבה בסופרקאפ הספרדי (ד', 00:00, ספורט1), ניימאר יסופסל? לופס: "וייה לא פחות טוב מפלקאו"

אחרי שנתיים רצופות בהן ברצלונה וריאל מדריד נפגשו בגמר הסופרקאפ הספרדי, נקבל מחר (רביעי, 00:00, ספורט1) קבוצה חדשה שתתחרה על התואר - אתלטיקו מדריד, שתארח את ברצלונה למשחק הראשון מתוך שניים. במוקד יעמוד, כמובן, דויד וייה, שעבר בקיץ מהקאמפ נואו לויסנטה קלדרון תמורת 5 מיליון יורו בלבד, וכעת ינסה לנקום באלופה הספרדית על שהחליטה לוותר עליו כל כך בקלות.

דויד וייה בהצגתו כשחקן אתלטיקו מדריד. AP
כל העיניים יופנו אליו. וייה/AP

קל זה לא יהיה. הקטלאנים מגיעים אחרי הניצחון הגבוה ביותר שלהם במחזור פתיחת עונה - 0:7 אדיר על לבנטה - במטרה להשיב את התואר אותו איבדו אשתקד לריאל מדריד ולהגדיל את הפער על היריבה השנואה (כרגע לברצלונה 10 זכיות בסופרקאפ, לריאל 9) בטבלה. עדיין לא ברור באיזה הרכב יפתח חרארדו מרטינו, והאם יבחר לספסל פעם נוספת את ניימאר ואנדרס אינייסטה, כשם שעשה ביום ראשון. קרלס פויול הפצוע שוב לא יהיה בסגל, כשגם כריסטיאן טייו בספק.

"רק לפני המשחק אחליט על ההרכב", אמר מרטינו במסיבת העיתונאים, ועבר להחמיא ליריבתו מחר: "אתלטיקו יכולה לזכות באליפות. קשה לנו מאוד לא להיחשב כפייבוריטים, בכל המפעלים, אבל שום דבר לא מובטח לנו".

מנגד, גם הקולצ'ונרוס פתחו את העונה בצורה מצוינת, עם ניצחון חוץ נפלא של 1:3 על סביליה הודות לצמד של דייגו קוסטה, ששיבח היום את חברו החדש לחוד: "ברור ששמים לב לחסרונו של פלקאו כי הוא שחקן מצוין, אבל יש לנו את וייה, שהוא חיה, ואנחנו יודעים שהוא יהיה טוב לא פחות. המחויבות שלו לקבוצה היא מדהימה. הוא מאוד צנוע ויש לו אופי מצוין, הוא ייתן לנו הרבה".

דייגו סימאונה צפוי לעלות עם הרכב דומה, ולשחקן העבר ברור לגמרי מי הפייבוריטית מחר: "ברור שברצלונה טובה יותר, היא הקבוצה הטובה בעולם. מסי הוא השחקן הטוב בעולם והם הביאו את מי שאולי עוד יהיה הכי טוב בעולם, ניימאר. לראות את ברצלונה זה תענוג, אבל ננסה להילחם עם הנשקים שלנו. המשחק לא יותר חשוב לנו מאשר להם, הם חייבים לנצח אז להם זה יותר חשוב".

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ניימאר. AP
לא בטוח שהשניים הללו ישתפו פעולה בהרכב. מסי וניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully