וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל הפסידה 2:0 לנבחרת אוקראינה

רגע לפני המשחקים הגורליים שלה במוקדמות המונדיאל מול אזרבייג'אן ורוסיה, נבחרת ישראל נראתה רע מאוד בקייב, נכנעה 2:0 לאוקראינה והדאיגה את אלי גוטמן. גוסב (29) וסלזניוב (71) כבשו, בניון השתווה לשיא ההופעות של בנאדו עם 94 כשעלה כמחליף

בעוד פחות מחודש תעלה נבחרת ישראל לשני משחקים קריטיים במוקדמות המונדיאל מול נבחרות אזרבייג'אן ורוסיה, אבל אם לשפוט לפי היכולת של הנבחרת מהמשחק שלה הערב (רביעי), הרי שבהחלט ייתכן שאלו יהיו המשחקים שיסתמו סופית את הגולל על חלום ההעפלה. ישראל הפסידה הערב 2:0 לנבחרת אוקראינה, אבל מעבר לתוצאה עצמה, הרי שהשחקנים של אלי גוטמן היו רחוקים מלהרשים, וזה בלשון המעטה. מעבר לטעויות הרבות שרשמה הנבחרת בהגנה מה שאיפשר ליריבתם לכבוש פעמיים בקלות, נראה היה שלכחולים לבנים לא היה מנהיג על המגרש, לא היתה שיטה, ושחקניו של גוטמן כמעט ולא סיכנו את שערם של המארחים. ככה אי אפשר לנצח את רוסיה. האמת? ככה אי אפשר לנצח גם את אזרבייג'אן.


האם יוסי בניון היה יכול להשיג יותר במדי הנבחרת?

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל לפני אנטולי טימושצ'וק שחקן נבחרת אוקראינה. AP
לא משחק שהוא ירצה לזכור. כיאל מול טימושצ'וק/AP

אין כל ספק שלגוטמן יש לא מעט עבודה. הנבחרת עוד ניסתה להגיע לשערו של פיאטוב בדקות הראשונות, אבל מהר מאוד מצאה את עצמה מתגוננת לאורך כל המחצית הראשונה וכמעט שלא הגיעה למצב של בעיטה לשער. אוואט ובן חיים עוד הצליחו לחפות על טעויות בהגנה הכחולה, אבל בדקה ה-29 גם הם לא היו יכולים להושיע, לאחר שאיבוד כדור של כיאל במרכז המגרש הוביל לשער הראשון. אותו כיאל קיבל הזדמנות פז להשוות רגע לפני המחצית, אבל רשם החמצה גדולה.

המאמן הלאומי ערך שלל חילופים במהלך המחצית השנייה, אבל גם הכנסתם של אלברמן, ראדי ועזרא לא שינתה דבר במרכז השדה. האוקראינים המשיכו לשלוט ללא עוררין, ומנעו בכל פעם מהישראלים לצאת למתפרצות. בדקה ה-71 עשה סלזניוב צדק עם המארחים כשהכפיל את היתרון שלהם אחרי עוד טעות בהגנה- הפעם של בן חיים- וגם כניסתו של בניון, בהופעה ה-94 שלו בנבחרת שהשוותה את השיא של אריק בנאדו, לא הפיחה שום רוח חיים בהתקפה הישראלית. אם לגוטמן יש עוד איזשהו שפן בכובע, הוא יצטרך לשלוף אותו, ומהר, לפני המשחקים הקרובים.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. מגד גוזני
יש לו עוד הרבה עבודה בשלושת השבועות הקרובים. גוטמן/מגד גוזני

מחצית שנייה

דקה 72: יוסי בניון השווה את שיא ההופעות של אריק בנאדו עם 94 כשנכנס כמחליף, אבל ספק הוא יחגוג את העובד הזו לאור ההופעה של הנבחרת הערב.

דקה 71: שער! אוקראינה עם שחזור של השער הראשון, אדמר עשה שמות בהגנה הישראלית, הביך את בן חיים ושלח כדור לאחור היישר אל המחליף, יבגני סלזניוב, שלא התקשה להכניע את אוואט. 0:2 לאוקראינה.

דקה 60: ישראל סוף סוף הגיעה לרחבה של המארחים, אבל שכטר הכניס את עצמו למצב קשה והבעיטה שלו הלכה מעל למסגרת.

דקה 57: שבצ'וק ניסה לבעוט מתוך הרחבה, הכדור פגע בידו של שפונגין אך השופט לא שרק.

דקה 50: רוסלן רוטאן התמקם היטב וירה טיל נהדר שהלך היישר אל זרועותיו של אוואט.

דקה 46: גוטמן ערך שלושה חילופים. האם זה מה שישנה את הכיוון שהמשחק הזה לוקח?

רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל (משמאל) מול אדמר שחקן נבחרת אוקראינה. AP
השחקן הטוב במגרש. אדמר מול גרשון/AP

מחצית ראשונה

דקה 45+1: איזה פספוס של ישראל! הכדור הגיע לבירם כיאל ממש ממול פיאטוב, אבל הקשר של סלטיק בעט היישר לידיו של השוער. כמה חבל.

דקה 40: האוקראינים ממשיכים לשבת על שערו של אוואט, והפעם מתפרצת מצויינת שלהם הגיעה אל שבצ'וק באגף השמאלי, וזה שלח כדור רוחב מושלם אל גוסב, שמארבעה מטרים פספס את הכדור מול שער ריק. מזל גדול לישראל.

דקה 33: רק עברה הטעות של כיאל, והנה מגיעה טעות של אוואט, וגרועה בהרבה: השוער הישראלי ניסה לבעוט כדור, אבל שלח אותו היישר אל שבצ'וק ברחבה, אבל האוקראיני בעט ברישול החוצה.

דקה 29: שער! בירם כיאל איבד כדור טיפשי במרכז המגרש, אוקראינה יצאה למתפרצת, אדמר שלח כדור רוחב נהדר אל גוסב ברחבה שירה היטב, 0:1 לאוקראינה.

דקה 17: ראקיצקי ניסה את כוחו בבעיטה מ-25 מטרים וכמעט הפתיע את אוואט, אך השוער הצליח לקלוט.

דקה 11: איזו הזדמנות למארחים, כשמהלך נהדר הגיע לבסוף למרקו דביץ', שהצליח להטעות את ההגנה וכבר עמד להכניע את אוואט, אך בן חיים גלש היטב ומנע את השער.

דקה 9: האוקראינים הצליחו להגיע לרחבה הישראלית, אבל הבעיטה של קונופליאנקה הלכה מעל לשער.

דקה 5: מליקסון פרץ באגף הימני וניסה להרים כדור אל הרחבה, אבל אף שחקן ישראלי לא המתין שם.

דקה 1: שתי הקבוצות הוציאו את המשחק לדרך תחת גשם סוער.

עדן בן בסט שחקן נבחרת ישראל (מימין) מול ארטם פדצקי שחקן נבחרת אוקראינה. AP
לא נתנו להם אפילו הזדמנות אחת. פדצקי מול בן בסט/AP

הרכבים

אוקראינה: אנדריי פיאטוב, ויאצ'סלב שבצ'וק (ויטאלי מנדז'יוק, 90), אלכסנדר קוצ'ר, ירוסלב ראקיצקי, ארטם פדצקי, אנטולי טימושצ'וק (דניס דדצ'קו, 46), אולג גוסב (אלכסנדר קובפק, 81) אדמר (דמיטרי גרצ'ישקין, 85), יבגני קונופליאנקה, רוסלן רוטאן, מרקו דביץ' (יבגני סלזניוב, 46).

ישראל: דודו אוואט, יובל שפונגין, טל בן חיים, איתן טיבי (דקל קינן, 86), רמי גרשון, שרן ייני (גל אלברמן, 46), ביברס נאתכו (יוסי בניון, 72), בירם כיאל (מהראן ראדי, 46), מאור מליקסון (חן עזרא, 46), עדן בן בסט, איתי שכטר (ליאור רפאלוב, 61).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully