וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: גל מקל לא ישתתף ביורובאסקט: "החלטה לא קלה"

28.7.2013 / 19:58

הרכז החדש של דאלאס שוחח עם מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק והודיע לו על ההחלטה שקיבל: "אחזיק אצבעות לנבחרות"

שחקנה של דאלאס מאבריקס, גל מקל, לא ישתתף ביורובאסקט. מקל שוחח היום (ראשון) עם המאמן אריק שיבק והודיע לו על ההחלטה. הגארד הישראלי ינחת מחר בבוקר בישראל, חודש וחצי לאחר שיצא למבחנים ב-NBA בהם השיג חוזה והפך לישראלי השני בליגה הטובה בעולם.

מקל ביקש למסור: "זו לא הייתה החלטה קלה וקיבלתי אותה אחרי התייעצויות רבות עם אריק והצוות של הנבחרת והרבה שיחות עם אנשי דאלאס. אחזיק אצבעות לנבחרת ואני בטוח שיהיו לי עוד הרבה מאוד שנים יפות ומוצלחות במדים הלאומיים".

בדאלאס שוחחו עם הרכז באמצע השבוע שעבר וביקשו ממנו לחזור לאימונים בסוף חודש אוגוסט, שלושה שבועות לפני פתיחת מחנה האימונים הרשמי של הקבוצה, כפי שביקשו גם מהרוקיז האחרים של הקבוצה. מקל עצמו לא ציפה לבקשה הזאת ולאחר מכן שוחח עם אריק שיבק והסביר לו את המצב בו הוא נמצא. לאחר מכן שיבק שוחח עם הג'נרל מנג'ר של המאבריקס, דוני נלסון, שאמר למאמן הנבחרת שחשוב מאוד שמקל יגיע בזמן לאימונים.

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל, גל מקל. קובי אליהו
עומד לוותר על היורובאסקט לטובת אימוני דאלאס. מקל/קובי אליהו

בניגוד לסיטואציה לפני ארבע שנים, אז פרש עומרי כספי מאליפות אירופה כדי להתכונן לעונת הבכורה שלו בסקרמנטו, הפעם קיבלו בנבחרת ישראל בצורה סבירה יותר את הסיטואציה בה נמצא הרכז ולא באו אליו בטענות. מבחינה מקצועית בנבחרת התאכזבו מההודעה של מקל, אבל בתוך כך הבינו את המצב בו הוא נמצא וקיבלו אותו בהבנה.

בינתיים ממשיכה נבחרת ישראל להתכונן לאליפות אירופה, ומחר יתקיים אירוע מיוחד בהשתתפות מספר ספורטאים מובילים וחלק משחקני ומאמני הנבחרת. האירוע הוא במסגרת אירוע ההשקה המקצועי של תוכנית "כוכבים מדברים על ערכים בספורט". בין המשתתפים באירוע : אריק זאבי, עומרי כספי, נועם גרשוני, יותם הלפרין, יוגב אוחיון, ליאור אליהו, עידו קוז'יקרו וצוות האימון של הנבחרת.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 14:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully