וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל והמצרים נחתו, ההנהלת מכבי ת"א באזהרה לאוהדים

השוויצרים הגיעו לגומלין נגד מכבי תל אביב ללא בובאדיז’ה. הנהלת האלופה לקהל: ”אל תיגררו לפרובוקציה”

קובי אליהו

בוידאו: פאולו סוזה מסביר לפני המפגש הראשון מול באזל מה מכבי תל אביב צריכה לעשות כדי לעבור את השוויצרים

באזל נחתה היום (שני) בישראל לקראת משחק הגומלין נגד מכבי תל אביב במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות (בלומפילד, שלישי, 20:00, ספורט1 ו-HD). שני שחקניה המצרים מוחמד סלאח ומחמד אלנני הגיעו, כצפוי, עם הקבוצה. .בתקשורת השוויצרית נכתב שלמרות החשש ואיומי אוהדי מכבי תל אביב, לא היו הפגנות נגד השחקנים המצרים והקבוצה נחתה בשקט מופתי ותוך מספר דקות עלתה על האוטובוס לכיוון בית המלון. אף נציג של אוהדי מכבי תל אביב לא הגיע לקבל את השווייצרים בשדה, והקבוצה האורחת קיבלה ליווי משטרתי.

מכבי תל אביב ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת הגומלין. לרשות המאמן פאולו סוזה עומד סגל מלא לקראת המשחק. גם היום וגם אתמול סוזה תרגל בהרכב הראשון את טל בן חיים על חשבון עומרי אלטמן. קשר הרכש ניקולה מיטרוביץ', שחתם אתמול בקבוצה, ערך גם היום אימון חלקי, וכמובן שלא ייכלל בסגל מול באזל. מיטרוביץ' עדיין מתאמן עם מאמני הכושר ולא נכלל באימונים הטקטיים של הקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא אהב את הוויתור על הנעת הכדור הסבלנית. סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באסיפה הטקטית שנערכה לקראת המשחק, המאמן סוזה הקרין קטעים ערוכים ממשחק החוץ בבאזל, כשהוא מתעכב בעיקר על משחק ההגנה ועל חוסר השקט שאפיין את החולייה האחורית ואת כל הקבוצה, בעיקר במחצית הראשונה.

סוזה דיבר על כך שבמרבית המחצית הראשונה הקבוצה בעטה כדורים ארוכים למעלה ולא הניעה כדור בסבלנות, כשהיא מדלגת לחלוטין על הקישור ועל הנעת הכדור שמאפיינת את הקבוצה במרכז המגרש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
אין טעם להתעסק ביריבה. אוהדי מכבי/ברני ארדוב

במכבי תל אביב עקבו במהלך השבוע אחרי ההצהרות של סלאח בתקשורת המצרית ובכלי התקשורת בשוויץ, ובכדי להימנע מהיתקלויות מיותרות, המועדון הוציא הודעה שקוראת לקהל להימנע מקריאות לא הולמות.

"לקראת משחק הגומלין נגד באזל מחר, פונה מועדון הכדורגל מכבי תל אביב אל קהל האוהדים שימלא את בלומפילד בבקשה לעודד את הקבוצה לפני ובמהלך המשחק ולהימנע מהפניית אנרגיות לנושאים הקשורים בקבוצה היריבה. המועדון חרט על דגלו בעבר להילחם בכל גילוי של גזענות ואלימות תוך שמירה על כבוד הדדי ופייר פליי.

"הפעם מדובר במשחק בינ"ל של אופ"א כשההתאחדות הכדורגל האירופית נוקטת באפס סובלנות - יד קשה, ענישה מחמירה כלפי מועדונים וקבוצות שאוהדיהם נוהגים שלא כשורה. כנגד המועדון עומד כרגע הליך משמעתי כתוצאה מהתנהגות האוהדים במשחק החוץ בהונגריה נגד גיורי. כל העמדה נוספת לדין משמעתי עשויה לגרור סנקציות שיפגעו באופן ישיר במועדון ובאוהדים בזירה האירופית כגון השעיה מהשתתפות בתחרויות, סגירת איצטדיונים וכו'. על כן מבקש המועדון מאוהדיו להתעלות מעל כל פרובוקציה ולעודד את הקבוצה על מנת שננצח את באזל בצורה ספורטיבית".

קשר מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ'. ברני ארדוב
לא יהיה בסגל. מיטרוביץ' מתאמן/ברני ארדוב

באזל: בובאדיז'ה לא מגיע

בשורות חיוביות למכבי תל אביב לקראת באזל. החלוץ המצוין של אלופת שוויץ, ראול בובאדיז'ה הארגנטינאי, לא הגיע עם הקבוצה לתל אביב בעקבות החלטת המאמן מוראט יאקין.

"שני המשחקים האחרונים, בהם בובאדיז'ה נכנס כמחליף, הראו שהוא לא יכול לעזור לקבוצה שלנו נכון לרגע זה", הסביר יאקין את החלטתו לגבי החלוץ, שהושעה עוד לפני המשחק הראשון מול הצהובים לאחר שנתפס כשהוא נוהג ב-111 קמ"ש באזור עירוני, בו מותר לנהוג עד 50 קמ"ש.

ראול בובאדיז'ה פ.צ. באזל מול חאבי מרטינס באיירן מינכן. Michael Kienzler, GettyImages
על הרצפה. בובאדיז'ה/GettyImages, Michael Kienzler

בובאדיז'ה יישאר בבאזל ויעבוד בימים הקרובים עם מאמן הכושר של הקבוצה וולטר גרוטר והוא למעשה "מושעה" מהקבוצה לעשרה ימים ולא ישחק עם באזל גם מול פ.צ. ציריך ואבי ריקן ביום ראשון הקרוב. יאקין הוסיף: "זו החלטה כואבת ומאכזבת עבור ראול, אבל הוא הדבר הטוב ביותר עבורו כרגע זה לבנות את עצמו מחדש. כל סיפור הנהיגה במהירות מופרזת השאיר עליו סימן, הראש שלו לא שקט".

משמעות הדבר היא שהקפטן מרקו שטרלר, שלא שיחק ביום ראשון החולף בתיקו 1:1 מול סנט גאלן בליגה בשל פציעה, ייפתח ככל הנראה בהרכב באזל בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully