וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצור: "מנסים לעשות הכול בהקדם, הזמן הוא קריטי"

9.7.2013 / 13:05

איש המפתח בעמותת הפועל ירושלים מדבר על המצב הסבוך. מתגבשת טיוטת הסכם שתוגש לעמותה: "האוהדים יהיו מעורבים"

ביום ראשון נערכה פגישה של הוועד המנהל של עמותת הפועל ירושלים, לאחריה הוחלט לנסות להתחיל בשיתוף פעולה עם קבוצת הרכישה של ד"ר אורי אלון. אתמול אף נערכה פגישה בין נציגיו של ד"ר אורי אלון, ובין אורי מנצור ושמעון נבון. גם היום תיערך פגישה נוספת בין הצדדים.

מנצור - איש המהפך בבעלות על הפועל ירושלים

בעמותה מנסים להזדרז במו"מ. החל מיום ראשון שעבר נערכים מגעים אינטנסיביים עם קבוצתו של אלון. ביום בו קיבלה העמותה את המסמך הרשמי מהאפוטרופוס הכללי על כך שקבוצת אלון זכתה במכרז, נפגשו נציגי העמותה, מנצור, שמעון נבון ועו"ד הקבוצה עופר פיירט עם אנשי קבוצת אלון, אייל חומסקי ועו"ד ערן שמעוני.

ביום שישי נפגש אף הוועד המנהל של העמותה בביתו של אורי מנצור לדון על הפגישה שנערכה, לאחר מכן הועברו טיוטת הסכם בין הצדדיים. לפני יומיים, כאמור, התכנסו שוב חברי הוועד המנהל בביתו של מנצור, כשאתמול נערכה פגישה נוספת בין הצדדים.

גם מחר צפויה להתקיים ישיבת וועד מנהל נוספת כשהמטרה של היא לסיים את המו"מ בין הצדדים ולהעלות את ההסכם המתגבש לאסיפה הכללית של העמותה, שתיערך ביום שישי.

מוטי דניאל עם אורי מנצור. ברני ארדוב
"אנחנו מנסים לעשות הכול ובצורה הטובה ביותר, ולסיים את המו"מ בין הצדדים מהר ככל שיתאפשר". מנצור עם מוטי דניאל/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מנצור, חבר העמותה ומי ששימש בעבר נשיא הקבוצה, הוא איש המפתח במהלכים בהם תנקוט העמותה ובהחלטה האם לממש את זכות הסירוב. הן בשל יכולתו הכלכלית לעשות זאת, והן בשל הכבוד שרוחשים לו בעמותה.

מנצור ממאן בדרך כלל להתראיין בתקשורת, אך בשיחה עם וואלה! ספורט אמר: "אנחנו מנסים לעשות הכול ובצורה הטובה ביותר, ולסיים את המו"מ בין הצדדים מהר ככל שיתאפשר, כי הזמן הוא קריטי ואקוטי מבחינת הקמת הקבוצה. שמעון נבון ואני מנהלים מו"מ אינטנסיבי עם אייל חומסקי וערן שמעוני, כדי לסיים את הכול בהקדם האפשרי וכדי שלא ייגרמו נזקים".

בישיבה האחרונה של העמותה עלתה הצעה שמנצור יממש את זכות הסירוב, לאור העובדה שיש לו את היכולת הכלכלית לעשות זאת, אולם מנצור התנגד לשימוש בשמו וניסה לשכנע את העמותה להידבר עם קבוצתו של אלון.

למה סירבת לרכוש את הקבוצה?

"אני רואה לנגד עיני את טובת הפועל ירושלים. הקבוצה היא של הציבור ושל האוהדים, אין לי רצון לעשות דברים מאינטרסים אישיים או אחרים, אלא לשרת רק את הקבוצה ולייצג את האוהדים, כפי שעשיתי כל השנים. מבחינתי, האוהדים צריכים להרגיש ולהיות חלק פעיל בקבוצה, לכן החלטתי לא לממש את האפשרות של רכישת הקבוצה על ידי. בין האוהדים והקבוצה היה קשר חזק וקואופרטיבי במשך השנים. לצערי, המצב החריף והידרדר. עם קבוצת אלון, ממה שהבנתי, האוהדים יהיו מעורבים, וזה מה שצריך ולדעתי גם מה שיקרה".

עם זאת, יש לציין, דני קליין ממשיך להצהיר כי יש לו משקיעים לקבוצה. כזכור, בישיבת העמותה האחרונה דרשו חברי העמותה כי קליין יחשוף את זהותם של המשקיעים.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully