וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת לוזון כובשת את ליאז'

גיא לוזון והמשפחה מצטלמים על הדשא, אשתו דנה זוכה לגלריה מחמיאה, והמאמן רושם עוד ניצחון: "הדעות הקדומות נגדו בוטלו"

הוידאו באדיבות בספורט 2

חמישה ניצחונות רצופים הצליחו להרגיע את הביקורת על גיא לוזון. המאמן הישראלי הגיע לסטנדרד ליאז' במינוי מעט שנוי במחלוקת, ואוהדי הקבוצה כבר החלו בפעולות מחאה נגדו ונגד מינויו, אבל אין כמו ניצחונות כדי להשיג שקט. עכשיו גיא לוזון גם מצליח לשפר את התדמית שלו, ובתקשורת הבלגית נכתב ש"הוא מבטל את כל הדעות הקדומות נגדו. אמרו שהוא לא יכול לתקשר עם השחקנים, שהוא לא יצליח כאן, אבל מלבד לכמה בעיות תקשורת עם המתורגמן, אין ספק שהוא בדרך הנכונה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחה גדולה. הלוזונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

למשחק האחרון הגיע גיא לוזון עם כל המשפחה, שצולמה באהדה. "תראו", אמר לוזון, "אני רואה שאוהדי סטנדרד הם כמו משפחה אחת גדולה. אנחנו מבקשים מהאוהדים שלנו לבוא למשחקים עם כל המשפחה כדי לחגוג איתנו. לכן זה רק הגיוני שאני אשמש דוגמה, ואגיע עם כל המשפחה שלי לאצטדיון". בנוסף, באחד האתרים בבלגיה פרסמו גלריית תמונות רחבה של דנה לוזון, אשתו של גיא.

עם זאת, על פי התקשורת, נשאלות עדיין שתי שאלות: האם הקבוצה יכולה להתמודד גם מול קבוצות גדולות (עד עתה הניצחונות בליגה לא היו מול קוצות צמרת), ואיך השחקנים יתמודדו עם שיטת הרוטציה הרחבה של המאמן. "אני לא מדבר על המשחק מול גנק (ביום ראשון), כי יש לנו קודם משחק בליגה האירופית", אמר לוזון, "לגבי הרוטציה, אנחנו חייבים להשתמש בכל הסגל אם אנחנו רוצים להתמודד בהצלחה בשלוש מסגרות. יש לנו יותר מ-50 משחקים העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully