וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא נאפולי: "יש לנו 124.5 מיליון יורו להשקיע ברכש"

דה לורנטיס הצהיר שקבוצתו במשא ומתן עם גונסאלו היגואין, ומכוונת "הכי גבוה שאפשר, גם באיטליה וגם באירופה"

אחרי שמכרה את אדינסון קבאני לפריס סן ז'רמן תמורת 64.5 מיליון יורו, נאפולי בונה את עצמה מחדש בקיץ, ולפי נשיאה אורליו דה לורנטיס, יש עם מה לבנות. "אם נוסיף ל-64.5 מיליון יורו שקבילנו ממכירת קבאני את 60 מיליון היורו שיש לנו בתקציב, נקבל 124.5 מיליון יורו שנוכל להשקיע ברכש", אמר דה לורנטיס.

אורליו דה לורנטיס נשיא נאפולי. Giuseppe Bellini, GettyImages
יש לו עם מה לבנות. דה לורנטיס/GettyImages, Giuseppe Bellini

נאפולי, אחת הקבוצות הפעילות בשוק ההעברות, מנהלת שיחות עם נציגיו של חלוץ ריאל מדריד גוסאלו היגואין, אשר מבוקש גם על ידי ארסנל. אגב, ב"דיילי מייל" פורסם היום כי ריאל מדריד דרשה מהתותחנים 37 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הארגנטינאי. "זה נכון, אנחנו במשא ומתן עם היגואין", הודה לורנטיס, "אנחנו גם במגעים עם לאנדרו דמיאו. יש מספר שמות שאנחנו בודקים, ואנחנו מנתחים את המצב".

בינתיים נאפולי הודיע כי מגן ריאל מדריד ראול אלביול סיכם בקבוצה. הספרדי עבר בדיקות רפואיות במועדון, והוא יצטרף לשני שחקני הרכש החדשים בסן פאולו, הקשר דרייס מרטנס והחלוץ חוסה קאייחון. לורנטיס נשאל האם נאפולי מכוונת השנה לזכייה באליפות איטליה ולחצי גמר ליגת האלופות. "אנחנו תמיד מכוונים הכי גבוה שאפשר, גם באיטליה וגם באירופה. רפא בניטס הוא החתמה מצוינת כמאמן, ושני השחקנים החדשים כבר מתאקלמים".

גונסאלו היגואין שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יחליף את קבאני בשפיץ הנאפוליטני? היגואין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully