וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך שבר רונאלדו את ידו של ילד בן 11

בעיטה חופשית של כוכב ריאל מדריד פגעה באוהד הצעיר של בורנמות': "החברים לא האמינו לי שהוא שבר לי את היד"

כריסטיאנו רונאלדו כבר גרם לכאב לב לחובבי כדורגל רבים, והשבוע הוא גרם גם כאב פיזי לאוהד צעיר אחד. צ'רלי סילברווד בן ה-11 היה אחד מ-12,000 אוהדים שזכו לחזות מקרוב בריאל מדריד שהביסה 0:6 את בורנמות' במשחק ההכנה הראשון שלה תחת קרלו אנצ'לוטי, וסיים אותו עם יד שבורה.

משחק ההכנה של ריאל מדריד שודר בספורט 1

הסופרסטאר הפורטוגלי, שכבש צמד במשחק, רשם בדקה השישית החמצה בבעיטה חופשית מ-30 מטר שחלפה מעט מעל המשקוף, ופגעה הישר בסילברווד שישב מאחורי השער. הילד הנלהב התעקש להישאר ולצפות בהמשך המשחק למרות הכאבים, ולאחר מכן נבדק בבית החולים וגילה שהוא סובל משני שברים בידו.

אתמול הוא התראיין ל-'סאן' והודה: "זה היה כואב מאוד. סיפרתי על כך לחברים שלי והם לא האמינו לי. רונאלדו הוא השחקן הכי יקר בעולם, והוא שבר לי את היד. יכולתי לראות את הכדור מתקרב אליי, הוא חלף מעל המשקוף ועמד לפגוע לי בפנים, אז הייתי צריך לבלום אותו עם היד. אבא שלי שישב לידי התכופף הצידה, אז קיבלתי מכה ישירה...".

אביו, לי סילברווד, סיפר: "הכל קרה ברגע אחד. בשנייה אחת ראינו את רונאלדו עומד מעל הכדור, ובשנייה הבאה הוא טס לעבר צ'רלי". כדי לנסות ולעודד את צ'רלי על החוויה הכואבת, שתגרום לו להסתובב עם יד מגובסת בששת השבועות הקרובים, ראשי בורנמות' העניקו לו חולצה של ריאל מדריד חתומה על ידי רונאלדו, וכדור חתום על ידי שחקני בורנמות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully