וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.8

מרטינו מפתיע עם שוער חדש לברצלונה, טוטנהאם הסירה את תמונת בייל מדף הטוויטר, יונייטד דחתה עוד הצעה של צ’לסי על רוני, ריימס החתימה חלוץ שיתחרה עם אלירן עטר

העברות

* טוטנהאם השלימה את העברתו של החלוץ רוברטו סולדאדו מוולנסיה, והחתימה אותו על חוזה. "אנחנו שמחים לאשר שסולדאדו חתם לאחר שהשחקן עבר את הבדיקות הרפואיות", הודיעה טוטנהאם.

* ז'רביניו עבר את הבדיקות הרפואיות ברומא וחתם לארבע שנים. הג'אלורוסי יעניקו לחלוץ מחוף השנהב 2.7 מיליון יורו לעונה, ואילו ארסנל ששמחה להיפטר מאחד הפלופים שלה קיבלה 7 מיליון ליש"ט.

* זניט סנט פטרסבורג מצאה פתרון לבעיית הפציעות שלה בהגנה, כשהחתימה לארבע שנים את המגן הארגנטינאי כריסטיאן אנסלדי שמגיע אחרי חמש שנים בשורות היריבה רובין קאזאן. על פי הדיווחים, זניט שילמה 6 מיליון יורו על השחקן בן ה-26.

* החלוץ הצרפתי לואיק רמי עבר בהשאלה לעונה אחת מק.פ.ר לניוקאסל.

* בשורות לא טובות לאלירן עטר? ריימס הצרפתית שילמה מיליון יורו למונפלייה ורכשה את החלוץ גאטן שרבונייה, שיתחרה עם הישראלי על מקום בהרכב.

* איגנסיו פידלף, בלם מכבי תל אביב בעונה החולפת, חזר לארגנטינה וחתם לעונה אחת בטיגרה.

* לוקומטיב סופיה פיטרה כבר אחרי שלושה מחזורים את אמיל ולב, שחקן עירוני אשדוד בעבר שהוביל את לבסקי סופיה לאליפות ב-2009 ומאז פוטר שלוש פעמים מקבוצות שונות. סטפן גנוב מונה למחליפו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. רויטרס
צפו להתפתחויות נוספות. רוני/רויטרס

שמועות:

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית שהיא דחתה עוד הצעה של צ'לסי לגבי ויין רוני, הפעם על סך כ-30 מיליון ליש"ט: "עמדתנו נותרה איתנה, השחקן לא למכירה". ובינתיים, הקבוצה הודיעה כי רוני לא ישחק במשחקי ההכנה הקרובים מול סולנה וסביליה בשל פציעה בכתף, אך על פי ההערכות החלוץ זייף לכאורה פציעה כדי להפעיל את הלחץ על המועדון.

* דייויד מויס ויונייטד לא מוותרים ומכינים 80 מיליון ליש"ט להציע על ססק פברגאס, מרואן פלאיני ולייטון ביינס. עם זאת, המנהל הספורטיבי של ברצלונה אנדוני זוביזרטה טוען: "יונייטד ויתרה על ססק, היא הבינה שהוא לא יגיע".

* וכרגיל, סאגת גארת' בייל: טוטנהאם מסרבת להמשיך במו"מ מול ריאל מדריד עד שהבלאנקוס יגדילו את הצעתם, שעומדת כרגע על 80 מיליון ליש"ט "בלבד". בינתיים, בטוטנהאם מאיימים להשאיר את בייל עונה שלמה על הספסל, אבל בערב כבר הורידו את תמונותו מדף הטוויטר של המועדון. נפרדים?

* ועוד מטוטנהאם: לפי "סאנדיי טיימס", בווייט הארט ליין שוקלים לרכוש את לואיס סוארס מליברפול, אם עסקת המכירה של בייל לריאל מדריד תצא לפועל.

* האם טאטה מרטינו עומד להפתיע את כולם? המאמן ביקש מאנדוני זוביזארטה שברצלונה תעשה מהלך להבאת השוער שלו מניואלס אולד בויס, נהואל גוזמן.

* רומא עשויה להציע לאברטון את מייקל בראדלי האמריקאי יחד עם סכום כסף בתמורה למרואן פלאיני.

* סגן נשיא מילאן אדריאנו גלאיני אמר ל"קוריירה דלו ספורט" כי אנדראה פטאניה סיכם על חוזה חדש במועדון וימשיך לשחק בשורותיו. צ'לסי וריאל מדריד התעניינו בחלוץ בן ה-18 של הרוסונרי ואיטליה הצעירה.

נהואל גוזמן שוער ניואלס אולד בויס. Daniel Jayo, AP
יחבור מחדש למרטינו? גוזמן/AP, Daniel Jayo

* מלחמה על דייגו קוסטה: אתלטיקו מדריד קיבלה הצעות גם מפיורנטינה ורומא, מלבד זו ששלחה ליברפול.

* אחרי הקניות, יובנטוס מוכרת: פאביו קוואלירלה עשוי לעבור לנוריץ'. הג'נרל מנג'ר של יובנטוס, בפה מארוטה אמר כי הגברת הזקנה צריכה למכור שני חלוצים. "לא אציין שמות, אבל יש לנו כרגע שישה חלוצים, וארבעה יספיקו".

* ארסנל נמצאת על סף החתמתו של מתיאס גינטר, בלמה בן ה-19 של פרייבורג. הסכום: שישה מיליון ליש"ט.

* התותחנים גם נאבקים מול ליברפול על החתמתו של ילד הפלא בן ה-17 דלה אלי מקבוצת MK דונס.

* ועוד קצת ארסנל: הקשר בן ה-20 סבסטיאן פרס, מקבוצת אתלטיקו נאסיונל, ייחל להיבחן במועדון.

* פיורנטינה קראה להצעה של מילאן על אדם לייאיץ', על סך שמונה מיליון יורו: "לא מקובלת ומאוד מאוחרת".

* באיטליה טוענים שהיווני הנהדר סוטוריס ניניס עושה את דרכו לסביליה.

* מרקו ארנאוטוביץ' מורדר ברמן מחוזר על ידי סוסיאדד, ולנסיה ו-ווסטהאם.

* קריסטל פאלאס, שאמש הביאה את מרואן שמאק, מקדימה את פולהאם וניוקאסל במירוץ להחתמת חלוץ אסטון וילה, דארן בנט.

* רובין קאזאן, קבוצתו של ביברס נאתכו, הגישה הצעה בסך שישה מיליון ליש"ט לאספניול על המקסיקני הקטור מורנו.

* עדל טארבט מק.פ.ר צפוי לעבור מחר בהשאלה לעונה לפולהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully