וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "אשמח לחזור לפ.ס.ז', למה שלא אחזור?"

מאמן נבחרת ישראל לשעבר התייחס לדיווחים על מועמדותו להחליף את לאונרדו כמנהל הספורטיבי של מועדון הפאר מעיר האורות: "אני קשור מאוד למועדון, אבל זו לא רק החלטה שלי"

ארבעה ימים אחרי התפטרותו המפתיעה של לאונרדו מתפקיד המנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, הועלה בצרפת מועמד מפתיע להחליפו. לואיס פרננדז, מאמן נבחרת ישראל לשעבר, הוזכר כאחד השמות שנשקלים על ידי הנשיא נאסר אל חליפי לרשת את הברזילאי, ולא הסתיר את רצונו לקבל את התפקיד, שיאפשר לו להיות מעורב בכמה מההעברות הגדולות בכדורגל האירופי.

"זה ישמח אותי מאוד לחזור לפ.ס.ז', ולמה שלא אחזור?", אמר פרננדז לתחנת הרדיו RMC. "זה תפקיד עם אחריות רבה, אבל זה לא ירתיע אותי. אני קשור מאוד לפ.ס.ז' וזה מועדון שנתן לי המון, אבל זו לא רק החלטה שלי". פרננדז בן ה-53 בילה שמונה שנים מקריירת המשחק שלו במדי פ.ס.ז', ואימן את הקבוצה בשתי קדנציות שונות: אימן בין 1994 ל-1996 ובין 2000 ל-2003. קודם לכן אימן את קאן בשורותיה שיחק טל בנין, ולאחר מכן עבר גם באתלטיק בילבאו, אספניול, אל ראיאן הקטארית, בית"ר ירושלים, בטיס, ריימס ונבחרת ישראל, אותה עזב ב-2011 ומאז לא אימן.

לואיס פרננדז מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
בדרך לאחד התפקידים המרתקים באירופה? לואיס פרננדז/רויטרס

כזכור, לאונרדו ספג עונש השעיה כבד ביותר כאשר הורחק ל-13 חודשים על ידי ההתאחדות הצרפתית אחרי שנתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא דוחף עם כתפו בדרך לחדר ההלבשה בפארק דה פראנס את השופט אלכסנדר קסטרו לאחר המשחק מול ולנסיין (1:1). העונש הכבד שספג, גרם ככל הנראה להתפטרותו של הברזילאי, אם כי יש לציין שהוא יעזוב את המועדון רק בתום חלון ההעברות והוא ימשיך לעמול על הרכש של המועדון לקראת פתיחת העונה.

לאונרדו מונה לתפקיד בפריס ביולי 2011, אחרי ששימש לפני כן כמאמנה של מילאן ואינטר. הברזילאי סייע למועדון הצרפתי עתיר הממון להפוך לשם דבר בכדורגל העולמי כאשר בעונה החולפת הקבוצה זכתה באליפות צרפת ונחלה הצלחה יחסית גם בקמפיין ליגת האלופות, שבו היא הודחה רק ברבע הגמר על ידי ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully