וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אלכס רודריגז הושעה ל-211 משחקים

כוכב היאנקיז לא ישחק בשנה וחצי הקרובות בעקבות שימוש בחומרים אסורים. 12 שחקנים נוספים יושעו ל-50 משחקים

זה היה באוויר ב-24 השעות האחרונות, והערב (שני) זה הפך לרשמי: אלכס רודריגז הושעה לשנה וחצי מליגת הבייסבול בעקבות שימוש בחומרים אסורים, כש-12 שחקנים נוספים הושעו גם הם ל-50 משחקים, ביניהם כוכבים כמו נלסון קרוז, ג'וני פרלטה ואחרים. רודריגז, שעל פי הדיווחים הגיע לעסקת טיעון עם הקומישינר בכבודו ובעצמו, ייעדר ללא פחות מ-211 משחקים.

אלכס רודריגז שחקן ניו יורק יאנקיז. Paul Sancya, AP
נתראה עוד שנה וחצי. רודריגז/AP, Paul Sancya

"אני מאוכזב מאוד מהעונש ואני מתכוון לערער ולהילחם בכל זה", אמר הערב רודריגז. "אני נחוש לחזור לשחק יחד עם חבריי לקבוצה בשיקגו הערב. אני רוצה להודות למשפחה, לחברים ולאוהדים שעמדו לצידי בכל הפרשה הזו", סיים הכוכב. קומישינר הליגה, באד זליג ציין כי רודריגז הושעה בעקבות "שימוש של מספר חומרים אסורים שנועדו לשפר ביצועים, כולל טסטסטורון והורמונים לגדילה על גבי מספר שנים". עוד טען זליג בהודעה שהוציא בעקבות האירועים כי "רודריגז ניסה לטייח את העבירות על ידי ניסיונות להכשלת החקירה של משרד הקומישינר.

12 השחקנים האחרים שקיבלו את עסקאות טיעון והודו באשמה הם קרוז, פרלטה, קבררה, ובנוסף אנטוניו בסטארדו, פרנסיסקו צ'רוולי, ג'ורדני ואלדספין, חזוס מונטרו, סזאר פואלו, סרג'יו אסקלונה, פרננדו מרטינז, פאוטינו דה לוס סנטוס וג'ורדן נורברטו.

אבן לונגוריה, הכוכב של טמפה ביי צייץ מאוחר יותר מה דעתו על העונש הקשה שספגו השחקנים: "זהו יום עצוב לליגת הבייסבול, לאוהדים של המשחק הנהדר הזה ולכל השחקנים שהושפעו מכל זה בצורה שלילית בגלל האנוכיות של חלק מהשחקנים. בסופו של דבר, למרות שזה עשוי להיות יום שייזכר לרעה בתולדות הבייסבול, זהו צעד משמעותי קדימה בכיוון הנכון עבור המשחק שאנחנו אוהבים".

אוואן לונגוריה שחקן טמפה ביי רייז. Phealen M Ebenhack, AP
צעד חשוב בכיוון הנכון. לונגוריה/AP, Phealen M Ebenhack

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully