וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: הקדנציה של לוזון תוארך, יוביל את השינויים

17.7.2013 / 9:30

הקבוצות יציגו לטוטו שתי הצעות פשרה. השנייה: לוזון יתמודד מחדש, אבל לא ימונה לקדנציה שלמה. עמוס לוזון ביקש להמתין לסיכום עד יום ב'. הצעה שעלתה בוועדה: ועדת איתור עם נציג מטעם לבנת ומשקיף קבוע במנהלת. שחר שוחח עם השרה, וייפגש עם היו"ר כדי להציע את החלופות

קובי אליהו

הפגישה אמש (שלישי) בין נציגי קבוצות ליגת העל ויו"ר המנהלת, ניר חפץ, עדיין לא הולידה בשורה של ממש, אבל אמש סיכמו הצדדים על מתווה מסוים בניסיון להביא לסיום הסכסוך עם הטוטו. על פי הסיכום, שהתגבש אתמול לאחר שיחה שנערכה בין יעקב שחר לשרה לימור לבנת, במנהלת ימתינו לסיכום עם הטוטו עד יום שני, ולא עד יום ראשון, כפי שסוכם תחילה. את התיקון הזה הציע נשיא מכבי פתח תקוה לשעבר, עמוס לוזון. כרגע, לטוטו יוצעו שתי החלופות. הראשונה, הצעה: קדנציית לוזון הנוכחית תוארך והוא יוביל את השינויים שמומלצים על ידי דוח ועדת דודי כהן. השנייה: לוזון יתמודד מחדש, אבל לא ימונה לקדנציה שלמה אלא לקדנציה חלקית.

במהלך השיחה אמש הבהירה לבנת לשחר: "לא אזוז מעמדתי לשינוי בהליך בחירת היו"ר". שחר מנסה ליצור פשרה בעניין, כשאחת החלופות שהוצעו על ידי נציג מליגת העל אתמול היא הקמת ועדת איתור שמורכבת מנציגים מעורבים של שני הצדדים כשבהמשך ימונה משקיף מטעמה של לבנת במנהלת שתקום. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אדם נוסף שמנסה לתווך בין הצדדים מאחורי הקלעים הוא יו"ר ההסתדרות, עופר עיני.

בקרב ראשי הקבוצות מעריכים כי סיכום עם הטוטו יושג עד יום שני, ואז יכריזו על פתיחת הליגה במועדה ובמקביל ינהלו משא ומתן לחתימת ההסכם. מה יקרה אם לא תושג פשרה, בניגוד לציפיות? נושא המשך הפעולות יובא להצבעת 15 נציגים (14 נציגי קבוצות וחפץ) שצפויים להצביע בעד דחיית פתיחת הליגה. בשלב זה אין הסכמה בנוגע לגביע הטוטו אך גם במקרה הזה עשוי להימצא פתרון. רוב ראשי הקבוצות אינם תומכים בשינוי הליך בחירת היו"ר, ולכן שחר ועיני ינסו להגיש פתרון ביניים לאחר שיחות עם לבנת ואנשיה. אחד מהם, כאמור, הוא כאמור הקמת ועדה משותפת.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
רק שנתיים? לוזון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully