וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפספוס של ירושלים? ג'ייקוב פולן חתם בברצלונה

הגארד הבעייתי שנחתך במהלך העונה מירושלים חתם בענקית הקאטלנית. רשם 22.4 נק' בממוצע בשמונת משחקיו בבולוניה

אם מישהו בישראל חשב שהחתמתו של מאצ'יי לאמפה בברצלונה בקיץ האחרון היתה תמוהה, הרי שהשם החדש שהחתימה הקבוצה הערב (שלישי) בוודאי יפתיע עוד יותר: ג'ייקוב פולן, שחקנה של הפועל ירושלים שנחתך מהקבוצה במהלך העונה האחרונה, חתם בענקית הקאטלנית. פולן יהיה הרכז השלישי בסגל של הקטלאנים, שכולל את מרסליניו הוארטס הברזילאי ואת ויקטור סאדה המקומי, שגדל במחלקת הנוער של המועדון.

עוד לפני שצירפה את פולן, ברצלונה ניסתה להחתים כמה וכמה רכזים אמריקאיים אחרים, ביניהם, כך על פי דיווחים, אי ג'יי פרייס מוושינגטון וויזארדס ואת אנדרו גאודלוק, שהיה MVP ליגת הפיתוח בעונה שעברה. ברצלונה עברה שידוד מערכות במהלך הקיץ וצירפה חמישה שחקנים חדשים עד כה מלבד פולן: מאצ'יי לאמפה מקאחה לבוראל, ג'ואי דורסי מגזיאנטספור, קוסטאס פפאניקולאו מאולימפיאקוס, ובוסטיאן נכבאר מבאמברג.

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקוב פולן. מגד גוזני
אולי ירושלים פספסה משהו? פולן/מגד גוזני

כזכור, בחודש מרץ השנה שוחרר הגארד מקבוצתו של שרון דרוקר, שבהמשך שיחררה גם את קרייג סמית'. פולן הגיע לבירה עם תקוות גבוהות לאחר עונה מוצלחת בביילה במהלכה רשם ממוצעים של 16 נקודות, 3.2 אסיסטים ו-1.7 חטיפות למשחק. אלא שהשחקן התקשה להשתלב בקבוצה, האחוזים שלו מהשדה הלכו והידרדרו ובהמשך גם דקות המשחק שלו. פולן רשם 12.6 נקודות במדי ירושלים וחילק 4 אסיסטים אבל איבד 2.9 כדורים למשחק, ולבסוף כאמור שוחרר.

לאחר ששוחרר, חטפה אותו בולוניה האיטלקית, ובשמונת משחקיו בקבוצה העמיד ממוצעים נפלאים של 22.4 נקודות ו-1.9 אסיסטים, כשבשלושה מתוך שמונת המשחקים הוא קולע 30 נקודות או יותר (במשחק השיא שלו צלף 38 נקודות).

פולן עצמו צייץ הערב למעריציו בטוויטר וכתב: "אני נרגש מכל הדלתות שנפתחו ומרגיש מבורך רק מכך שאני מקבל הזדמנות לעשות את מה שאני אוהב. תודה רבה על התמיכה".

ג'ייקוב פולן שחקן הפועל ירושלים עם רביב לימונד. ברני ארדוב
אחד הולך לברצלונה, אחד להפועל תל אביב. פולן עם לימונד/ברני ארדוב

אמריקאי נוסף שנראה במגרשי ליגת העל אשתקד, פרנק האסל, זכה גם כן לשדרוג מקצועי משמעותי, כשחתם היום (שלישי) רשמית בוארזה האיטלקית. האסל יחליף בקבוצה מלומברדיה גבוה אחר ששיחק בישראל בעבר, בריאנט דנסטון, ששיחק בעבר בבני השרון ובהפועל חולון והצטרף לאחרונה לאלופת אירופה אולימפיאקוס. האסל (2.03, 24), בוגר מכללת אולד דומיניון, הגיע לאירופה לראשונה אשתקד ורשם עונה אישית מצוינת במדי הקבוצה מאולם הפחים. ממוצעיו עמדו על 17.9 נקודות ו-14.9 ריבאונדים. ביורוצ'אלנג' שיפר במעט את ממוצע הנקודות שלו והעלה אותו ל-20.2 נקודות ו-11.6 ריבאונדים.

פרנק האסל, שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
גם הוא מצא בית חדש. האסל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully