וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: גואובדיה ומולמו חתמו, עזריאל קרוב לסיכום

6.8.2013 / 20:42

רכש חדש לאלי טביב: הקשר הניגרי והמגן השמאלי הבלגי חתמו על חוזה לעונה אחת. חן עזריאל קרוב לסיכום לשלוש שנים

רכש חדש לבית"ר ירושלים. המגן השמאלי הבלגי לנדרי מולמו (26) חתם היום (שלישי) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה. מולמו הרשים במחנה האימון בגרמניה וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, החליטו במועדון להיכנס איתו למשא ומתן. בנוסף למולמו, גם הקשר הניגרי אוסה גואובדיה, "אייס קרים" חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

מדובר בשחקן ממוצא קונגולזי שנולד בבלגיה וגדל במחלקת הנוער של סטנדרד ליאז'. הוא שיחק גם בסנט טרוידן, בורסאספור הטורקית ובשנתיים האחרונות בקורטרייק, שם רשם אשתקד 22 הופעות ליגה. מולמו שיחק בנבחרת הצעירות של בלגיה, אך לפני שנתיים החליט לייצג את נבחרת קונגו הבוגרת.

מולמו הנרגש, אמר לאחר החתימה: "אני מאוד מתרגש לחתום בבית"ר. שמעתי שיש לה את הקהל הכי טוב בארץ ואני מבטיח לתת את כולי עבורם ועבור הקבוצה בכל אימון ובכל משחק. אני יודע שיש לנו הרבה עבודה כדי להצעיד את המועדון להישגים ומיקום טובים מאשר בעונות האחרונות. אני בטוח שבזכות ההנהלה החדשה שרוצה לעשות דברים טובים, גם נצליח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מולמו במעמד החתימה./מערכת וואלה!, צילום מסך

פחות משלושה שבועות לפני פתיחת ליגת העל בית"ר נמצאת במיאוץ להחתמת שחקני רכש נוספים ובניית סגל ראוי לעונה הבאה. הדבר החיובי מבחינת אלי טביב זה העובדה שבעמדות שחקני הכנף בחלק הקדמי יש לא מעט שחקנים שרוצים לשחק במועדון ונמצאים כעת ללא קבוצה. ביניהם נכלל סטיבן כהן - שסיכם את תנאיו אך לא חתם - יחד עם חן עזריאל, אלרואי כהן, דור מלול שמרשים באימונים וצמד הזרים שנבחנים בריאן ז'ונס ודמיטרו קרוקישקו. כל השבעה מתחרים למעשה על שני תפקידים בסגל. שמוסיפים לכך את העובדה שבית"ר עושה מאמצים לצרף את סינטאיהו סלליך, מקבלים תמונה שבה שבעה שחקנים למעשה מתמודדים על שני מקומות בבית"ר.

היום (שלישי) נרשמה התקדמות משמעותית גם עם חן עזריאל ובמועדון מעריכים כי השחקן יגיע לסיכום בימים הקרובים לשלוש שנים. בית"ר תרכוש כרטיסו ממכבי חיפה בסכום המוערך בכ-800 אלף שקל ויחתום במועדון.

אתמול החלו קרוקישקו וז'ונס להיבחן. השניים נראו חלודים יחסית, וימשיכו בהתרשמות לפחות בשבוע הקרוב. בבית"ר רואים בז'ונס השקעה לטווח ארוך, ואם יוכיח עצמו עשוי לחתום על חוזה ארוך טווח במועדון. הבלם לוקאס סילבה הוא בעל נתונים פיזיים מרשימים, אך עדיין נראה חסר ניסיון. בבית"ר שוקלים להחתימו ולהשאילו לקבוצה אחרת, אפילו בליגה הלאומית.

שחקן בית"ר ירושלים קובי מויאל. ברני ארדוב
בדרך לחו"ל. מויאל/ברני ארדוב

בנוגע לקובי מויאל העניינים עדיין לא מתקדמים. כרגע השחקן ממשיך לבדוק אופציות בחו"ל, כשבמקביל הצעה מפתה מבית"ר עשויה להחזיר אותו לתמונה. ההערכה היא כי מויאל ישחק בסופו של דבר בחו"ל ובית"ר תצטרך למצוא אופציה אחרת בתפקיד.

מנהל השיווק והמיתוג של בית"ר אבנר קופל, שסיכם עם ספונסר משני בסכום של כ-600 אלף שקל, קרוב לסיכום עם ספונסר ראשי בסכום של מעל למיליון שקל. בבית"ר אמרו כי בתוך שבועיים הדברים יתבהרו, אך מאמינים שיוכרז על הספונסר עוד לפני תחילת הליגה.

אגב, קופל אף נפגש עם נציגים בכירים מארגון "לה פמיליה", וסיכם עמם כי המועדון יעזור להם באביזרי עידוד, מחסן ציוד בטדי ובכל דבר אפשרי, ובתמורה קיבל מהם הבטחה כי ייצאו בהצהרה כי הם שמים את האלימות והגזענות בצד ומתרכזים אך ורק בעידוד הקבוצה.

עדכון ראשון: 15:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully