וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה: "החגיגה שונה כשאתה כובש נגד מישהו שאתה אוהב"

דויד וייה יארח עם אתלטיקו מדריד את האקסית ברצלונה בסופרקופה הספרדי (ד', 00:00): "אסור לעשות נגדם טעויות"

ברצלונה פתחה את עונת 2013-14 עם 0:7 קליל נגד לבנטה במחזור הראשון בליגה הספרדית, אבל לחרארדו מרטינו ושחקניו אין יותר מדי זמן לחגוג או לנוח וכבר מחר בלילה (רביעי, 00:00, ספורט1 וספורט1 HD) הם יגיעו למדריד למשחק הראשון מבין שניים נגד מחזיקת הגביע אתלטיקו מדריד במסגרת הסופרקופה הספרדי.

שחקן אתלטיקו מדריד, דויד וייה, מול שחקן סביליה, סיסיניו. Denis Doyle, GettyImages
"הרבה חברים והרבה זיכרונות משלוש השנים שלי בברצלונה". וייה נגד סביליה/GettyImages, Denis Doyle

מי שצפוי לעמוד במוקד לפחות לפני המשחק הוא דויד וייה, שעבר מהאלופה למחזיקת הגביע לפני כמה שבועות. אך גואחה זכה עם בארסה בכל תואר אפשרי בשלוש השנים שלו בקאמפ נואו, אבל עכשיו המטרות שונות.

"יש לי הרבה חברים והרבה זיכרונות משלוש השנים שלי שם, אבל כשהמשחק מתחיל, הם יהפכו ליריבים שלי", אמר וייה, "תמיד חגגתי את השערים שלי, אבל כמובן שגודל החגיגה יכול להשתנות אם אתה משחק נגד מישהו שאתה אוהב".

וייה ששיחק 70 דקות בניצחון החוץ של אתלטיקו 1:3 על סביליה במחזור הראשון בספרד, הוסיף: "אנחנו יכולים לנצח, אבל נצטרך לעשות את הכול בצורה מושלמת כדי שזה יקרה. אסור לעשות טעויות נגד ברצלונה. נצטרך להתגונן היטב ולנסות למנוע מהם להחזיק בכדור ככך שנוכל כי אנחנו יודעים שאפשר לפגוע בהם כשהכדור לא ברגליים של השחקנים שלהם".

החלוץ אמר: "אם מחפשים פייבוריטית הרי שזו ברצלונה, אבל כשהמשחק יתחיל יהיה לנו סיכוי זהה לניצחון. נצטרך למצוא את הדרך לפגוע בהם, התואר הזה מאוד חשוב לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully