וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "אבא של נובאק צריך לדבר איתו, היחסים מצוינים"

הספרדי הגיב בתקיפות לטענות מצד אביו של דג'וקוביץ': "אף פעם לא הייתה בינינו בעיה". אמיר ויינטרוב בסיבוב השני בונקובר

חובבי הטניס ברחבי העולם בוודאי הופתעו לשמוע את הראיון הנחרץ שהעניק אתמול (שני) סרדג'אן דג'וקוביץ', אביו של נובאק דג'וקוביץ', בו תקף את רוג'ר פדרר ורפאל נדאל. "פדרר השחקן הטוב בהיסטוריה, אבל כאדם? ההיפך. נדאל לא ספורטיבי", ירה דג'וקוביץ' האב, והעלה ספקות בכל הנוגע למערכת היחסים בין הטניסאים בצמרת העולמית, שעל פניו מצטיירת כטובה למדי.

"נדאל היה החבר הכי טוב שלו כשניצח", אמר. "כשהדברים החלו להשתנות, הם לא היו חברים יותר. זה לא ספורטיבי. מערכת היחסים של נובאק עם אנדי מארי היא אחרת, הם גדלו ביחד. מארי הוא דוגמא לספורטאי המושלם, שמתנהג בדרך הנכונה גם אחרי שהוא מפסיד. אני בטוח ששניהם יסיימו את הקריירה כחברים מצוינים".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ', הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
יחסים רעועים? לא אם תשאלו את הספרדי. נדאל ודג'וקוביץ'/AP

היום הגיע תורו של נדאל להגיב לטענות מצד אביו של דג'וקוביץ', אותן הוא לא אהב, בלשון המעטה. "אבא של דג'וקוביץ' כנראה צריך לדבר עם הבן שלו, כי היחסים ביני לבין נובאק תמיד היו ותמיד יהיו מצוינים", השיב השור ממאיורקה, "הפסדתי לו הרבה משחקים והוא לי ובכל זאת אף פעם לא הייתה שום בעיה".

כל אחד יכול להחשוב מה שהוא רוצה, לכל אחד יש את הדעה שלו", המשיך, "אני לא כאן כדי לענות לאף אחד, ובטח שלא אתייחס יותר להצהרות מהסוג הזה".

נדאל התייחס גם לחזרתו למגרשים בשבוע הבא לטורניר מונטריאול, לראשונה מאז הדחתו המפתיעה בסיבוב הראשון בווימבלדון, ולעובדה שיוותר ככל הנראה על טורניר סינסינטי בשבוע שלאחר מכן. "נכון שמה שקרה לי בארבעת החודשים מאז שחזרתי מהפציעה היה פנטסטי, אבל יש עוד דרך ארוכה לפניי ואני צריך להיות מוכן. אנסה להתחרות היטב במונטריאול, כי שבעה שבועות בלי לשחק זה לא מצב אידאלי, ואעשה את מיטב יכולתי".

הטניסאי הישראלי אמיר ויינטרוב. ברני ארדוב
בסיבוב השני. ויינטרוב/ברני ארדוב

* אמיר ויינטרוב העפיל הלילה לסיבוב השני בטורניר הצ'לנג'ר בונקובר (סך פרסים של 100 אלף דולר). הטניסאי הישראלי המדורג 209 בעולם גבר 3:6, 6:3, 2:6 על האוסטרלי ג'ון פטריק סמית', המדורג 324. בשלב הבא יפגוש ויינטרוב את הבריטי דניאל אוונס (248 בעולם), שהפתיע את ייבגני דונסקוי הרוסי (84 בעולם) עם 6:3, 4:6, 4:6. קרן שלמה הודחה בסיבוב המוקדמות השני באותו טורניר עם הפסד 7:5, 7:6 ליפנית מאי מינוקושי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully