וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשתו של דאנקן ידעה שהוא שוכב עם החבר הכי טוב שלו"

פרשייה מוזרה מסעירה את ה-NBA: כוכב הספרס מנהל מאבק גירושין מכוער עם זוגתו והיא מאיימת לחשוף שהוא ביסקסואל

סיפורים מוזרים לא חסרים בספורט האמריקאי, אבל ייתכן שהסיפור הזה הוא המוזר ביותר ששמענו, לפחות בתקופה האחרונה. אשתו של אחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות ה-NBA, טים דאנקן, מנהלת נגדו בימים אלה מאבק גירושין מכוער במיוחד. הסיבה: אמי דאנקן, אשתו (עוד מעט לשעבר) של הפאוור פורוורד, טוענת שהוא ניהל מאחורי גבה רומן לאורך שנים ארוכות. עם גבר אחר.

בלוג הרכילות "הוליווד סטריט קינג" היה זה שחשף את המקרה ושם נטען שעוד בימיו של דאנקן באוניברסיטת וויק פורסט הוא ניהל מערכת יחסים אינטימית עם גבר אחר, שעל פי הדיווח אף התגורר בצוותא לזוג טים ואמי דאנקן בשנתיים הראשונות של נישואיהם. כמו כן, נטען בבלוג כי לבסוף דאנקן קנה בית למאהב הסודי שלו.

כעת, ייתכן שדאנקן ינסה להוציא צו איסור פירסום על הדברים, על מנת שאשתו ואם ילדיו לא תהיה רשאית להוציא אותו מהארון באופן פומבי, גם אם תרצה לעשות זאת.

טים דאנקן (שמאל) עם חברו לסן אנטוניו ספרס גארי ניל (ימין). AP
איך הוא יגיב לסיפור הזה? דאנקן/AP

המקור שדיווח לבלוג על הפרשה אמר: "אמי התייחסה לטים כמו זבל לאורך הנישואין שלהם, כי היא ידעה שהוא מזדיין עם החבר הכי טוב שלו. טים יודע שאמי בגדה בו ללא הרף והוא מוכן לתת לה מה שהיא רוצה, כי הוא לא רוצה שהיא תגלה לעולם שהוא ביסקסואל".

טים דאנקן נחשב בעיני רבים לפאוור פורוורד הטוב בהיסטוריה. הביג פונדמנטל נבחר ראשון בדראפט 1997, ומאז הוא לובש את מדי סן אנטוניו ספרס. דאנקן זכה בארבע אליפויות NBA בשנים 1999, 2003, 2005 ו-2007. הוא נבחר שלוש פעמים ל-MVP של גמר הפלייאוף (1999, 2003, 2005) ופעמיים ברציפות כ-MVP של הליגה בשנים 2002 ו-2003. בעונה שחלפה דאנקן הוליך את הספרס עד לגמר ה-NBA, בו הספרס הפסידו 4:3 למיאמי היט. דאנקן רשם בפלייאוף 2013 ממוצע של 18.1 נקודות ו-10.2 ריבאונדים, ובעונה הסדירה הצטיין במדי הספרס עם ממוצע של 17.8 נקודות ו-9.9 ריבאונדים.

שחקן סן אנטוניו ספרס טים דאנקן (ימין) מול שחקן ניו ג'רזי נטס ג'ייסון קולינס (שמאל). AP
ג'ייסון קולינס/AP

כזכור, באפריל האחרון הפתיע ג'ייסון קולינס את עולם הספורט האמריקאי, כאשר היה לספורטאי הפעיל הראשון באחת מארבע הליגות הגדולות (כדורסל, פוטבול, בייסבול, הוקי) בארצות הברית שיוצא מהארון, לאחר שעשה זאת בראיון מרגש ב"ספורטס אילוסטריטד". ארוסתו של קולינס הגיבה בהפתעה גדולה לחשיפה, אבל חבריו הספורטאים, כמו גם אנשי ציבור רבים בארצות הברית, תמכו בשחקן.

NBA בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • טים דאנקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully